13 paź 2014

Awaria!

Kochani, niestety nadszedł kres mojego wiekowego laptopa. Spodziewałam się tego, wszelkie znaki na niebie i ziemi na to wskazywały. Ratowałam go bardzo wiele razy, był niezniszczalny i wart walki aż do wczoraj. Naprawa zupełnie mi się nie opłaca, dlatego muszę dokonać wyboru i zakupić nowy, co wcale mi się nie uśmiecha, biorąc pod uwagę moje ostatnie wydatki. Ale cóż, nie mam innego wyjścia. Także z przyczyn technicznych, nowe posty  będą chwilowo wstrzymane :-( Mam nadzieję, że w przeciągu tygodnia, maksymalnie dwóch wrócę do Was :-) Ja oczywiście będę zaglądać na Wasze blogi, dzięki Bogu smartfon na razie jest sprawny :-) Nie zapominajcie o mnie i do zobaczenia! 

21 komentarzy:

  1. A co sie zepsuło? Ile miał? Ja też sie boje żeby mój nie nawalił bo to by była tragedia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby Cię nie skłamać, ale lekko licząc miał bite 8-9 lat. Weteran! Mój informatyk stwierdził, że tak dobrej maszyny już się teraz nie dostanie nawet za grube pieniądze i ja się z tym liczę. Wszystko się zaczęło od tego cholernego "policyjnego wirusa", jak go wyczyściam, zaczął fiksować, nie chciał zalogować do Windowsa, mimo ważnej licencji, a następnie padł dysk. Jakieś niecałe pół roku temu włożyłam w niego 600 zł, wiec teraz odpuszczam.

      Usuń
    2. Przerażona jestem... mój ma chyba z 6 lat ale też go naprawiałam.... ostatnio czyszczenie, nowy wiatrak + instalka, oby teraz się nie psuł bo jestem w takim dole finansowym że nie dam rady go naprawić... cały czas się boje żeby tylko nie to... bo to by była tragedia!

      Usuń
    3. Niestety Kochana, zawsze jest tak, że takie rzeczy padają w najmniej oczekiwanym momencie :-/ Trzymam kciuki, żeby u Ciebie nic złego się nie wydarzyło. Jak wiadomo zakup komputera to jedno, a instalacja potrzebnych programów, kupno licencji to drugie :-/ Szkoda słów :-)

      Usuń
    4. Dzięki kochana. Złośliwość rzeczy martwych. Martwi mnie że coraz gorsze - kosztem jakości by taniej sprzedać....
      Mi w serwisie powiedzieli że koszt kompów i ogólnie sprzętu to grosze. Reszta to podatki, marka etc....

      Usuń
    5. Dokładnie jest tak jak piszesz. Kiedyś wiedzieliśmy za co płacimy, a teraz? Dobrej jakości możemy ze świecą szukać :-) a koszty manipulacyjne przyprawiają o zawrót głowy.

      Usuń
    6. Cieszę się że mimo problemów wciąż jesteś z nami:))

      Usuń
    7. Staram się :-) Uwielbiam ten Nasz blogowy świat, taka miła odskocznia dnia codziennego. Zawsze staram się znaleźć choć krótką chwilkę, żeby wpaść i zerknąć co słychać u Was na blogach! A dzieje się dużo :-)

      Usuń
  2. Ja też musiałam w tamtym miesiącu kupić nowego kompa, dobrze że jest możliwość zakupu na raty mniej odczuję ten dość spory wydatek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, to zdecydowanie ułatwia sprawę. Ale i tak jest to już jakieś obciążenie finansowe :-) Niby mam już upatrzony model, a Ty na jakiego się zdecydowałaś? Tyle tego jest, że można dostać oczopląsu :-)

      Usuń
  3. Ło.....Aga to kupuj jakiś nowy sprzęcior i wracaj z nowymi wpisami i zdjęciami!!! Mój latop ma 5 lat i ostatnio zauważyłam, że coś się "mulić" zaczyna i zawieszać, więc może i na mojego przyjdzie pora:) Beznadziejne teraz te sprzęty robią-parę lat i do wywalenia.... Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A daj spokój! Śmiem przypuszczać, ze te wszystkie sprzęty są produkowane w taki sposób, żeby wytrwały okres gwarancji, a potem to już kwestia szczęścia :-)

      Usuń
  4. Awaria sprzętu to kiepska sprawa :/ mnie tez to niebawem czeka pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już powoli ogarniam temat, model wybrany, w weekend może uda mi się zakup doprowadzić do końca :-)

      Usuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.