18 gru 2014

Przedświąteczna 'prawie' niespodzianka!

Cześć! 
Dziś bardzo szybki wpis, zdjęcia były robione dosłownie przed chwilą, wszystko po to aby serdecznie podziękować pewnej osobie, za idealną, przedświąteczną 'prawie' niespodziankę, którą to dostarczył mi dziś listonosz i która czekała na mój powrót z pracy. Wszystkich zainteresowanych, zapraszam dalej.

Spieszę z wyjaśnieniem Kochani. W listopadzie brałam udział w konkursie organizowanym przez Martę Borzęcką na jej blogu link tutaj i jakież było moje zdziwienie, kiedy wyłonionym zwycięzcą okazałam się JA! :-) Nagroda była jak dla mnie świetna, a mianowicie Karta Podarunkowa Sephora o wartości 100 zł. Oto i gwiazda dzisiejszego wieczoru:

Dodatkowo w swojej przesyłce znalazłam trzy rewelacyjne próbki, w tym najnowszy zapach Bottega Veneta Knot, który skradł moje serce od pierwszego powąchania. Do tej pory moim zimowym towarzyszem i ulubieńcem zarazem był Alien Mugler'a, nie wykluczam, że teraz może się to zmienić. Ale najpierw muszę dłużej go potestować. Dwie pozostałe próbki to rozświetlająca maska firmy Algenist oraz baza wygładzająca Sephora, które z wielką przyjemnością przetestuję.

W tym miejscu składam Marcie serdeczne podziękowanie za zorganizowanie tego konkursu, za rewelacyjne dodatki do mojej głównej nagrody i na pewno nie zaprzestanę wizyt na Twoim blogu, tylko dlatego, że coś wygrałam. Kieruję w Twoją stronę serdeczne pozdrowienia i do zobaczenia w kolejnych postach, zarówno moich jak i Twoich. 
Dobrego wieczoru dla wszystkich!

18 komentarzy:

  1. Gratulacje!! Bardzo fajna wygrana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo zadowolona! Bardzo miły, przedświąteczny akcent ;-)

      Usuń
  2. Zazdroszczę, świetna nagroda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ radość, cieszę się razem z Tobą! Ach to będą zakupy..ciekawa jestem co to bedzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe :-) Głęboko rozważam cóż by tu sobie sprawić, bardzo kuszą mnie Meteoryty, o których marzę od dawna, ale zawsze szkoda mi wyrzucić na nie 240 zł :-) tylko nie wiem czy nie są troszeczkę przereklamowane i czy nie będę żałować :-(

      Usuń
    2. Hmmm to POWAŻNIE się zastanów.. bo mam je, choć połowę rozdałam.. dla mnie to zbędny produkt.... taki blask możemy otrzymać o wiele tańszymi produktami... Trzymam trochę kulek tak z sentymentu, bo również bardzo je pragnęłam no i uwielbiam ten ich zapach.

      Usuń
    3. No to teraz dałaś mi do myślenia! Ech... tak właśnie podejrzewam, że wydam pieniądze i będę rozczarowana... temat do głębokiego przemyślenia!

      Usuń
  4. Gratuuję takiej wspaniałej wygranej! Udanych zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam w Sephorze fajną paletkę chyba za 39,- fajne kolory;))

      Usuń
    2. Po Świętach zacznę robić przegląd Sephory i na spokojnie podejść do tematu :-)

      Usuń
  5. zazdroszczę wygranej :) gratulacje :) jeśli masz ochotę to zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że nagroda w moim konkursie sprawiła Ci radość:) A swoją drogą to nie wiedziałam, że też masz bloga i to tak rewelacyjnego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i tym bardziej zapraszam częściej :-)

      Usuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.