13 lis 2013

Mała rzecz, a cieszy :-)

Moi drodzy dziś wracam z kolejnym produktem, który bardzo mile mnie zaskoczył ostatnimi czasy :-) Może wstępnie opowiem jakim cudem dostał się on w moje ręce. Zachęcona pięknym kolorkiem, postanowiłam zakupić tą rzecz na Allegro, u sprzedawcy, u którego bardzo często są świetne produkty i okazje. W opisie zaznaczone było, iż produkt jest oryginalny, jednakże w promocyjnym opakowaniu. Cena niewiarygodnie niska, bo ok. 35 zł, już dokładnie nie pamiętam. Ale do rzeczy. Mowa o Estee Lauder Pure Color Crystal Lipstick w kolorze Crystal Pink Creme.




Sądzę,że jest to oryginał, tylko po prostu w innym opakowaniu. Sama pomadka jest rewelacyjna. Przepiękny kolor, wytrzymuje na moich ustach, około 2-3 godzin spokojnie, zaczyna delikatnie znikać dopiero podczas posiłku, co dla mnie jest rewelacyjną wytrzymałością, mam chyba jakiś dar "zjadania" wszystkich moich pomadek :-) Przepięknie też nawilża usta, szukałam czegoś takiego już od dawna, oczywiście w rozsądnej cenie i chyba znalazłam :-) Dobrze może kilka słów o kolorku:
Opis producenta to zgaszony, matowy róż, jak jest w rzeczywistości?




Jak widzicie jest to dość naturalny róż,  nie posiadający w sobie żadnych drobinek, ten blask na ostatnim zdjęciu jest spowodowany lampą, w realu jest faktycznie matowy. Już od dawna szukałam koloru zbliżonego do naturalnego koloru moich ust i w końcu udało się, jest odrobinę ciemniejszy, ale absolutnie się nie odznacza. Dlatego używam tej pomadki praktycznie codziennie :-)
I mam pytanie do Was moi Kochani, czy spotkaliście się z takim opakowaniem u Estee Lauder? Może to mnie coś ominęło i po prostu nie widziałam takiego nigdy wcześniej. Jednak zdradzę Wam coś, czy to oryginał czy też nie, jeśli będzie możliwość to kupię jeszcze jedną bądź dwie takie same, bo są naprawdę rewelacyjne! Trwałość, nawilżenie i przede wszystkim kolor. Dla mnie Bomba :-) 
Miłego wieczoru :-* 

10 komentarzy:

  1. Cudowny kolorek, lubię takie naturalne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja też :-) Mocne, wyraziste kolory rezerwuję tylko na specjalne okazje :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. niezwykły kolor, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ten kolor przypasowałby naprawdę wielu Kobietom :-)

      Usuń
  4. sądze, że to podróbka:) co nie zmienia faktu, że chodzi tu o kolor i trwałość:) Kolor super, a z trwałością tez niczego sobie, sądząc po Twoim opisie, więc zakup jak najbardziej trafiony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wolnej chwili przepatrzę sieć i wyszukam promocyjne sety od Estee :-) Ale to i tak nie zmieni faktu, że pomadka sprawuje się świetnie! :-)

      Usuń
  5. Może szminka pochodzi z limitowanej kolekcji, i stąd to opakowanie??
    Bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana co powiesz na wyłączenie weryfikacji obrazkowej??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyłączone Kochana :-) Wiesz,że nawet nie zauważyłam,że mam to aktywne! A co do szminki, to faktycznie wydaje się być oryginalna i chyba to jest limitowana,stara kolekcja.

      Usuń
  7. Świetne opakowanie ma ta szmineczka, a kolor faktycznie dość neutralny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.