22 gru 2014

Przedświąteczny Misz-Masz

Ho Ho Ho! :-)
Witajcie Kochani! Nie da się ukryć, że będzie to ostatni przedświąteczny post, tym razem trochę na wesoło, mix zdjęć o tematyce raczej świątecznej, mam nadzieję, że spędzona u mnie chwila będzie miła dla Waszego oka.
Renifer żwawo hasa z prezentami, a ja zabrałam się za pakowanie swoich podarunków. To dopiero 1/10 wszystkiego. U la la...
Moja najpiękniejsza cieszy moje oko już od soboty :-) Wiadomo, że choinka to kwestia bardzo indywidualna, ja nie wyobrażam sobie, żeby nie była duża i kolorowa. Nowoczesne, monochromatyczne formy są absolutnie nie dla mnie. Tradycja przoduje!
Cóż to za Święta bez smakołyków! Pierogi, uszka, wyroby mięsne, słodkości! Ach! Produkcja w toku!
Kiedy zobaczyłam ten kubek w katalogu, od razu wiedziałam, że będzie mój! Sowa skutecznie umila mi szare i ponure dni spędzone w pracy :-) Jest po prostu cudna!
A tymczasem moje serce podbiły - wiklinowe ręcznie robione serduszka. Przepiękne prace, które udekorują niejedno pomieszczenie.
A to cudeńko to ręczna robota mojej zdolnej przyjaciółki Sylwii <3 Prezent, za który ślicznie dziękuję :-*

Choinka co prawda stoi w głównym pokoju, w którym tętni całe rodzinne życie, ale i u mnie znalazł się miły, świąteczny akcent .
Nawet najwytrwalsi muszą wspomóc się słodkim grzeszkiem między sprzątaniem, gotowaniem, pieczeniem i dekorowaniem!
Korzystając z okazji kilka słów ode mnie na ten nadchodzący czas:
Do zobaczenia!

23 komentarze:

  1. Przesłodki kubeczek :))
    Choinkę z makaronu sama zrobiłam w wolnej chwili, a produkcja smakołyków ciągle w toku :))
    Dziękuję za życzenia i wzajemnie. Wszystkiego najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Ja niestety nie znajduję już czasu w tym wszystkim na artystyczne dzieła, ale dzięki Bogu mam Sylwię :-) Dziękuję Ci ślicznie!

      Usuń
  2. Ale jesteś ładna, do tej pory nawet Ci się uważnie nie przyglądałam:)
    U mnie choinka też jest wysoka, kolorowa i pstrokata - lubię minimalizm, ale nie może on mieć zastosowania w kwestii chonki:)
    Wszystkiego najlepszego, niech to będą cudowne Święta, Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana! Dziękuję za tak miłe słowa w moją stronę i życzenia oczywiście :-*

      Usuń
  3. A ja muszę jeszcze popakować prezenty i ubrać choinkę :P Może jutro to zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny mix, miły i przyjemny:)) dziś siorka przytaszczyła z lubym choinkę:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne fotki a kubek czarujący, ze swej strony także zycze Wesołych Świąt :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. oj ja dzisiaj prawie cały dzień w kuchni spędziłam :(

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne pierniki i pierogi :-). Widzę, prezenty już popakowane. U mnie również. Tylko czekam by je wręczyć (w sensie dać pod choinkę :-D).

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko już jest prawie na tip-top! Dziś już tylko przygotowywanie i oczekiwanie Wieczerzy Wigilijnej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Agnieszko,w tym wirze przedświątecznym tylko czytałam z zainteresowaniem Twoje posty,ale nie miałam nawet jak skomentować :-( ale teraz to już MUSZĘ!!!! Prze prze przepiękne zdjęcia,cudnie oddające świąteczną atmosferę! I od razu składamy życzenia świąteczne dla całej rodziny!!!!spokojnych,rodzinnych i ................leniwych ŚWIĄT <3 Kamila :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja doskonale rozumiem brak czasu. Dla Was oczywiście również Najserdeczniejsze Życzenia na te Święta, niech upłyną w radości, zdrowiu, pełne smakołyków i uśmiechu na twarzach! Buziaczki dla Bartka i Matiego!

      Usuń
  10. Dziękujemy!!!! Sorki,że znów jako anonim,ale skrobię z komórki i nie chce mi się konta google wprowadzać :-D taki leń mnie dopadł :-) ale napomknę,źe po Twoich wpisach chyba przerzucę się na paznokcie hybrydowe w domku :-D mam na oku zestaw startowy z Semilac :-) to tak odstępując od tematu ŚWIĄT :-D a kubek z sówką jest emejzing !!!! :-D hihi jakby Dżoana powiedziała :-) :-) buźka dla Was raz jeszcze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam z całego serca! Hybrydy są idealne pod każdym względem! A kubek jest moją miłością haha <3

      Usuń
    2. Agnieszko,zamówiłam zestaw do hybryd z SEMILAC:) w tym zestawie jest lakier w odcieniu 026, ale domówiłam jeszcze dwa lakiery: 083 Burgund Wine i 096 Starlight Night. Do tego płatki bezpyłowe do manicure i bloczek polerski:) Już się nie mogę doczekać jak przyjdzie i będę sobie działać w domu:)

      Usuń
    3. Kama! W takim razie czekam na relację z pierwszego razu z Semilac :-) Ja właśnie zdejmuję świąteczne i zakładam bardziej stonowany kolor do pracy :-) A kolor 083 będzie na pewno faworytem w moim następnym zamówieniu, miałam go kupić już ostatnio, ale musiałam oszczędzać przed Świętami :-P

      Usuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.