4 lis 2014

Love - CIAK DUO , Love - Escribo

Kochani, dzisiejszy post będzie absolutnie niekosmetyczny, po przemyśleniu postanowiłam umieścić go na swojej głównej stronie, bo jest tego absolutnie wart. Może kilka słów wstępu.
Poszukiwałam idealnego kalendarza od bardzo dawna, zazwyczaj kończyło się to pochopnym zakupem w sieci, lub  też w Empiku, z czego nie zawsze byłam zadowolona. Aż do zeszłego roku. Wtedy też przypadkiem wpadłam w sieci na Kalendarz Ciak Duo. Cóż to takiego? Otóż to kalendarz i notes w jednym. Ale nie byle jaki. Jest to ręczna robota z Włoch, jedynymi dystrybutorami tych wspaniałości jest firma Escribo, dla zainteresowanych link tutaj. Od razu zaznaczam, że nie jest to reklama, są to moje prywatne odczucia i chęć podzielenia się czymś, co być może przyda się komuś z Was. Komuś, kto szukał ideału kalendarza tak długo jak ja.
Niestety w zeszłym roku zbyt późno odkryłam Ciak Duo i po prostu nie zdążyłam złożyć zamówienia. W tym roku pilnie obserwowałam Escribo i jak tylko pojawiła się informacja o możliwości zamówień kalendarzy na 2015 rok, od razu ruszyłam do działania :-) Wczoraj moje wspaniałości dotarły, stąd też i mój wpis.

Zdecydowanie jestem osobą, która kocha wszelkiego rodzaju notatniki, kalendarze etc. Uwielbiam notować, zapisywać, jest to funkcjonalne i pomocne, niektórzy wyręczają się tabletami, smartfonami i wszelakimi aplikacjami, ja jednak jestem zagorzałą tradycjonalistką. A i pamięć nie ta, więc co zapiszę na pewno nie zginie :-)
Przejdźmy do samego kalendarza. Kiedy tylko wyjęłam go z paczki, wiedziałam, że będzie to miłość od pierwszego wejrzenia. Wygląd, wykonanie, jakość, układ - wszystko jest perfekcyjne! 
Posiadam wersję w kolorze Cappucino, o wymiarach 8,2 cm x 13,5 cm, wielkość idealna. 
Strona kalendarza wykonana  jest ze skóry ekologicznej w kolorze brązowym, natomiast strona notesu w kolorze ecru. 


Kalendarz jest zamykany dość grubą gumką, na którą jest specjalne wyżłobienie, dzięki któremu nasz kalendarz nie niszczy się. Gumka może służyć również do podtrzymywania naszego długopisu, lub pióra. Dodatkowo Ciak Duo wyposażony jest w dwie tasiemki, jedna w kalendarzu, druga w notesie, ich funkcja jest oczywista :-)

Układ horyzontalny, tygodniowy (tydzień na dwóch stronach), dla mnie zupełnie wystarczające, tym bardziej, że mamy pod ręką część notesową, w której możemy dopisać ważne dla Nas informacje pod konkretną datą. 

Papier dość cienki, ale bardzo dobrej jakości w kolorze kremowym, nie używam piór, dlatego pod tym względem się nie wypowiem. Mój parkerowski długopis przebija dosłownie odrobinę, ale nie jest to rażąco widoczne i uciążliwe. 

Jestem nim tak zauroczona, że samo patrzenie na niego sprawia mi przyjemność. Już bardzo dawno nie miałam w ręku tak pięknie wykonanej rzeczy. 

Do mojego zamówienia dołożyłam urocze karteczki Flash Cards, jest ich bardzo wiele do wyboru, ja zdecydowałam się na motyw owieczki :-) Zawsze mam problem, kiedy chcę coś komuś na prędko zapisać na karteczce, po czym okazuje się, że karteczek brak. Owieczka już znalazła swoje miejsce w torbie i czeka na pierwszą podbramkową sytuację :-)


Dostawa mojego zamówienia była niestety troszeczkę opóźniona, o czym Escribo na bieżąco mnie informowało, tym bardziej byłam pozytywnie zaskoczona, znajdując taką wiadomość od firmy wraz z bonusem:



Jeżeli jesteście na etapie poszukiwań swojego idealnego kalendarza, to polecam z całego serca Ciak Duo - nie zawiedziecie się! Zachwyci Was w nim wszystko!  Niewielki, funkcjonalny i uniwersalny produkt. Starałam się ująć jego piękno na zdjęciach, mam nadzieję, że choć w pewnym stopniu mi się to udało. Póki ten kalendarz będzie produkowany i póki Escribo będzie go importował ja będę jego stałą odbiorczynią. Zbyt długo szukałam ideału, aby teraz z niego tak łatwo zrezygnować. 
A swoją drogą korzystacie jeszcze z papierowych kalendarzy? Czy ogarnęła Was fala technologii i papierowi mówicie 'bye'? :-) Dla mnie świat bez książek i papieru będzie niekompletny, dlatego mam nadzieję przeżyć swoje życie w ich otoczeniu. 
A może mieliście już do czynienia z Ciak Duo? Dajcie znać koniecznie! Gratuluję wytrwałości dotarcia do samego końca i życzę miłego wieczoru!

24 komentarze:

  1. Ten kalendarz mnie zaciekawił :) Wygląda interesująco, a te karteczki owieczki są cudowne !

    Dziękuję za dołączenie do grona moich obserwatorów !
    Również obserwuję z ogromną `przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie! :-) Owieczka jest tak urocza, że nie mogłam jej się oprzeć :-)

      Usuń
  2. Ładny kalendarz ja jednak co roku kupuję w tym samym miejscu - wspieram fundacje, mam nadzieje że i w tym roku będę mogła sobie pozwolić na wsparcie dla nich.... bo i kalendarze ładne i świadomość że sie coś dobrego zrobiło - bezcenna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owieczka mnie zauroczyła - śliczna!

      Usuń
    2. Te karteczki występują w wielu wzorach, ale ta owca jest tak urocza, że od razu przykuła moją uwagę. Jeśli akurat ta fundacja wydaje taki kalendarz jaki Ci odpowiada to super, łączysz przyjemne z pożytecznym.

      Usuń
    3. Owieczka świetna! Fundacje wspieram od kilku lat... nie jestem pewna ale mam nadzieje że będę mogła i w tym roku spoglądać na fundacyjny kalendarz:)

      Usuń
  3. Estetyczny i miły dla oka, owieczki wodzą na pokuszenie ;-) Uwielbiam kalendarze, ich funkcjonalność oraz wygląd są dla mnie ważne ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jestem przekonana, że w ofercie Escribo znalazłabyś coś dla siebie. Te produkty są naprawdę godne polecenia dalej :-)

      Usuń
  4. Ja jakiś czas temu zrobiłam swój własny kalendarz (zeszyt + wydrukowany kalendarz), ale ten mnie niezmiernie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnoręcznie wykonane rzeczy cieszą najbardziej :-) Świetna sprawa, tym bardziej jeśli ktoś posiada takie zdolności manualne, gratuluję :-)

      Usuń
  5. Pierwszy raz od kilku lat nie szukam kalendarza ;) liczę na to, że 2015 upłynie bez większego planowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HaHa :-) Dobre podejście do sprawy, ja jednak tak kocham planowanie i swoje zapiski, że chyba nigdy z tego nie zrezygnuję :-)

      Usuń
  6. swietna sprawa :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością będę zaglądać :-)

      Usuń
  7. świetny pomysł na połączenie kalendarza z notesem 2w1 i ma się pewność, że zawsze wszystko jest w jednym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! A dodatkowo to wykonanie, ach <3

      Usuń
  8. ale super! jeszcze nie mam kalendarza na przyszły rok więc chętnie się rozejrzę, bo też wszystko notuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie :-) CiakDuo jest świetną alternatywą dla zwykłego kalendarza!

      Usuń
  9. hej, ja też mam bzika na punkcie kalendarzy, notatników i temu podobnych. Gdzieś w czeluściach internetu przeczytałam o multiplanerze, gdy wpiszesz w google od razu znajdziesz dużo info. Gdybyś za rok szukała czegoś nowego to polecam szczerze. Są różne rozmiary i formy. Żałuję, że kupiłam 3planer w małym rozmiarze, ale sama idea jest świetna! Ale Twoje barankowe karteczki przebijają wszystko :D Mam nadzieję, że będziesz zadowolona z tego "kalendarzo-notatnika" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację, w wolnej chwili rozejrzę się, ale w najbliższym czasie będę wierna CIAK DUO, jest dla mnie idealny i takiej formy szukałam bardzo, bardzo długo.

      Usuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.