12 gru 2014

ShinyBox Grudzień 2014 - Powiedz STOP nietrafionym prezentom

Cześć Kochani!
Dzisiejszy wpis poświęcony będzie oczywiście grudniowej edycji pudełeczka ShinyBox, na które nie ukrywam bardzo czekałam. Z podpowiedzi jakie mogliśmy uzyskać wynikało, że będziemy mogli w nim znaleźć naprawdę fajne produkty. Czy tak zatem jest? Zapraszam dalej.


Pudełeczko jest naprawdę dość ciężkie, a dodatkowo po pierwszym uchyleniu wieczka uwolnił się przepiękny zapach cynamonu, który bardzo szybko rozniósł się po pomieszczeniu. Cóż za aromat...
Ale przejdźmy do sedna! Oto produkty, które znalazłam w swoim pudełeczku (dodam, że nie jestem VIP-em, dlatego przedstawiam podstawową wersję):


1. Luksusowy krem pielęgnacyjny POSE - produkt pełnowymiarowy - ok. 100 zł / szt
"Organiczne kremy marki to połączenie wielowiekowej wiedzy o roślinnych kuracjach z nowoczesnymi recepturami oraz bezpiecznymi składnikami. Produkty nie testowane na zwierzętach, doskonałe również dla wrażliwej, alergicznej skóry. Mix rodzajów."
Niewątpliwy hit pudełka. Bardzo chętnie przetestuję ten krem, naprawdę wiele dobrego słyszałam i czytałam o POSE, mam nadzieję, że sprawdzi się właśnie na mojej wrażliwej cerze, która dodatkowo nie lubi zmian. Zobaczymy.



2. Płyn micelarny do demakijażu LIERAC o pojemności 50 ml - 65 zł / 200 ml
"Kosmetyk o zapachu białego piżma i kwiatu piwonii. Jego formuła została wzbogacona o ekstrakty z malwy i kwiatu lnu, który działa nawilżająco. Idealny do każdego typu skóry, również wrażliwej. Nie zawiera alkoholu i nie wymaga spłukiwania" 
Rewelacyjnie, że ten płyn znalazł się w pudełku. Niedługo kończę swojego ulubionego micela z Garniera i bardzo chętnie wypróbuję właśnie LIERAC, tym bardziej, że płyn ten ma mnóstwo pozytywnych recenzji. 



3. Wazelina kosmetyczna Petroleum Jelly- VASELINE - produkt pełnowymiarowy - 6,50 zł / 50 ml
"100 % czysta wazelina, łagodna dla skóry, hipoalergiczna, chroni skórę przed utratą wody, wspierając jej naturalny proces regeneracji. Zabezpiecza przed odmrożeniami i pierzchnięciem. Nie zatyka porów. Zmniejsza widoczność drobnych, suchych linii"
Traf chciał, że ostatnio będąc w drogerii chciałam ją kupić, ale wstrzymałam się, bo miałam podejrzenia, że może znaleźć się w pudełku, co jak widać sprawdziło się. Jak dla mnie świetnie, bardzo trafiony produkt, szczególnie w sezonie zimowym. 




4. Balsam do ciała Essential Healing- VASELINE - produkt pełnowymiarowy - 14,50 zł / 200 ml
"Zawiera mikro kropelki wazeliny, które wnikają głęboko w skórę, by ją nawilżyć i regenerować od wewnątrz. Nawilżenie skóry utrzymuje się przez 3 tygodnie. Szybko się wchłania nie pozostawiając tłustego uczucia"
U mnie balsamów nigdy dość, z tego cieszę się niezmiernie, bo przypuszczam, że będzie miał silne właściwości nawilżające i dodatkowo ma bardzo przyjemny zapach.



5. Cynamonowe mydło glicerynowe ORGANIQUE - 50 g - 14,90 zł / 100 g
"Mydło o ciepłym zapachu cynamonu, na bazie najwyższej jakości gliceryny wytwarzane ręcznie według tradycyjnych receptur."
To właśnie dzięki niemu poczuliśmy atmosferę Świąt jeszcze przed otworzeniem pudełka na dobre. Przepyszny, cynamonowy aromat, który urzeka od pierwszego powąchania. Należę do osób, które używają mydeł w kostce, dlatego jestem bardzo zadowolona!



6. Zestaw cieni sypkich + brokat APC - produkt pełnowymiarowy - 41,50 zł / 3 szt.
"Wyjątkowy zestaw, dzięki któremu wykonamy atrakcyjny makijaż na wiele okazji. W jego skład wchodzi intensywny czarny, sypki cień z brylantowo- złotymi drobinkami, beżowo- złoty, sypki cień, który stosować można również jako puder rozświetlający oraz złoty brokat. W ofercie producenta cienie dostępne są do zakupu pojedynczo."
Jeśli o mnie chodzi uważam ten produkt za najsłabsze ogniwo tej edycji. W listopadzie uraczono nas cieniami w kulkach, które nie są ani wyjątkowe ani też dobre, dlatego do tego zestawu podchodzę z ogromną rezerwą, tym bardziej, że te drobinki są dość tandetne i nachalne. Brokatu raczej też nie zużyję, nie przepadam za tego typu dodatkami. 



7. Pasta do zębów White Now Gols SIGNAL - GRATIS - 13,50 zł / 50 ml
"Gwarantuje efekt bielszych zębów już od pierwszego szczotkowania. W paście została potrojona ilość składnika technologii Blue Light, aby zapewnić natychmiastowe wyniki wybielania. Zawiera fluorek sodu. Potrójna moc działania udowodniona klinicznie."
Pasta jak pasta, wiadomo, że jest to przydatny produkt. Sama od wielu lat używam naprzemiennie Lacalut Activ lub Elmex, dlatego ta pasta powędruje w ręce reszty rodziny.


I dodatkowy mały gadżet, miły dla Naszego oka, a mianowicie świąteczna przypinka z reniferem :-)


Po raz kolejny absolutnie nie żałuję zakupu pudełeczka ShinyBox. W mojej ocenie edycja grudniowa jest bardzo udana, nawet pomimo tych nieszczęsnych cieni z APC :-) Wszystkim niezdecydowanym polecam serdecznie! 

 Jakie są Wasze odczucia względem najnowszego pudełeczka? Jesteście zadowolone? 
Pozdrawiam ciepło! Do zobaczenia!

24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Na razie mam za sobą pierwsze użycie, jest baaardzo przyjemny dla skóry...

      Usuń
  2. A mnie nie zachęciło. Cieszę się, że go nie zamówiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że nie trafi w każdy gust :-)

      Usuń
  3. Dla mnie pudełko uratował krem z Pose ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, ale reszta też nie jest najgorsza.

      Usuń
  4. Na mnie niestety szału nie robi. Zadowolona bym była tylko z Pose i Lierac :) A jakbym poczuła zapach cynamonu to od razu mina by mi zrzędła, bo nie lubię tego zapachu :P Ale fajnie, że Tobie się podoba, i się nie zawiodłaś, bo to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :-) Zdania są podzielone, ale biorę pod uwagę fakt, że to pudełeczko kosztuje tylko 49 zł i mają tam być produkty do testowania, dlatego uważam, że nie powinnyśmy oczekiwać w nim cudów.

      Usuń
  5. No rzeczywiście, pudełko ma podzielone opinie, bo niektórzy spodziewali się czegoś więcej. Dla mnie jest ok, mogło być lepiej, ale Shiny się postarało. Czego chcieć więcej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurencja według mnie była o wiele gorsza i wtedy byłabym bardzo niezadowolona! Shiny dało radę.

      Usuń
    2. Masz rację. Ja raz na spróbowanie kupiłam GlossyBox i bardzo tego żałowałam. :( Nigdy więcej.

      Usuń
    3. Mnie kilka razy kusiło zamówienie Glossy, ale jednak rozsądek wygrał :-)

      Usuń
  6. Ciekawi mnie jakie będziesz miała zdanie o tym kremie :) Ja dostałam pod oczy, ale się cieszę, bo miałam coś kupic, a kremów mam kilkanaście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że trafiłam akurat na tą wersję, choć i tym pod oczy bym nie pogardziła :-) Sama jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi :-)

      Usuń
  7. Ja tez czekam na opinię o kremie... jednak wrzucenie do pudełka wazeliny to trochę przesada, czym może różnić się wazelina od wazeliny.... jedynie opakowaniem, bo faktycznie ta ma ładne i estetyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się pojawi, muszę tylko troszeczkę dłużej go poużytkować :-) Faktem jest, że wazelina to bardzo pospolity i tani produkt, mimo to nie narzekam, że pojawiła się w tym pudełku, bo naprawdę mi się przyda :-)

      Usuń
    2. Ja wiesz do czego swoją zużyłam? Do smarowania gumowych listw przy drzwiach w samochodzie, tak by przy wielkich minusowych temperaturach można było je otwierać, działa ;D Mój patent od lat. Teraz kolejną wazelinę muszę kupić tylko jakoś mi schodzi..

      Usuń
    3. Zabiłaś mnie tym pomysłem na wykorzystanie wazeliny! :-D Ale najważniejsze, że sposób działa i to skutecznie od lat :-) Jesteś niesamowita :-D

      Usuń
  8. ta zawartość jest super ae druga wersja tego pudełeczka to jakas pomyłka Nivea, Garrnier... to mydełko prezentuje się ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, doceniajmy to co mamy, tym bardziej, że konkurencja to zupełna pomyłka :-)

      Usuń
  9. uwielbiam, wprost uwielbiam mydełka glicerynowe z Organique!!!! Już zakupiłam świąteczne, czekają na wyłożenie:) Nastąpi to w najbliższy weekend:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są rewelacyjne! Popatrz, ja też będę wszystko wykładać w weekend,a przynajmniej taki jest plan :-)

      Usuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.