9 lis 2014

Uzupełnienie - krem BB Dr. G Gowoonsesang + makijaż :-)

Cześć Kochani, 
jakiś czas temu pisałam Wam o próbce kremu BB Dr. G Gowoonsesang którą intensywnie testowałam i która wstępnie bardzo mnie zachwyciła, wpis o tym  tutaj. Produkt okazał się dla mnie tak dobry, że zdecydowałam się na zakup pełnowymiarowego opakowania. Obiecywałam, że po dłuższym stosowaniu napiszę notatkę uzupełniającą moją opinię, oraz zamieszczę makijaż wykonany przy jego użyciu. 
 
Czy po dłuższym użytkowaniu zmieniłam zdanie i znalazłam u niego jakieś poważne wady? Otóż nie. Moja pozytywna opinia jest jak najbardziej podtrzymana, a co najważniejsze, zauważyłam zdecydowaną poprawę stanu mojej cery. Nie jest to spowodowane zmianami w pielęgnacji, gdyż od długiego już czasu nic w niej nie zmieniam. Dlatego jestem pewna, że to zasługa BB od Dr. G

Kremu używam codziennie, jest tak trwały, że aż trudno mi w to nadal uwierzyć, wytrzymuje cały dzień od rana do wieczora, bez mrugnięcia okiem. Muszę zaznaczyć, że ja nie mam w nawyku dotykania mojej twarzy, więc pewnie ma to pewne znaczenie. Nie zmienia koloru na twarzy, nie ściera się, idealnie wygładza i upiększa naszą cerę. Tak jak pisałam w tamtym poście tak i powtórzę teraz, kolor na pewno będzie problematyczny dla wielu Kobiet. Ma w sobie nutkę lawendy, ale dzięki temu rewelacyjnie niweluje zaczerwienienia (których ja stricte mam dużo), jestem z reguły bladolica (pomijając gorące, letnie miesiące) i mnie akurat kolor bardzo przypasował. Stosuję go łącznie z pudrem Ben Nye Banana lub też Cameo, z którymi bardzo dobrze współpracuje. 
Może przejdźmy do kilku zdjęć, zrobione w świetle dziennym bez żadnej lampy.

(bez użycia żadnego kosmetyku)

(z nałożonym kremem BB Dr.G oraz żelem do brwi Wibo)

( z nałożonym kremem BB Dr.G, pudrem Banana oraz żelem do brwi Wibo)

Obiecany makijaż, najzwyklejszy w świecie, przy okazji starałam się wykorzystać produkty, które ostatnio się u mnie przewijały, zdjęcia robione w dzień przy użyciu lampy pierścieniowej. Makijaż bardzo prosty, wykonany bardzo szybko, delikatny, na co dzień.




Jakich kosmetyków użyłam?
Krem BB Dr. G Goowonsesang SPF 30 PA++
Puder Ben Nye - odcień Banana
Żel brązujący do brwi Wibo
Róż do policzków MAC Desert Rose
Czarna kredka Avon
Cień MAC Concrete
Pigment Inglot AMC 65
Tusz do rzęs High Impact Clinique
Matowa pomadka Rouge Velvet Bourjois 07
I tyle :-)
Podoba się? 

Może dzięki mnie ktoś tak samo jak ja polubi doktorka G i będzie go z przyjemnością użytkował :-) A jeśli miałyście z nim już do czynienia, koniecznie napiszcie jak się sprawuje u Was! Życzę wam miłego, niedzielnego popołudnia i do zobaczenia!

27 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz, Kochana :) A ten krem rzeczywiście fajny daje efekt, jak widzę. Bardzo ładnie rozświetla cerę.
    Jakiś czas temu miałam przygodę z BB, potem wróciłam do lekkich podkładów. Choć kto wie, może kiedyś ponownie weźmie mnie na Bebiki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci dziękuję :-) Z prawdziwych azjatyckich kremów BB znam tylko tego, którego używam i jeśli wszystkie są tak dobre to nie dziwię się, że mają tyle zwolenniczek.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach dość ciężko to uchwycić, w realu wygląda jeszcze lepiej na twarzy.

      Usuń
  3. Ale pięknie wygląda na Twej skorze, tak naturalnie i świeżo. Uzywam go dość często i rownież to moj ulubiony bb cream. Jest mega wydajny, łatwy w aplikacji i planuje kupić duże opakowanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Jak miło,że u Ciebie również się tak rewelacyjnie sprawdza :-) Dzięki niemu odstawiłam swój ukochany Double Wear i na razie nie chcę wracać :-)

      Usuń
  4. Faktycznie ciekawy, podoba mi się jak wygląda na twarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam przetestować na sobie z całego serca!

      Usuń
  5. Wow, jaka zmiana :) bardzo mi się podoba, daje efekt. W jakiej jest cenie? :)

    ____________
    a Ty? bierzesz już udział w rozdaniu? Do 30.11. możesz wygrać bon na ubrania i akcesoria :) zajrzyj na mojego bloga, tam znajdziesz szczegóły ;) pozdrawiam i zapraszam.

    http://wyprobuj.blogspot.com/2014/10/konkurs-wygraj-bon-o-wartosci-100-do.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najzwyklejszy makijaż sprawia cuda :-) Ja kupiłam go od sprawdzonego sprzedawcy na Allegro z przesyłką wyszło mnie to bodajże 102 zł.

      Usuń
  6. Niesamowity efekt :) Może kiedyś kupię próbkę, żeby go przetestować, bo cena dosyć wysoka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zaczynała od próbek i to jest dobre posunięcie, nigdy nie warto wydawać pieniążków na cały produkt w ciemno.

      Usuń
  7. Efekt na twarzy bardzo mi się podoba. Nie miałam okazji go nigdy używać, ale z całą pewnością bym nie pigardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hohhohoho....naprawdę zrezygnowałaś z EL DW? To już o czymś świadczy:) Faktycznie, ten Krem BB musi być naprawdę dobry. Podoba mi się efekt na Twojej buźce, boje się trochę tej nuty "lawendy" no aole u Ciebie wyglda naprawdę ok! Chyba skuszę się na próbkę tego kremu BB żeby sprawdzić efekt na swojej twarzy. Póki co jestem wierna EL DW:) Kusi mnie, oj kusi ten podkład MUFE HD i teraz ten:) Ale najpierw muszę zaopatrzyć się w próbki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, odkąd zaopatrzyłam się w ten krem BB, Double Wear poszedł w odstawkę i czeka spokojnie aż do niego powrócę. Do codziennego makijażu Dr. G jest rewelacyjny, ale do czegoś mocniejszego i wieczorowego na pewno sięgnęłabym po sprawdzony DW EL. Na razie MUFE nie planuję, przy wizycie w Sephora poproszę o jego próbkę i wtedy zobaczymy.

      Usuń
  9. Świetny jest ten krem BB zamierzam go sobie kupić :-) gdzie go kupiłaś ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, na Allegro od sprawdzonego sprzedawcy, sprowadzają je co jakiś czas, mają też próbki. Podaję link do aukcji: http://allegro.pl/dr-g-gowoonsesang-brightening-balm-krem-bb-45ml-i4781761772.html

      Usuń
  10. Ale on świetnie wygląda! Bardzo lubię kremy BB, ale z tym spotykam się pierwszy raz :) Kiedyś się na niego skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polecam z całego serca, nie sądziłam, że krem BB tak zawojuje moje serce i cerę :-)

      Usuń
  11. strasznie ciekawi mnie jak się sprawdza ten krem BB :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam próbki, groszowe sprawy, a można sprawdzić jak cera na niego zareaguje no i czy kolor będzie odpowiedni :-)

      Usuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.