8 sty 2015

Próbny karnawałowy :-)

Cześć Kochani!
Z racji troszeczkę dłuższej wolnej chwili postanowiłam wykonać makijaż, który zapewne wykorzystam z okazji zbliżającej się imprezy karnawałowej, na którą wybieram się w przyszły weekend - ale nie zapeszajmy :-) Makijaż bajecznie prosty, a jednocześnie wydaje mi się dość efektowny, z racji użytego pigmentu firmy Inglot. Niestety nie jestem zadowolona z jakości zdjęć, ale ani aparat ani oświetlenie mi tego nie ułatwiało. Mam nadzieję, że choć minimalnie zobaczycie zamysł, który chciałam Wam pokazać. Zapraszam.

Na moim oku wyciągniętej kreski raczej nie uświadczycie, wyglądam w niej po prostu źle, próbowałam naprawdę na wiele sposobów, krótsze, dłuższe, w różnych liniach i zawsze kończy się tak samo, po prostu mi nie pasują, już się z tym pogodziłam, dlatego w makijażach stawiam na cieniowanie i przyciemnienie zewnętrznego kącika oka. Mimo, że lepiej czuję się w matach, to na taką okazję nie sposób było nie wybrać połyskującego pigmentu. 
Chciałabym częściej wstawiać moje makijaże, nie mniej jednak póki nie dogram współpracy z aparatem i oświetleniem może być ciężko :-) 
Wiem, że zabrzmi to banalnie, ale w realu wygląda o wiele intensywniej i magiczniej. 
Jakich kosmetyków użyłam?
-podkład Double Wear EL w kolorze 1N1 oraz 1N2
-korektor rozświetlający w pędzelku EL kolor 01 Light
-puder Ben Nye Banana
-puder HD Inglot 505 (w roli bronzera)
-kredka Catrice w kolorze 040 (podkreślenie brwi)
-baza pod cienie Lumene
-zwykła czarna kredka, bodajże z Avon'u
-pigment Inglot AMC 65
-cień Concrete MAC
-czarny cień z jednej z paletek Sleek
-eyeliner Loreal
-na ustach jedna z pomadek z palety NYX Nude on Nude
I to byłoby chyba na tyle.
A Wam podoba się moja pierwsza publikacja? Pozdrawiam cieplutko i do zobaczenia!

49 komentarzy:

  1. Cudowny jest! Bardzo podobają mi się Twoje brwi ;)
    Pozdrawiam, CapelliSani.
    Ps. Zapraszam na rozdanie (http://capelli-sani.blogspot.com/2015/01/kochani-co-powiecie-na-rozdanie.html#more)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do ideału im jeszcze daleko, mimo wszystko dziękuję :-)

      Usuń
  2. Piękny makijaż.. Bardzo podoba mi się pomadka na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna z palety Nude on Nude, praktycznie najbardziej z nich wszystkich przypadła mi do gustu.

      Usuń
  3. Śliczny lakier na paznokciach! :X Makijaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier to hybryda z poprzedniego postu :-)

      Usuń
  4. bardzo fajnie podkreślone oczy! Świetnie delikatnie ale przyciągająco wzrok:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny makijaż, ładnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasuje Ci taki makijaż i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę z Twojej makijażowej publikacji. W kwestii spraw technicznych dodam, że to nie banał, że makijaż w realu wygląda lepiej, efektowniej. Niestety "przepuszczenie" go w idealnej formie przez aparat nie jest łatwe i każdy to robi fotografie makijażu i wszystkiego się uczy sam to doskonale wie o czym mówię. Ja też od kilku miesięcy fotografii uczę się sama, metodą prób i błędów i nadal czasem puchnę ze złości, dlaczego mi źle zdjęcia wychodzą ;D Dlatego nie powstrzymuj się przed kolejnymi publikacjami, potraktuj to jako lekcje fotografii, za każdym razem będzie tylko lepiej a jeśli będziesz potrzebowała pomocy czy porady to chętnie służę :-)
      A teraz podziwiam pięknie zmalowane i wyblendowane oko. Baaardzo podoba mi się to przyciemnienie w zewnętrznym kąciku no i ustaaaa.
      A w kwestii kreski to się nie poddawaj się, bo ja Cię widzę w delikatnej cienkiej ;-)
      Rozochociłaś mnie tym makijażem, więc czekam na kolejne prace:-))

      Usuń
    2. Kochana! Dziękuję Ci z całego serca za tak cenne rady! Na pewno się nie zniechęcę, jestem dość uparta i będę dążyć do efekty, który zadowoli moje czytelniczki, ale i mnie! Twoja opinia bardzo wiele dla mnie znaczy, nie od dziś podziwiam Twoje perfekcyjnie wykonane makijaże <3 Na pewno powolutku będę starała się zwiększyć częstotliwość dodawania moich makijażowych poczynań :-)

      Usuń
  8. Masz przepiękne oczy, makijaż tylko podkreśla Twój kolor tęczówki - świetnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny makijaż, pomadka ma rewelacyjny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się, że ta pomadka zdobędzie tyle wielbicielek :-)

      Usuń
  10. Jaka Ty ładna jesteś!:) Makijaż mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Slicznie podkreslone oczy:)
    Jolahogg.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuje za Twoje mile komentarze:) i pozdrawiam
    Jolahogg.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie :-)

      Usuń
  13. Sliczny makijaż, oko perfekcyjnie zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać takie opinie :-)

      Usuń
  14. Piękny makijaż i zdjęcia też wyszły ładne, z czasem na pewno rozgryziesz swój aparat i będzie już całkiem perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję :-) Czasami nie mam już siły ani do niego ani do siebie :-)

      Usuń
  15. Piękny makijaż :) jakiego oświetlenia używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Moje oświetlenie to tylko lampa pierścieniowa ze statywem. Teraz zmrok zapada tak szybko, że nie mam szans zrobienia zdjęć w świetle dziennym.

      Usuń
  16. Te pudry Inglota HD są genialne, fajnie, że jako brązujący puder go wykorzystałaś, świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcień 505 idealnie nadaje się do roli bronzera! Jest genialny!

      Usuń
  17. Cudny makijaż, a Ty jesteś przepiękna i nie musisz wygładzać zdjęć w programie, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie <3 Faktem jest, że nie retuszuję zdjęć, jedynie jakieś drobne techniczne poprawki :-)

      Usuń
  18. kolor pomadki rewelacja, idę taka zakupić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadła Ci do gustu :-)
      Aczkolwiek pochodzi ona z palety NYX Nude on Nude :-)

      Usuń
  19. Przepiękny makijaż!!! Oczywiście uwagę swoją skupiam oczywiście na oczach :) Uwielbiamaammmm takie rozmycie,ach:) No i oczywiście co widzę ten kolor na Twoich paznokciach to już już mam ochotę go kliknąć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :-) Pół biedy wykonać makijaż, a drugie pół zrobić dobre zdjęcia, ech... :-) W ten kolor naprawdę warto zainwestować, jest rewelacyjny!

      Usuń
  20. Piękny makijaż :) uwielbiam takie kocie spokjrzenie

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę że korzystasz z lampy pierscieniowej to juz polowa sukcesu:)zycze ci wielu udanych ujec:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, lampa niesamowicie ułatwia pracę :-) Dziękuję serdecznie i mam nadzieję, że będzie coraz lepiej :-)

      Usuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.