25 lis 2014

Manicure hybrydowy w domowym zaciszu

Cześć Kochani,
z racji tego, że jak już wspominałam zwykły manicure porzuciłam na rzecz hybryd postanowiłam zrobić krótki wpis o tym jak ja go wykonuję w domowym zaciszu, na jakich produktach i czy jestem z tego zadowolona. Zapraszam serdecznie do lektury!
Ciężko wykonać dobre zdjęcia kiedy za oknem zmrok, ba, prawie egipskie ciemności, mimo posiadania lampy, nie zawsze jest to taki efekt jakiego bym oczekiwała. Nie mniej jednak trzeba pracować bez względu na aurę i warunki jakie mamy. To tak słowem wstępu.
Na zestaw do manicure hybrydowego skusiłam się jakiś czas temu, zapłaciłam za podstawowy zestaw firmy Cosmetics Zone coś w granicach 200 zł z przesyłką. W jego skład wchodziły następujące produkty:
- lakier hybrydowy color- 15 ml
- lakier hybrydowy base - 15 ml
- lakier hybrydowy top - 15 ml
- remover - 15 ml
- oliwka kosmetyczna - 15 ml
- cleaner - 100 ml
- aceton kosmetyczny - 100 ml
- lampa UV 36W
- waciki bezpyłowe - 250 sztuk
- patyczki z drzewa pomarańczowego
- czterostronny diamentowy blok polerski
- pilniczki - banan i prosty
Dla takiego amatora jak ja był to zestaw idealny do rozpoczęcia swojej przygody z hybrydami. Oczywiście przed zakupem czytałam opinie o takich zestawach w sieci i nieprzypadkowo trafiło na firmę Cosmetics Zone, mieli dobre recenzje, ich produkty były wielokrotnie chwalone. 

 to tylko część zestawu :-)

Dobrze, w takim razie po słowie wstępu przejdźmy może do tego jak wykonuję swój manicure. 
1. Po oczyszczeniu, opiłowaniu i zmatowieniu płytki paznokcia nakładam jedną cienką warstwę lakieru Base
 
po czym utwardzam tą warstwę w lampie przez dwie minuty
2. Następnie maluję paznokcie warstwą lakieru Color, w tym przypadku jest to odcień 101 ( piękna, żywa czerwień- moja ulubiona) i również utwardzamy ją w lampie przez dwie minuty. 
3. Czynność powtarzamy dla uzyskania lepszego krycia i głębszego koloru.

4. Na paznokcie pokryte kolorem Base oraz Color nakładam cienką warstwę lakieru Top, który utwardzam z reguły około czterech minut. 

5. Po utwardzeniu ostatniej warstwy przemywam płytkę preparatem Cleaner.
*waciki bezpyłowe chwilowo zagubione, wspomagałam się zwykłym wacikiem*

I to wszystko! Pierwszy raz na pewno jest najcięższy, teraz wykonuję ten manicure mechanicznie i na pamięć :-) Efekt końcowy:
Jestem bardzo zadowolona z tych produktów, za taką cenę nie spodziewałam się, że te lakiery będą aż tak dobre. U mnie bez szwanku wytrzymują spokojnie do dwóch tygodni, z tym, że mi dość szybko rosną paznokcie i kiedy ten odrost jest spory, lakier usuwam szybciej, najkrócej miałam hybrydę 8 dni, najdłużej bodajże 12 dni :-) Żadnych odprysków, żadnego nierównomiernego schodzenia lakieru etc.
Hybrydę usuwam zgodnie z zaleceniami, mianowicie nasączam waciki acetonem, przykładam je do paznokci, owijam w folię aluminiową i po kilku minutach ściągam waciki wraz z lakierem bez najmniejszego uszczerbku na płytce paznokcia. 
A jakie Wy macie podejście do hybryd? A może preferujecie inną formę na swoich paznokciach? Czekam na Wasze opinie i do zobaczenia!

32 komentarze:

  1. Jak błyszczą <3 aż teraz żałuję, że sprzedałam moją lampę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz :-) Warto było się wstrzymać z taką decyzją :-)

      Usuń
  2. Piękny kolorek :) Niedawno po raz pierwszy sama wykonywałam manicure hybrydowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zwolenniczką klasycznych czerwieni :-) I jak Ci poszło? Zadowolona z efektów?

      Usuń
  3. Nie wiem co mnie jeszcze powstrzymuje przed zakupem lakierów..lampe mam.. tylko dodatki mi potrzebne...
    Efekt końcowy piękny i ta czerwień która kocham, ach muszę poważnie się zastanowić ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się nad czym wahać, nie dość, że efekt jest rewelacyjny ( na żywo jeszcze lepszy niż na zdjęciach, które wychodzą różnie), trwałość i nasza płytka na tym nie cierpi, jeśli postępujemy zgodnie z instrukcją. Czekam na Twoją pierwszą hybrydę :-)

      Usuń
    2. Chyba mnie przekonałaś ;D Dam znać jak ;-)

      Usuń
  4. Zastanawiam się czy kupić sobie hybrydy i lampę... U mnie wytrzymują tylko 3 dni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybryda tylko tyle wytrzymuje czy zwykły lakier? Na moich paznokciach zwykły lakier Essie wytrzymywał czasem tylko 2 dni :-)

      Usuń
  5. Efekt jest super!

    Nigdy takich nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądają :) Też kiedyś chciałam pomalować pazury hybrydami, ale niestety nie mam sprzętu. Kiedyś może się skuszę zakupić to będę sobie takie robiła, bo podoba mi się, że tak długo wytrzymują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakup szybko się zwróci, ceny w salonach są różne, a tak możemy wykonać hybrydkę kiedy tylko mamy na to ochotę, jesteśmy niezależne od terminów :-)

      Usuń
  7. pięknie lśnią... kiedyś podziwiałam hybrydy u pewnej osoby... no nie ukrywam że lepiej wyglądają... ale podobno niszczą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyne co może niszczyć płytkę to nieumiejętne zdejmowanie hybryd, jeśli robi się to w prawidłowy sposób, nic złego się nie dzieje, na co jestem żywym przykładem :-) Paznokcie rosną jak rosły, a płytka cała i zdrowa :-)

      Usuń
    2. no właśnie czytałam że wszystko było ok ale po kolejnym razie było źle z paznokciami...

      Usuń
    3. Ni pamiętam dokładnie ile razy już miałam hybrydę, lekko licząc na pewno ponad 10 i naprawdę nie widzę negatywnych zmian na paznokciach. Wiele też zależy od tego jak dbamy o swoje paznokcie.

      Usuń
  8. Ja hybrydę najczęściej robię na wakacje, aby nie myślec o odpryskach przez dwa tygodnie urlopu ;) Pueknie Ci to wyszło! Efekt naprawdę mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie <3 Tak, zgadzam się z Tobą, na wakacjach hybryda to punkt obowiązkowy :-) Co za wygoda!

      Usuń
  9. Ale masz piękne paznokcie ! Wielkie zazdro !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do ideału wciąż daleko :-) mimo wszystko dziękuję :-)

      Usuń
  10. Świetne paznokcie, ładny kolorek. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor no i płytka paznokcia! ;) Jakiś czas temu zakupiłam cały zestaw do paznokci hybrydowych i powoli się uczę, eksperymentuje :) Ciekawa jestem jakie masz inne kolorki lakierów, bo ta czerwień jest boska! Zostaję na dłużej, obserwuję i pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz tej czerwieni posiadam jeszcze inną, bardziej wpadającą w wino, bordo oraz pastelowy-koralowy, taki bardziej na lato. Dopiero powoli rozkręcam swój asortyment :-)

      Usuń
  12. Prezentują się Twoje paznokcie rewelacyjnie - dobrze że jeszcze gdzieś w szafie mam swoją lampę, może kiedyś skuszę się na taki zestaw, bo widzę że naprawdę warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto-polecam :-) Podczas świątecznych porządków odkurzyć lampę koniecznie ;-)

      Usuń
  13. pięknie się prezentują , ja w hybrydach jestem zakochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zupełnie inny efekt niż przy zwykłych lakierach. Cudo! Może jeszcze w tym miesiącu zafunduję sobie zestaw startowy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to na pewno dobra inwestycja! Hybrydy to niesamowita wygoda, a do tego ta trwałość i prezentacja!

      Usuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.