27 sty 2015

ZOEVA ROSE GOLDEN LUXURY SET - zestaw 8 pędzli w etui! 'MintiShop.pl'

Cześć Kochani!
O pędzlach marki Zoeva zrobiło się głośno już jakiś czas temu, są bardzo zachwalane w blogosferze za jakość, za design, za to jak łatwo się nimi operuje. Nie mogło być inaczej i ja też sprawiłam sobie dwa pędzelki, mianowicie 127 oraz 231. Byłam nimi naprawdę zachwycona i jestem nadal oczywiście, ale od tamtej pory chorowałam na cały, choćby malutki zestaw od nich. Korzystając z okazji, że wkrótce mam urodziny, wymyśliłam sobie, że to będzie właśnie taki mój prezent. Dziś do mnie dotarły, są obłędne w każdym calu, jeśli jesteście ciekawi, zapraszam oczywiście dalej.
Wiem, że co klasyka to klasyka, ale odkąd tylko ten zestaw pojawił się w sprzedaży, wiedziałam, że muszę go mieć! Kolor różowego złota jest bajeczny, taki kobiecy i elegancki, zdaję sobie sprawę, że za jakiś czas te złote skuwki mogą się wycierać, ale kobieca natura tym razem wygrała, ale i tak nie żałuję, uwierzcie mi, że ciągle je oglądam, dotykam, macam i co tylko jeszcze mi fantazja podpowie!
Postaram się przybliżyć wszystkie osiem pędzli, które znajdują się w zestawie. 

Zoeva 106 Powder Brush - pędzel do sypkiego pudru
Zoeva  102 Silk Finish Brush - pędzel do podkładu
Zoeva 110 Face Shape Brush - pędzel do konturowania
 Zoeva 127 Luxe Sheer Cheek Brush - pędzel do różu 
Zoeva 142 Concealer Buffer - pędzel do korektora
Zoeva  227 Soft Definer - pędzel do mieszania i nakładania cieni
Zoeva  231 Petite Crease Brush - pędzel do rozcierania cieni w załamaniu powiek
Zoeva  317 Wing Liner Brush - pędzel do eyelinera
Dodatkowo domówiłam sobie pędzel 230 Pencil, który jest mniejszym odpowiednikiem 231, porównałam je ze sobą, aby różnica była jak najlepiej widoczna.
Jak pewnie zauważyliście pędzel 231 oraz 127 dubluje się u mnie, ale zrobiłam to celowo, gdyż właśnie tych pędzli używam z wielką przyjemnością i jakby nie było, najczęściej. Tym bardziej zależało mi właśnie na tym, aby były one przynajmniej podwójne w mojej kolekcji. 
Sama kosmetyczka jest przepiękna i bardzo funkcjonalna, jestem przekonana, że będzie mi towarzyszyć w niejednej podróży, czy to krótszej czy to dłuższej.
Zestaw pędzli zamówiłam oczywiście w MintiShop, którzy to jak zwykle zrealizowali moje zamówienie w ekspresowym tempie, dorzucając oczywiście miłe drobnostki od firmy.
W moim zamówieniu znalazły się również rzęsy Demi Wispies oraz nowy klej do rzęs, wypróbuję go pierwszy raz, do tej pory bazowałam na kleju DUO, tym razem po przeczytaniu przeróżnych opinii, zdecydowałam się klej Ardell, zobaczymy, mam nadzieję, że będę zadowolona.
To i tak jeszcze nie całe zamówienie, ale nie mogę na razie zdradzić co tam się jeszcze znalazło, a to dlatego, że trzy produkty będą nagrodą w moim pierwszym konkursie, który ogłoszę już lada moment. Nie ukrywam, że chciałabym, aby był dla Was przyjemny i aby nagrody zachęciły Was do udziału w nim. Muszę tylko jeszcze dograć kilka zasad, zdjęć etc.
Na dziś to byłoby tyle. Jeśli macie swoich ulubieńców wśród pędzli Zoeva to koniecznie dajcie mi znać, bo chcę powolutku powiększać swój zbiór.
Pozdrawiam Was cieplutko i do zobaczenia!

43 komentarze:

  1. ojej ja ma urodziny w kwietniu moze też sobie sprawię - świetnie wygladają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam urodziny za 11mcy,więc większy ból widząc ten zestaw :-P ale po drodze są Walentynki,no i oczywiście DZIEŃ KOBIET,więc .... Hyhy..mam kilka pędzelków Zoeva i są boskie!!!!rzęsy też posiadam i też kleję je na Duo,ale ten Lash Grip ponoć lepszy. Może się na niego skuszę. Oczywiście z tel piszę na szybko,podczas mini przerwy w pomykaniu z moim najlepszym przyjacielem-mopem z Viledy :-) :-) :-) :-) dlatego jako anonimowy występuję. KAMA

      Usuń
    2. HaHa, Ty jesteś niemożliwa! Dam sobie rękę uciąć, że lada moment ten zestaw wyląduje w Twojej kolekcji Kochana! już trochę Cię znam ;-) Sama jestem ciekawa jak się sprawdzi ten klej z Ardell, opinie ma faktycznie dobre.

      Usuń
    3. A oglądałaś może w Hebe te rzęsy co jak Demi Wispies wyglądają? KAMA

      Usuń
    4. Niestety nie, jak ostatnio byłam w Hebe w Poznaniu, nawet nie mogłam ich znaleźć :-( A też jestem bardzo ciekawa jak one się prezentują na żywo!

      Usuń
    5. Ejjj..zjadło mój komentarz,w którym napisałam,że jak szanowny Bartłomiej zakupi taki zestaw to pewnie tak,wyląduje w mojej kosmetyczce. Ale skoro nie opublikowało mojego komentarza to ewidentny znak,że nie zakupi i jestem zdana sama na siebie hahaha

      Usuń
    6. HaHa! Popatrz, nawet internet jest przeciwko Tobie ;-) Myślę, że dobry Mąż kupi swojej wspaniałej Żonie taki cudowny zestaw :-)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podobają te pędzle! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusisz tymi pędzlami :) A rzęsy są na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzęs używam od bardzo dawna - są naprawdę rewelacyjne no i przede wszystkim tanie!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tylko od Nas zależy czy te marzenia spełniamy :-)

      Usuń
  5. Rozumiem Twoje podekscytowanie gdyż ja też zakupiłam swój pierwszy zestaw, również w w kolorze różowego złota tylko moje pędzle są do oczu. Samo trzymanie je w dłoniach, oglądanie to czysta przyjemność ;D A estetyka tych pędzli powaliła wszystkie inne jakie dotąd miałam. Wszystkie pędzle do oczu, które prezentujesz mam u siebie i uwielbiam każdy jeden z osobna. Ach można by opowiadanie o nich pisać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale rozumiem, o czym mówisz! Długo się zastanawiałam, który zestaw kupić pierwszy, stanęło na tym, co oczywiście oznacza, że ten z pędzlami do oczu musi jeszcze troszeczkę poczekać :-) Jestem tak szczęśliwa, że w końcu są ze mną, że brakuje mi słów :-) Zresztą - rozumiesz!

      Usuń
    2. Ojej... Kolejna dołująca mnie opinia. Dołująca oczywiście z racji nie posiadania tego zestawu :-D KAMA

      Usuń
    3. Kama, głowa do góry! Wiesz ile ja czekałam na ten zestaw? Ho Ho i jeszcze dłużej! A widziałyście zapowiedź Zoevy nowej serii? BAJKA! https://www.facebook.com/ZoevaCosmetics/photos/a.174347372593340.44149.160580787303332/1038838716144197/?type=1&fref=nf

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ojej! Kochana! Przyjmij ode mnie najserdeczniejsze życzenia ode mnie, swojej wiernej czytelniczki :-*

      Usuń
  7. I moje urodziny sie zbliżają, też myślałam o takim prezencie dla siebie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Też zamówiłam sobie zestawik tylko czarny, więcej tam było pędzli do twarzy. Mój ukochany to 234, 231, 317 i ostatnio do podkładu 122 - choć nie lubię pędzli typu duo- fiber pokochałam go, bo ma krótkie włosie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uparcie trwałam przy Rose Golden, ale na pewno nie skończy się tylko na tym jednym zestawie. Jak to mówią apetyt rośnie w miarę jedzenia. Przyjrzę się tym Twoim ulubieńcom, może wybiorę coś dla siebie :-)

      Usuń
  9. Nigdy jeszcze nie przyklejałam sobie sztucznych rzęs, trochę się obawiam, ze sobie nie poradzę z tym klejeniem :) A pędzle wyglądają obłędnie - zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początki na pewno sprawiają trochę problemu, ale później dochodzi się do wprawy i pozostaje czysta przyjemność z ich użytkowania!

      Usuń
  10. Mam nadzieję, że kiedyś stanę się posiadaczką tego zestawu pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezent idealny. Pędzle wyglądają cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kilka z tych pędzli bardzo kusi, ale ja dopiero niedawno zainwestowalam w kilka swoich pierwszych pożądanych pedzli hakuro i na razie to nimi się zachwycam :) może kiedyś jak juz porządnie opanuje wszystkie techniki operowania nimi to skuszę się na coś droższego tak jak zoeva :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka modeli Hakuro, dwa bardzo lubię i używam praktycznie codziennie. Również były moimi pierwszymi pędzlami i pojawia się do nich sentyment :-)

      Usuń
  13. Ja do tej pory kompletowalam pędzle sztuka po sztuce i przeważają u mnie te że Smashboxa, ale w sumie taki komplecik ulatwilby sprawę ;) Te Twoje, prezentują sie wyjątkowo elegancko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie pędzle, które posiadam też kompletowałam pojedynczo, to mój pierwszy zestaw, ale na pewno nie ostatni, tym bardziej, że skomponowane są w naprawdę idealny i bardzo przydatny sposób.

      Usuń
  14. ja już tak długo poluję za zestawem pędzli a ciągle wpada po drodze coś innego do kupienia.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam pędzle głównie z Rossmana marzą mi się porządniejsze od dawna...;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie się prezentują te pędzle, sama chętnie przygarnęłabym taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale wiem, jak te pędzle kuszą :-)

      Usuń
  17. Bosko wyglądają, pędzelkowy fetysz mi się znów załączył :D

    OdpowiedzUsuń
  18. te pedzle sa na mojej wish liscie :) piekne sa :):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.