29 gru 2014

Semilac - 032- Biscuit - ślubny odcień na co dzień

Witajcie!
Z racji powrotu do pracy po świątecznej przerwie musiałam też zmienić kolor paznokci na bardziej stonowany i nie rzucający się w oczy. Mój wybór padł na kolor 032, który zachwycił mnie już podczas wykonywania świątecznego manicure z użyciem pasteli Semilac'a, ale nie wiedziałam do końca, jak będzie prezentował się na wszystkich paznokciach. Jest określany idealnym odcieniem ślubnym, bardzo mlecznym i bladym różem, faktycznie lekko biszkoptowym. A tak prezentuje się u mnie:

Dla tego koloru jestem w stanie zmienić swoje przyzwyczajenia i odstąpić raz na jakiś czas od czerwieni. Prezentuje się niezwykle schludnie i elegancko, jest idealny naprawdę chyba na wszystkie okazje, łącznie z użytkowaniem go na co dzień. 

Podoba Wam się? Lubicie takie pastele na swoich paznokciach? 
Właśnie w tej chwili zaczął sypać u mnie śnieg, zerkam przez okno i napawam się tym widokiem jak tylko mogę! Jest pięknie! Chociaż jeśli popada całą noc, to mogę mieć jutro problem z wydostaniem się z domu :-) Nic to!
Do zobaczenia!

33 komentarze:

  1. Prześliczny kolor:) taki subtelny i elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kolor jest idealny, ale też wykonanie jest bardzo dokładne. Prezentuje się pięknie, sama chętnie nosiłabym taki kolor na paznokciach
    Kochana, chciałabym prosić Cię o pomoc , Poklikasz u mnie? Będę bardzo wdzięczna i postaram się w jakiś sposób odwdzięczyć http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny odcień ! Mam go i uwielbiam! Pasuje solo jak i z odcieniami różu, jasnego niebieskiego.. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, przy jego udziale można wyczarować wiele kombinacji :-)

      Usuń
  4. Cudownie wygląda, ja nie mam zbyt wielu pasteli :) Chyba będę musiała poszerzyć kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, jeśli tylko Ci się podobają :-)

      Usuń
  5. Bardzo ładny kolor, pasuje do wszystkiego i do rożnych kombinacji kolorystycznych.
    Na Twych dłoniach prezentuje się przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknyyyy kolor!!!! A dziś u mnie będzie mój zestaw z SEMILAC!!!! Także dziś wieczrem działam, działam na pazurach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki cudowny kolorek! Ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo prezentuje się jeszcze lepiej :-)

      Usuń
  8. Pięknie wygląda, tak delikatnie i wyraziście jednocześnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam pastele na paznokciach obecnie też mam hybrydę w pastelowym kolorze z Cosmetics Zone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z lakierów Cosmetics Z|one jestem równie zadowolona co z Semilac'a :-) Ale wciąż uzupełniam kolekcję :-)

      Usuń
  10. ile warstwa nałożyłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały uwielbiam takie mleczaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, takie kolory sprawdzają się na różnych płaszczyznach :-)

      Usuń
  12. Uwielbiam mleczny róże na paznokciach, pięknie na nich wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękny! Zamawiam! :D na razie mam tylko 3 kolory Semilaca, ale zdecydowanie się uzależniłam i teraz robię zamówienie na kolejne 3 (w tym mint i strong white). Nie mogę się doczekać, kiedy będę umiała sama sobie zrobić takie piekne paznokcie, jakie Ty robisz :<3<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa, aczkolwiek akurat ten manicure był jednym z moich początkowych, teraz wyrobiłam sobie o wiele więcej wprawy :-) Czego i Tobie życzę, bo jak wiadomo tylko trening czyni mistrza! A kolory, które wybrałaś są idealne i ja jestem nimi oczarowana! Teraz mam zamiar kupić kilka nowych odcieni typowo na jesienno-zimowe dni!

      Usuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.