28 lis 2013

Odrobina szczęścia w konkursie Perfumerii Douglas, czyli nowe perfumy od Michael'a Kors'a

Kochani! Przybywam z radosną nowiną, część z Was wie, że jakiś czas temu brałam udział w konkursie organizowanym właśnie przez Perfumerię Douglas, w którym do wygrania były najnowsze perfumy od Michael'a Kors'a. Niedawno otrzymałam maila z informacją o tym, że zostałam ujęta w szczęśliwej trzydziestce wygranych osób :-) Choć się tego zupełnie nie spodziewałam, moja radość była ogromna, która z Nas nie chciałaby otrzymać nowej buteleczki perfum, w dodatku bez konieczności opróżniania swojego portfela :-) Oczywiście było ryzyko, że nagroda może po prostu się nie spodobać i nie trafić w gusta zapachowe, jednakże u mnie nie miało to miejsca :-) Dokładnie kilkadziesiąt minut temu otworzyłam paczkę od Douglas'a, w której znalazłam swoje "Sexy Amber" :-)







Pozwolę sobie zacytować opis tych perfum ze strony Douglas Polska:
"SEXY AMBER umieszcza w centrum zainteresowania bujną ambrę, dopełnioną drzewem sandałowym oraz mchem i zrównoważoną jasnym akcentem zachwycającej pomarańczy, mandarynki i białych kwiatów. Źródłem inspiracji do stworzenia zapachu stały się jaskrawe kolory nieodmiennie kojarzone z kolekcjami mody Michaela Korsa. Akcenty koloru charakterystyczne dla marki Michael Kors symbolizują nieodpartą przyjemność i błyskawicznie urzekający sex appeal" 

Perfumy są według mnie wprost idealne na sezon zimowy, bardzo ciepłe, rozgrzewające, otulające, jeżeli ktoś lubuje się w zapachach troszeczkę cięższych, słodszych to będzie nimi zachwycony. I właśnie dlatego, że są one mocne, można domniemywać, że będą też stosunkowo trwałe, aczkolwiek tego dowiem się w trakcie ich użytkowania :-) Cena za pojemność 50 ml to 319 zł, tym bardziej jest to bardzo miły dla mnie upominek mikołajkowo - świąteczny ze strony Douglas'a :-) 
A już troszeczkę poważniej, naprawdę serdecznie dziękuję Perfumerii Douglas za zorganizowanie tak przyjemnego konkursu, wybrania mojej odpowiedzi do szczęśliwej trzydziestki, oraz za możliwość przetestowania tego naprawdę przyjemnego zapachu. Jestem nimi oczarowana i z przyjemnością będę polecać te perfumy do wypróbowania przez innych. 
Życzę wszystkim miłego wieczoru i próbujcie swojego szczęście w konkursach, jak widzicie - naprawdę warto! :-*

6 komentarzy:

  1. super, extra prezent Mikołajkowy!!!!! ja jeszcze nigdy nic nie wygrałam w konkursach Douglasa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana gratuluję wygranej!
    Ciekawa jestem tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje wygranej!
    W wolnym czasie zapraszam na mojego bloga!
    http://cosmeticsbeautyandfashon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej! :) Ja ciągle biorę udział w konkursach i zawsze mam pecha :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest moja pierwsza wygrana! Także może i do Ciebie w końcu szczęście się uśmiechnie :-)

      Usuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.