3 gru 2014

L'Occitane - kolejna odsłona!

Witajcie,
powoli uzależniam się od produktów L'Occitane i już nie potrafię przejść obok nich, żeby nie skusić się choć na malutką drobnostkę :-) Jakiś czas temu zapisałam się do klubu, otrzymałam wiadomość jak otrzymać obiecany prezent (musiałam dokonać zakupu o minimalnej wartości 100 zł), więc nie namyślając się długo, zajrzałam do ich wirtualnego sklepu i co nieco wylądowało w koszyku!

Postanowiłam zrobić sobie mały upominek mikołajkowy i wybrałam dla siebie zestaw Masło Shea, w skład którego wchodzi krem do rąk o pojemności 30 ml ( bezwarunkowa <3), mydełko 100 g oraz mleczko do ciała 75 ml, wszystko oczywiście o genialnym aromacie, w którym jestem bezgranicznie zakochana :-) Produkty były zapakowane w przepiękne pudełko, które niesamowicie cieszy nasze oko.



Nie byłabym sobą gdybym nie pokusiła się na kolejny mini zestawik z serii Arlesienne, czyli kremowy żel pod prysznic (70 ml) oraz mydełko (50g), ten zapach jest obłędny! Po świątecznych wydatkach na pewno kupię pełnowymiarowe opakowanie czegokolwiek, byleby o tym aromacie :-)


Prezentem, o którym mówiłam na początku jest mini zestaw kilku miniatur "Skarby Prowansji", z których jestem szalenie zadowolona i z przyjemnością je przetestuję. 


W skład zestawu "Skarby Prowansji" wchodzi, od lewej:
- żel pod prysznic Werbena 50 ml
- mleczko do ciała Werbena 50 ml
- szampon odbudowujący Aromakologia 50 ml
- odżywka odbudowująca Aromakologia 50 ml
- nawilżające mydło Masło Shea Mleko 50 g
- krem do rąk Masło Shea 10 ml , który umknął mi gdzieś ze zdjęcia :-)

Bardzo się cieszę ze wszystkich produktów i tych zakupionych i tych otrzymanych w prezencie, będą umilać mi te szare, zimne i ponure dni swymi przecudnymi zapachami i genialnymi właściwościami.
Rozpływam się <3
Lubicie produkty L'Occitane? Macie swoich faworytów? 
Otulona ich aromatem życzę Wam spokojnego wieczoru!

28 komentarzy:

  1. A ja jakoś w maju zawitałam do sklepu, a ekspedientka okazała sie wredną małpą i tym oto sposobem podziękowałam i omijam łukiem szerokim sklepy opatrzone logiem L'Occitane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu, to bardzo niedobrze. Jeśli odwiedzam ich stacjonarne sklepy to w Łodzi lub Poznaniu i póki co złego słowa nie powiem na ich obsługę, nawet jeśli wchodzę aby tylko popatrzeć, dziewczyny są mega uprzejme. Przykre, że tak trafiłaś.

      Usuń
    2. Ale najlepsza była w Doktorze Baborze... byłam zainteresowana kremami, a ona w pewnym momencie: "no nie wiem czy panią stać na taki krem"... Byłam w szoku, wyraziłam że dotknęła mnie jej uwaga, baba była niewzruszona, zupełnie nie widziała niczego niewłaściwego w swoim głupim zachowaniu.
      Jednak prawda jest taka, że my kobity jak sie uweźmiemy to fiu fiu fiu potrafimy.... co najwyżej kwestia czasu:)) no ale także ten sklep omijam:))

      Usuń
    3. To juz żenada ;/ staram sie zazwyczaj nie reagować, ale za ten tekst to bym reklamacje napisała.

      Usuń
    4. Przykre, ale często w sieci czytam zażalenia dziewczyn, że zostały potraktowane w ten sposób. Mnie na szczęście jeszcze się to nie zdarzyło, ale jeśli się zdarzy to na pewno będzie stosowny odzew do tej Pani/Pana, jestem zdania, że nie szata zdobi człowieka i na pewno to, w co akurat jestem ubrana, nie powinno być wyznacznikiem jak zostanę obsłużona, bo przede wszystkim, nie jest to wyznacznikiem tego ile mam w portfelu. Niestety na stan kultury i inteligencji niektórych osób nic nie poradzimy.

      Usuń
    5. Dziś przechodziłam koło sklepu gdzie tak zostałam obsłużona... stoi pusty. Jak zawsze. Pomyślałam sobie że to może pralnia brudnych pieniędzy. Bo jak sklep funkcjonuje skoro cały czas jest pusty...

      Usuń
    6. Coraz bardziej mnie zaskakujesz, gdyby firmie zależało, wymieniłoby obsługę, bo nie wierzę, że do tej pory nie docierały do nich żadne skargi na dany sklep. Dziwna sprawa, możliwe, że jest tak jak myślisz.

      Usuń
  2. Muszę zajrzeć do ich sklepu w Łódzkiej Manufakturze. Przyznam, że ich kosmetyki bardzo mnie kuszą ale półka cenowa niska nie jest :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Manu będę w sobotę i już się doczekać nie mogę na takie beztroskie łażenie po sklepach :-) Ceny są faktycznie wysokie, ale jak widzisz u mnie, czasem można kupić jakąś małą drobnostkę i też jest fajnie. Czasem można trafić na dobrą promocję.

      Usuń
  3. tyle cudeniek w jednym miejscu!♥

    +zostaję u Ciebie na dłużej i zapraszam do obserwacji również u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zaniedbałam trochę Twój blog przez brak czasu, ale już nadrabiam zaległości:) w zasadzie to zaniedbałam tylko z pisaniem komentarzy, bo czytać to czytałam nowe posty. Doba jest dla mnie stanowczo za krótka:) spodobały mi się te rzeczy z L/occitane, właśnie przeglądam stronkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale Cię rozumiem, niestety doba nijak nie chce się wydłużyć, choć paradoksalnie wieczory są o wiele dłuższe, nie wiem gdzie ten czas ucieka :-) Paczka jest już w drodze, koniecznie daj znać czy doszła w nienaruszonym stanie :-)

      Usuń
  5. To czekam na Mikołaja, a raczej Mikołajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne produkty może w koncu bedę miała okazję przetestowac;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie bardzo mnie interesują obecnie nowe kosmetyki, testowanie itd. za to przyznam, że fajne mają niektóre opakowania :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Te kosmetyki kuszą tymi opakowaniami i zapachami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapachy <3 Kiedy wchodzę do ich sklepu - przepadam :-)

      Usuń
  9. Też dostałam maila, że jak wydam 100zł w sklepie to dostane zestaw powitalny. Kusi i się zastanawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś się, bo naprawdę warto! W ich asortymencie jest tyle cudeniek! Ach!

      Usuń
  10. a ile czasu czekałyście na mail z kodem promocyjnym? bo ja zapisałam się pod koniec listopada z myślą, że zrobię tam zakupy świąteczne i jak na razie cisza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinien dojść chwilę po zarejestrowaniu, a już na pewno tego samego dnia.

      Usuń
  11. Dzięki :) napisałam do nich w takim razie na fanpagu i odpisali, że mam podać maila i sprawdzą co z moim kodem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.