21 sty 2015

SEMILAC 047 - PINK PEACH MILK - KOLEJNY PASTELOWY ULUBIENIEC!

Cześć Kochani!
Z pewnością należę do osób, które do znudzenia będą powtarzać, że hybrydy to absolutnie genialny wymysł, moje odkrycie 2014 roku, które pozwala Nam utrzymać swoje paznokcie w idealnym stanie, dodatkowo w ulubionym odcieniu przez bardzo długi czas. Od świątecznego manicure minęło już trochę czasu, a ja nie przestaję zachwycać się pastelami SEMILAC, które są obłędne, zdecydowanym faworytem jest odcień 032 - BISCUIT, nie mniej jednak nie można odmówić uroku i czaru PINK PEACH MILK, który to będzie mi towarzyszył przez najbliższe dwa tygodnie.
Czyż ten kolor nie podbija Waszych serc? Jest delikatny, dziewczęcy i subtelny! Mleczny odcień różu o kremowym wykończeniu, który jest bardzo uniwersalny i pasuje na każdą okazję. Dzięki takim kolorom Nasze dłonie wyglądają niezwykle schludnie i elegancko.
Podoba Wam się ten odcień? Ja jestem nim szczerze oczarowana i z przyjemnością będę nosić go na swoich dłoniach. A może macie swoje ulubione kolory hybryd SEMILAC? Napiszcie koniecznie!
Do zobaczenia!

46 komentarzy:

  1. Mam ten kolorek i bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny kolor, mam lakier o podobnym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo uniwersalna i zarazem piękna gama kolorystyczna :-)

      Usuń
  3. faktycznie piękny kolorek...ja w piątek idę do kosmetyczki na hybrydy (pierwszy raz) i nie wiem jaki odcień wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz miała na pewno ogromny wybór. Kiedy ja nie wiem na co się zdecydować, stawiam na klasykę w postaci czerwieni lub właśnie na pastele jak ten prezentowany.

      Usuń
  4. Masz śliczne paznokcie, a ich kolor to taka wiosna w środku zimy:) Niestety mam taki uraz do hybryd, że nawet najpiękniejsze efekty mnie nie przekonują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pewnym stopniu na pewno Cię rozumiem, pewnie gdyby mnie się coś takiego przytrafiło, też bym odpuściła temat. Dziękuję za słówko uznania!

      Usuń
    2. Ale może to wina kosmetyczki, bo mi tak zdarła z paznokci te hybrydy, że musiałam czekać aż mi odrosną.

      Usuń
    3. To bardzo prawdopodobne, przy zdejmowaniu hybryd naprawdę trzeba zachować ostrożność i robić to z wyczuciem... szczerze Ci współczuję :-/

      Usuń
    4. A ona ten lakier zdzierała po kawałku. Paznokcie wyglądały strasznie. Pewnie po prostu ona źle to zrobiła i można to zrobić dużo lepiej, ale uraz mam i już więcej nie chcę hybryd.

      Usuń
    5. Nie wiem skąd ta Pani się urwała, ale zrobiła Ci wielką krzywdę. Tak to jest, jak ktoś zabiera się za coś o czym nie ma zielonego pojęcia... Ech...

      Usuń
  5. Fakt, kolor jest przepiękny, uwielbiam takie pastelowe cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pastelowe kolory są tak uniwersalne i piękne, że naprawdę ciężko im się oprzeć :-)

      Usuń
  6. Uwieeeelbiam go, cudny kolor, dla mnie taki różowy lukier. Gdy tylko zdejmę mój burgund z przyjemnością ubiorę paznokcie właśnie w ten kolor. Świetnie go przedstawiłaś, bardzo kusząco ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, widziałam go u Ciebie! Zachwycałam się zarówno Twoimi paznokciami, jak i przepięknymi zdjęciami! Można się rozmarzyć :-)

      Usuń
  7. Cudny odcień :) Ja mam Pech Milk 055 i ciekawe czy są podobne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że 055 wpada bardziej w brzoskwinię, 047 bardziej w róż - choć mogę się mylić.

      Usuń
  8. Kolor jest piękny ale dla mnie bardziej letni. Aczkolwiek bardzo mi się podoba. A nie niszczą Ci się paznokcie od hybryd? Ja mam w gorszym stanie niż po żelach!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ogólnie pastele są bardziej mile widziane latem :-) Paznokcie są w dobrym stanie, nigdy nie miałam takiej długości jak teraz, a to o czymś świadczy. Jednak na zdjęcie hybryd poświęcam sporo czasu, nic nie zdrapuję i nie spiłowuję, delikatnie i cierpliwie. Chyba dlatego paznokcie się odwdzięczają. Choć nie jestem przyzwyczajona do takiej długości i chyba troszeczkę je skrócę :-)

      Usuń
  9. całkiem przyjemny odcień różu ale do opalonej skory wyglądałby zbyt barbi ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor. Nigdy nie miałam hybryd, ale chyba za bardzo lubię malować paznokcie i często zmieniać kolory :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może być przeszkodą, ja jednak zdecydowanie stawiam na trwałość i schludny wygląd paznokci przez długi czas :-)

      Usuń
  11. Super kolorek :) ja tez lubie hybrydy!
    dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny, naturalny kolor :) Masz bardzo zadbane paznokcie

    http://malinnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz piękny kształt paznokci :) Szczerze Ci zazdroszczę ;) A kolor hmmmm w sumie nie mój, ale na lato mogłabym taki mieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od tamtego czasu był wiele razy modyfikowany, ale suma sumarum aktualnie posiadam bardzo podobny :-)

      Usuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.