27 paź 2014

Zapach Kobiety - Bvlgari Omnia Amethyste

Witajcie, dziś krótka notatka o zapachu, który uwiódł mnie całkowicie, używam już trzecie opakowanie o pojemności 65ml i wciąż rozpływam się  w zachwytach nad nim <3

Recenzując wody toaletowe i perfumowane, zawsze ubolewam, że nie mogę przekazać danego zapachu, tak ciężko jest to ubrać w słowa.  Kompozycja Omnia Amethyste powstała z inspiracji ekscytującą aurą ametystów oraz uwodzicielskimi aromatami ogrodów przepełnionych kwiatami róż i irysów, muśniętych delikatnie pocałunkiem orzeźwiającej rosy porannej.
Nuty zapachowe: kwiat irysa, bułgarska róża, różowy grejpfrut, heliotrop, soki z zielonych roślin, słoneczne drewno.

Wiadomo oczywiście, że perfumy to bardzo indywidualna kwestia, ja mogę się czymś zachwycać, a inna Kobieta może śmiało powiedzieć, że zapach jest po prostu 'śmierduchem' i absolutnie nie mamy na to wpływu.
Omnia Amethyste jest wodą toaletową, nie mniej jednak o bardzo dużej trwałości, jest ze mną cały dzień i wciąż ją na sobie czuję. Oczywiście na ubraniach ta trwałość jest jeszcze mocniejsza. Dla mnie jest to zapach typowo dzienny, na wieczór wolę zdecydowanie coś bardziej mocnego i z ogonem.
Zapach naprawdę ciężko zastąpić, kupiłam go z polecenia konsultantki w Douglasie i absolutnie nie żałowałam tej decyzji, już po pierwszych chwilach z nim wiedziałam, że zaprzyjaźnimy się na dłużej. Zapach jest taki jak lubię, zdecydowany, ale nie nachalny, otulający i jednocześnie świeży.
Jego fioletowa buteleczka idealnie komponuje się z nazwą, a poza tym pięknie prezentuje się na naszej toaletce.



Polecam wszystkim na zapoznanie się z tym zapachem, ot z czystej ciekawości, a nuż przypadnie Wam do gustu tak jak mnie? A może miałyście już z nim styczność? Jakie wrażenia?
Spokojnego wieczoru wszystkim życzę i do zobaczenia :-)

20 komentarzy:

  1. opakowanie fantastyczne ;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo ciekawie i intrygująco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbankrutuję przez Twoje wpisy:-D Kama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będzie tak źle Kama :-) A poza tym ja tylko proponuję, do niczego nie namawiam ;-)

      Usuń
    2. ale mi się dużo rzeczy podoba z tego co proponujesz :D hihihi szykuję dla Ciebie niespodziankę :) w piątek się przekonasz :)

      Usuń
    3. Chyba zaczynam się bać :-) Co Ty Kama kombinujesz?

      Usuń
    4. a taką maleńką niespodziankę:)

      Usuń
    5. :-) Już mi się 'mordka' cieszy :-)

      Usuń
  4. jak wykonczę moje to spróbuję ;))

    ___
    obsewuję ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbować zawsze można, a nuż będziesz tak zadowolona jak ja :-)

      Usuń
  5. bardzo ciekawa butelka, oryginalna bardzo:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda w recenzji ciężko oddać zapach... tego sie po prostu nie da...

      Usuń
    2. Dlatego najlepiej udać się do perfumerii i przetestować jak zapach będzie się zachowywał na Naszej skórze.

      Usuń
    3. To prawda zapach to szalenie indywidualna sprawa

      Usuń
  6. Ja rowniez jestem fanka zapachow Bvlgari, zwlaszcza Omnia Cristalline, jak tylko sie nadazy okazja przetestuje Amethyste :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.