23 sty 2014

Liebster Blog Award

Kilka dni temu Addicted To Makeup nominowała mnie do tej zabawy, więc bardzo chętnie wezmę w niej udział :-)
Zasady:
"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Pytania do mnie:

1. Ile czasu dziennie poświęcasz na pielęgnację i makijaż?
Na pewno jest to uzależnione od czasu jakim dysponuję. W ciągu tygodnia, kiedy pracuję i mam kilka dodatkowych zajęć jest to około 2 godzin, natomiast w weekendy, oczywiście nie wszystkie, czas ten zwiększa swoją objętość i dochodzi do 3-4 godzin.

2. Dlaczego zdecydowałaś się prowadzić bloga?
Od dłuższego czasu przyglądałam się zarówno blogerom jak i vlogerom, czerpałam z ich stron bardzo dużo informacji, wiele się nauczyłam i dzięki nim poznałam wiele kosmetyków, o których pewnie gdyby nie oni, nigdy bym nie usłyszała. Uwielbiam makijaż i wszystko co z nim związane, być może jest to banalna odpowiedź, mimo to, tak właśnie jest. Lubię nowinki kosmetyczne, lubię o nich rozmawiać, porównywać, testować, dlatego zapytałam samą siebie, czemu by nie spróbować prowadzić swojego bloga? Tak narodził się pomysł, potem długie godziny, nierzadko nocne, aby nadać mu wstępną formę i żeby mogły pojawiać się pierwsze wpisy. Kiedy zasiadam przed komputerem z pomysłem nowego wpisu, jest to tylko chwila dla mnie, odpoczynek i relaks, można powiedzieć, że łączę przyjemne z pożytecznym :-)

3. Czym zajmujesz się na codzień?
Pracuję w lokalnym, niedużym Banku z dość popularnej grupy. Więcej zdradzić nie mogę, prócz tego, że jest to praca w typowych, urzędniczych godzinach.

4. Jaki jest Twój sposób na zrelaksowanie się?
Bez wątpienia jest to moment, w którym włączam ulubioną muzykę, zapalam zapachową świecę i pochłaniam kolejną fascynującą pozycję książkową.

5. Twój największy, do tej pory, życiowy sukces?
Muszę przyznać, że jest on dopiero przede mną, mam przynajmniej taką nadzieję. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z moim zamysłem, to tak właśnie będzie :-) Na chwilę obecną, jestem dumna ze stabilnej pracy i szczęścia na platformie prywatnej.

6. Bez jakiego kosmetyku nie możesz żyć (jeden pielęgnacyjny i jeden kolorowy)?
Ojej, to chyba najtrudniejsze pytanie dla Nas, fanek wszystkiego co chociaż przypomina kosmetyk ;-) Dobrze, pomyślmy... Kolorowy: bez wątpienia podkład DW Estee Lauder (no nie mogę bez niego żyć i koniec). Pielęgnacja: tu jest trudniej, jak ja mam wybrać jedną rzecz?! Dobrze, stawiam na żel do mycia twarzy Vichy Normaderm (mimo,że zmienili mu formułę jakiś czas temu)

7. Co jest dla Ciebie najtrudniejsze w prowadzeniu bloga i co zajmuje Ci najwięcej czasu?
Bez wątpienia wykonanie dobrych zdjęć. W miarę przyzwoite oświetlenie i ujęcie to moja zmora. Gdy mam przygotowane zdjęcia wszystko już idzie gładko.

8. Ponadczasowy utwór albo artysta muzyczny.
I tu nastąpiła mała edycja. Mogłabym tu podać ogromną listę takich utworów i artystów, ale oczywiście musi być jeden :-) Hmm... Jestem fanką starej gwardii, dlatego bezapelacyjnie stawiam na klasykę jaką jest Guns N'Roses z utworem "November Rain", a uzasadnienie swojego wyboru zachowam już tylko dla siebie.

9. Twój życiowy autorytet.
Bez wątpienia moja mama. Ma zalety i wady jak każdy człowiek, jednak jest coś co ją wyróżnia. I co chyba troszeczkę odziedziczyłam :-)

10. Gdybym mogła cofnąć czas, zmieniłabym...
Podejście do pewnych spraw, wyluzowałabym i powiedziała do siebie : "hej, świat się na tym nie kończy, wstawaj i idź dalej" Za dużo brałam do siebie i za bardzo wszystko przeżywałam. 

11. Świat byłby lepszym miejscem, gdyby...? 
Ludzie się do siebie uśmiechali! Jestem osobą, która potrafi uśmiechnąć się sama do siebie na zwykłych zakupach, co jest odbierane przez innych jako coś nienormalnego. Hej, ludzie! Więcej optymizmu! Wszyscy mają problemy, może nawet nie zdajecie sobie sprawy, jak wielkie. Ale uśmiech pomaga! Naprawdę!

MOJE PYTANIA
1.  W jakim miejscu mieszkasz? Jest to wieś/małe miasteczko/duże miasto?
2.  Jaki jest Twój ulubiony strój dnia? Coś do czego ciągle powracasz?
3.  Opisz swój ulubiony makijaż dzienny / z czego on się składa?
4.  Czego używasz częściej, różu czy bronzera, a może w ogóle ich nie używasz?
5.  Czego aktualnie słuchasz / jaki jest Twój ulubiony rodzaj muzyki?
6.  Podaj 3 kosmetyczne produkty, które zabrałabyś na bezludną wyspę
7.  Czy lubisz czytać książki, czy wręcz przeciwnie należysz do grupy Polaków, którzy czytają jedną książkę rocznie, lub mniej :-) Jakie są Twoje ulubione tytuły.
8.  Co sądzisz o kremach BB? Używasz? Sprawdzają się? Poleć Nam swój ulubiony.
9.  Otrzymujesz voucher na wycieczkę marzeń. Jaki kierunek wybierasz?
10. Czy wykształcenie ma wpływ na inteligencję człowieka? Jakie jest Twoje stanowisko w tym temacie?
11.  Twoje plany na najbliższy rok? Co chcesz zrealizować?

NOMINUJĘ:
http://kos-mak-itd.blogspot.com/ 
http://beauty-kaa.blogspot.com/ 
http://cinnamonne85.blogspot.com/ 
http://milaczek.blogspot.com/ 
http://kosmetyczneszalenstwa.blogspot.com/ 
http://one-more-dress.blogspot.com/ 
http://babskiesprawy1.blogspot.com/ 
http://nieidealna-perfekcjonistka.blogspot.com/ 
http://retro-moderna.blogspot.com/ 
http://perfectladiesofthehouse.blogspot.com/ 
http://minthairr.blogspot.com/ 


11 komentarzy:

  1. O tak, ludzie mogliby się więcej uśmiechać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka już chyba niestety mentalność Nas Polaków. Ale jest dobre powiedzenie, jeśli chcemy zmieniać świat, zacznijmy od siebie. Także, uśmiecham się do Was mimo mroźnej zimy i problemów, które i mnie nie omijają :-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za propozycję udziału w zabawie :-)

      Usuń
  3. super :) przyjemnie czyta las te odpowiedzi :) mnie do prowadzenia bloga namówił mój M. :) cały zcas powtarzal,że skoro mam taka wiedze o kosmetykach powinnam zacząć wreszcie o tym mowić i pomagac tym które tej wiedzy nie mają a chciałyby zdobyć ;) załozyłam go dopiero niedawno ale już teraz odczuwam jak to frajda i jak miło jest gdy ktos przeczyta to o czym piszesz, gdy skomentuje i napisze cos miłego, badz wrecz przeciwnie podpowie na co jeszcze zwrocic uwage :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się całkowicie, blog to rewelacyjna sprawa, możemy dzielić się swoimi opiniami, poznawać gusta innych osób, nawiązywać ciekawe kontakty. Póki co nie widzę minusów prowadzenia bloga, no może jedynie to, że troszeczkę czasu trzeba na niego poświęcić :-)

      Usuń
  4. Bardzo fajne odpowiedzi, zgrabnie napisane :) Uroczy blog, obserwuję !'
    treepsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację :) Oto moje odpowiedzi: http://kosmetyczneszalenstwa.blogspot.com/2014/01/tag-liebster-blog-po-raz-drugi.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację:) Jeśli tylko bedę miała wiecej czasu, postaram się przyłączyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. z 10 pkt mam dokładnie tak samo... po co tyle się przejmowałam... teraz też to robię, ale ograniczam ;))

    odpowiem tutaj, mam już parę nominacji opublikowanych na blogu, mam nadzieję, że się nie obrazisz ;)
    1. W jakim miejscu mieszkasz? Jest to wieś/małe miasteczko/duże miasto?
    Teraz w Warszawie, i nie zamierzam się wyprowadzać :)
    2. Jaki jest Twój ulubiony strój dnia? Coś do czego ciągle powracasz?
    Właściwie to codziennie chodzę w jeansach ;)
    3. Opisz swój ulubiony makijaż dzienny / z czego on się składa?
    Codziennie maluję się tak samo - beżowe, brązowe cienie, tusz, podkład, korektor, puder, jak mam czas to szaleję i nakładam róż ;))
    4. Czego używasz częściej, różu czy bronzera, a może w ogóle ich nie używasz?
    różu
    5. Czego aktualnie słuchasz / jaki jest Twój ulubiony rodzaj muzyki?
    To co wpadnie mi w ucho, ulubionego rodzaju nie mam ;) bardzo lubię Happysad
    6. Podaj 3 kosmetyczne produkty, które zabrałabyś na bezludną wyspę
    tusz, puder i szampon ;)
    7. Czy lubisz czytać książki, czy wręcz przeciwnie należysz do grupy Polaków, którzy czytają jedną książkę rocznie, lub mniej :-) Jakie są Twoje ulubione tytuły.
    lubię, ale głównie czytam podręczniki ;)
    8. Co sądzisz o kremach BB? Używasz? Sprawdzają się? Poleć Nam swój ulubiony.
    używałam tylko ten drogeryjny, z Garnier - jest za ciemny...
    9. Otrzymujesz voucher na wycieczkę marzeń. Jaki kierunek wybierasz?
    gdziekolwiek, gdzie jest ciepłe, czyste morze :)
    10. Czy wykształcenie ma wpływ na inteligencję człowieka? Jakie jest Twoje stanowisko w tym temacie?
    przypomniały mi się zajęcia z psychologi ;) jest tyle definicji inteligencji, może na którąś ma wpływ ;)
    11. Twoje plany na najbliższy rok? Co chcesz zrealizować?
    studiowanie, remontowanie i blogowanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.