7 sty 2015

SEMILAC - 064 - Pink Rose

Cześć Kochani,
oto kolejny lakier, który skradł moje serce od pierwszego wejrzenia. Oczywiście firmy Semilac, a mowa o kolorze 064, który to prezentuje się obłędnie na naszych paznokciach. Idealny odcień na co dzień, nienachalny, brudnawy róż, który inaczej prezentuje się w świetle dziennym, a jeszcze inaczej w sztucznym. Starałam się z całych sił pokazać jego realny odcień. Zapraszam dalej.


Kolor wyszedł bardzo rzeczywisto, jestem zadowolona, w realu prezentuje się praktycznie identycznie. Pink Rose będzie mi towarzyszył w codziennych obowiązkach przez najbliższe 1,5 tygodnia na pewno, później wybieram się na karnawałową imprezę, więc zapewne postawię na swoją sprawdzoną, klasyczną czerwień :-)
Podoba Wam się ta różyczka? Ja jestem nią zachwycona!
Miłego wieczoru :-*

45 komentarzy:

  1. Jest przepiękny:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przed ostatnie zdjęcie aż oko pieści!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ten kolor biorę na listę, bardzo mi się spodobał, w ogóle ślicznie wykonałaś cały manicure i ten cudny błysk paznokci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam z całego serca, prezentuje się naprawdę ślicznie na dłoniach.

      Usuń
  4. Ale piękny kolorek... I Jak błyszczy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Główna zaleta hybryd to trwałość i połysk :-)

      Usuń
  5. Śliczne paznokcie:) Gdybym jeszcze nie miała urazu do hybryd...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Może jeszcze zmienisz o nich zdanie, naprawdę nie rozumiem co spowodowało taką szkodę na Twoich paznokciach.

      Usuń
  6. Cudny! Hybrydy Semilac bardzo mnie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są warte każdej wydanej złotówki :-)

      Usuń
  7. Ojej! jest cudowny! zakochałam się i genialny manicure ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie <3 Wciąż się udoskonalam :-) A kolor gorąco polecam! Jest świetny!

      Usuń
  8. Pięknyyy kolor i pięknie wykonany manicure!!!! REWELACJA!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne są te hybrydy!!! Jak się cieszę,że zostałam w tym temacie oświecona przez Ciebie i twoje wpisy na tym blogu :D :D :D Kolor dopisuje do mojej listy:) Może w niedługim czasie zakupię jakieś kolejne dwa odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mam w tym swój mały udział ;-) Ja już mam wybrane kolejne trzy odcienie, które wylądują w moim kolejnym zamówieniu :-)

      Usuń
  10. Świetny kolor, elegancki ale zarazem delikatny :) Super

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny kolorek :) Widzę, że Ty masz same piękne odcienie lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero tworzę kolekcję :-) Najwyraźniej podobają Nam się takie same odcienie :-)

      Usuń
  12. Tego kolorku w swojej kolekcji jeszcze nie mam, a przyznam, że jest naprawdę uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezentuje się naprawdę ślicznie, dlatego polecam go do Twojej kolekcji z całego serca :-)

      Usuń
  13. Świetny kolor! Coraz bardziej chodzi mi po głowie zakup podstawowego sprzętu do robienia paznokci hybrydowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanów się nad tym poważnie, ja przepadłam bez reszty :-) Zakładam je już od jakiegoś czasu i naprawdę nie widzę negatywnych stron hybryd.

      Usuń
  14. Przepiękny kolor:) Nigdy nie miałam hybrydy, bo boję się zniszczenia paznokci, ale słyszałam dużo dobrego o Semilacu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panuje taka opinia, choć kompletnie jej nie rozumiem, robię ten manicure od jakiegoś czasu i moje paznokcie zdecydowanie się poprawiły i wzmocniły :-)

      Usuń
  15. Przecudowny :) Ja kupiłam sobie mój pierwszy Semilac i zamierzam go przetestować, ale jakoś zabieram się do tego jak pies do jeża :) Mam kolor też w odcieniu różu, tylko jaśniejszy i bardziej wpadający w łososiowy. Dołączam do Twojego Bloga, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czego bać! Pierwszy raz odbębnisz, a potem nie przestaniesz się zachwycać :-)

      Usuń
  16. Piękny!! No co dzień idealny! Też ostatnio bawię się w hybrydy ale muszę obecnie paznokciom dać odpocząć bo zaczęły mi się kruszyć bardzo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto czasem zrobić przerwę i wzmocnić je, żeby potem znowu cieszyć się zdrowymi i pięknymi paznokciami. Trzymam kciuki!

      Usuń
  17. Prześliczny kolorek, na co dzień idealny :) Masz dobry gust.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wonderful nail colour!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam serdecznie, kolor przepiękny:) Mam pytanie, czy używała Pani lampy od Diamond Cosmetics? A może coś o niej Pani słyszała, jakieś opinie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja lampa pochodzi z zestawu od firmy Cosmetics Zone, bo to właśnie od nich zaczęłam przygodę ze swoimi hybrydami, jest to najzwyczajniejszy model z możliwych, ale sprawuje się bardzo dobrze.

      Usuń
    2. Myślę, że lampa nie ma tutaj dużego znaczenia i każda sprawdzi się podobnie. Z tą różnicą, że ja muszę jednorazowo trzymać w niej paznokcie dwie minuty, a w tych LED wystarczy bodajże 30 sekund. Skraca się więc całkowity czas wykonania naszego manicure.

      Usuń
    3. Bardzo dziękuję za odpowiedz, pozdrawiam:)

      Usuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.