30 sty 2014

Koralowy zawrót głowy, MAC 'Costa Chic'

Witajcie Kochani!
Dzięki uprzejmości baletnicabizuteria mam okazję przetestować szminkę firmy MAC w odcieniu Costa Chic. Przyznam szczerze, że już od jakiegoś czasu obserwowałam ten kolorek, ale zawsze brakowało mi odwagi na jego zakup, jak wiecie wielbię usta nude i wszelkie odcienie beżu i delikatnego różu :-) Ale żadna Kobieta nie byłaby w stanie oprzeć się takiej pokusie!

*prezentacja na dłoni*

*prezentacja na ustach*

Kolor może naprawdę oczarować wszystkie wielbicielki takiej gamy kolorystycznej. Jest to przepiękny koralowo- brzoskwiniowy odcień z dodatkiem różu, o wykończeniu frost, czyli oszroniony, trochę metaliczny, trochę perłowy, co w rzeczywistości daje rewelacyjny efekt. Na zdjęciach wyszedł troszeczkę bladziej niż  jest w realu, jej kolor bardzo dobrze oddaje to zdjęcie:

Szminka według mnie będzie wprost idealna na letnie dni, do tego delikatny make-up oczu, a Costa Chic będzie gwiazdą całego makijażu. Można zaliczyć ten odcień do troszeczkę "niebezpiecznych", ale jeśli podejdziemy do niego z rozwagą i umiarem będziemy zachwycone osiągniętym efektem.
Ja dzięki niej nie mogę doczekać się lata i używać tego produktu jak najczęściej :-) 
A Wy moje Drogie lubicie koralowe usta? Macie coś w swojej kolekcji? 
Buziaki dla Was :-*

8 komentarzy:

  1. Cześć :)
    Nominowałam Cię do Tagu: Liebster Blog, zapraszam: http://la-diva-cosmetics.blogspot.com/2014/01/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam szminki MACa, są rewelacyjne!
    Kolorek jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam teraz szlaban na kosmetyki MAC, bo ostatnio się bardzoooo, za bardzo obkupiłam :D Złożyłam też zamówienie w Sephorze on-line na Aqua Brow nr bodajże 30:) z MUFE i nie wiem czy kiedykolwiek się doczekam zamówienia:) Wybrałam zapłatę poprzez przelewy24, zapłaciłam od razu po zakupie a tu mi nie przyszło ani potwierdzenie złożenia zamówienia ani potwierdzenie płatności, mimo iż na stronie przelwy24 wyświetliło się, że transakcja przebiegła pomyślnie. Po dodzwonieniu się na infolinię Sephory okazało się, że mój telefon jest kolejnym dotyczącym tego problemu. W miniony piątek dzwonili z Sephory, żeby im potwierdzenie przelewu wysłać, wysłałam. W sobota wysłali maila, że dziękują za przesłanie potwierdzenia przelewu i proszą o cierpliwość, bo wyjaśniają sprawę. No i do dnia dzisiejszego ciszaaaaaa ......

    OdpowiedzUsuń
  4. MAC pojawił się w Douglasie on-line :) co prawda on się już pojawiał wcześniej kilkakrotnie, ale znikał po paru godzinach hihihihhi Zamówiłam podkład Matchmaster nr 1.5 i Bronzing Powder w kolorze Reflined Golden. A jutro od 19.00 noc zakupów w Douglasie on-line: -20% na cały asortyment

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny odcień...bardzo ładnie wygląda na ustach...ja niestety nie mam dostępu do kosmetyków MAC, mimo, że są dostępne online, ja jednak wolałabym "pomacać" przed zakupem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam dopiero jedną pomadkę MAC, ale dopiero się rozkręcam ;D bo używanie jej to ogromna przyjemność.. Mój kolor Crosswires to taki taki koral i pomarańcz - dobrany do mojej jasnej skóry przez "Mac-we Panie" - jednak trochę za odważny i sięgam po nią od czasu do czasu... ale teraz poluje na pomadkę w chłodnym różu - bo takie lubię najbardziej ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.