18 lis 2013

Małe zaskoczenie od firmy MAC

Kochani! Chyba już dawno nie zostałam tak zaskoczona pozytywnie jak dziś :-) Otóż po powrocie z pracy, czekała na mnie pewna paczka... Nic nie zamawiałam, więc możecie sobie wyobrazić jak bardzo dumałam nad tym co to może być. Przyjrzałam się bliżej i w miejscu nadawcy widniała informacja od kogo ta niespodzianka. Od firmy MAC. Ale nadal nie wiedziałam co jest w środku, podejrzewałam, że może jakiś katalog produktów, bądź ulotki... Jakież było moje zdziwienie kiedy po otwarciu koperty ujrzałam piękne czarne opakowanie zapinane na zatrzask, a w nim (zdjęcia były robione bardzo spontanicznie z racji tego, że chciałam się z Wami jak najszybciej podzielić tą nowiną) :




W paczuszce znalazły się dwa produkty w mini wersjach a dokładniej:

1) Studio Moisture Cream Creme Hydratante o pojemności 30 ml. ( bardzo nawilżający preparat wzmocniony odżywczymi dla skóry ekstraktami - oryginalna pojemność to 50 ml, którego cena wynosi 150 zł za słoiczek)



2) FIX+ Brume Fixante / Rafraichissante o pojemności również 30 ml.( jest to mgiełka lekkiej, bogatej w minerały wody źródlanej, która dostarcza skórze natychmiastowego nawilżenia, odświeżając ją i odżywiając jednocześnie. Doskonale może być również stosowana na makijaż w celu jego wykończenia lub też odświeżenia w ciągu dnia - jest to jeden ze sztandarowych produktów MAC'a. Pojemność oryginalna to 100 ml w cenie 90 zł.)



Jestem zachwycona niespodzianką i z wielką radością przetestuję oba te cudeńka. Nad mgiełką zastanawiałam się już dawno, dawno temu, ale wciąż było mi szkoda pieniążków na nią. Teraz sprawdzę ile jest warta i dam znać czy zdecyduję się na pełnowymiarowe opakowanie. 
Bardzo miłym dodatkiem była również wiadomość załączona od zespołu :-)



I to tyle Kochani! Jak widzicie warto zamawiać w MAC Polska :-) Nigdy nie wiadomo kiedy odwiedzi Nas kurier z jakąś przemiłą niespodzianką od firmy :-)

Miłego wieczoru życzę Wam wszystkim :-*

8 komentarzy:

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.