11 sty 2015

Złoty peeling cukrowy - Organique - Eternal Gold

Cześć Kochani
dziś o produkcie, który absolutnie zasłużył na osobną notatkę na jego temat, bardzo lubię firmę Organique i cenię ich produkty, jednakże z serią Eternal Gold spotkałam się po raz pierwszy testując ten peeling cukrowy. Dla przypomnienia dodam, że peeling otrzymałam w listopadowym pudełko ShinyBox, o którym możecie przeczytać tutaj. Jeśli jesteście ciekawi mojej opinii o tym produkcie zapraszam oczywiście dalej. 
"Peeling o perfumowanym zapachu , z kryształkami cukru zatopionymi w olejku sojowym i maśle Shea, które delikatnie masują i złuszczają zrogowaciały naskórek(...)" Brzmi zachęcająco, prawda? 

Opakowanie jest bardzo proste, klasyczne, eleganckie i niewątpliwie przyciągające wzrok. Zapach tego kosmetyku jest obłędny! Od pierwszego użycia wiedziałam, że muszę poznać inne produkty z tej serii, dlatego w tym miesiącu mam zamiar dokupić Złoty Balsam z masłem Shea Eternal Gold, aby móc się jeszcze dłużej rozkoszować tym zapachem <3 Być może nie każdemu przypadnie do gustu, nie mniej jednak dla mnie jest niesamowicie elegancki, ciepły i wytworny, do tej pory nie spotkałam się z kosmetykiem o podobnym zapachu. 
Użytkowanie peelingu to czysta rozkosz, a skóra po zastosowaniu staje się miękka, gładka i niesamowicie pachnąca. Po prostu bajka. 
Produktu używam od końca listopada, zazwyczaj raz w tygodniu i mam mniej więcej zużytą połowę opakowania, jak dla mnie jego wydajność jest całkiem przyzwoita, choć może dla niektórych stosunek wydajność=cena może nie być satysfakcjonująca. W tym miejscu dodam, że peeling kosztuje 67,90 zł za pojemność 200 g.
Dla mnie najważniejsza jest jakość, a tej odmówić mu nie można, stosując ten produkt, możemy poczuć namiastkę luksusowego SPA, odprężyć się i z rozkoszą zadbać o swoją skórę. 

Jeżeli tylko zastanawiacie się nad wypróbowaniem złotego peelingu cukrowego, nie wahajcie się ani chwili, bo każda złotówka wydana na ten produkt zwróci Wam się w postaci zadbanego, gładkiego, promiennego i nieziemsko pachnącego ciała. 
A może już macie go w swoich kolekcjach? Jeśli tak, napiszcie koniecznie jak się u Was sprawdził. 
Pozdrawiam cieplutko :-*

59 komentarzy:

  1. Z pewnością się w niego zaopatrzę jak tylko zużyję zapasy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zniżkę 20 % na kosmetyki Organique, więc z chęcią ją wykorzystam na ten peeling. Do tej pory kupowałam tylko olejki eterycznej z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z rabatem tym bardziej musisz się w niego zaopatrzyć :-) Nie będziesz żałować! Jest naprawdę rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze kosmetyków Organique, i bardzo mnie ciekawią :) Fajnie wygląda ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię ich mydła glicerynowe i masła do ciała, póki co nigdy się na nich nie zawiodłam :-)

      Usuń
  5. Już od dłuższego czasu kosmetyki Organique mnie kuszą :) A taką formę peelingu bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda fajnie, ale peelingów nie kupuję tak drogich, bo potem szkoda mi ich używać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że niedługo trafię na jakąś promocję :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno uda Ci się go dorwać w promocyjnej cenie :-)

      Usuń
  8. Uwielbiam kosmetyki Organique i mam wielką ochotę wypróbować tą właśnie serię, która kojarzy mi się bardzo luksusowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Nie da się ukryć, że luksus to dobre słowo na opisanie tej serii :-)

      Usuń
  9. wstyd sie przyznac ale nie mialam nic z tej firmy, zwyczajnie droga jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają naprawdę kilka świetnych produktów, które naprawdę warto wypróbować.

      Usuń
  10. Świetny produkt, bardzo lubię ich produkty, chociaż tego nie próbowałam to wydaje mi się genialny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie muszę go nabyć w takim razie :)

      Usuń
  11. szkoda że takie drogie te ich produkty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, jest to pewna wada...

      Usuń
    2. na tyle skuteczna by zniechęcić...

      Usuń
    3. Jeżeli produkt jest tego wart, to warto wydać na niego większą sumę...

      Usuń
  12. Moja lista produktów do wypróbowania z tej firmy cały czas się wydłuża ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie się temu nie dziwię :-) Ba, znam to uczucie doskonale :-D

      Usuń
  13. nie moja półka niestety... a szkoda;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w nim od pierwszego użycia <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię kosmetyki które ładnie pachną :) może czas wypróbować coś z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! Bardzo prawdopodobne, że przepadniesz :-)

      Usuń
  16. Pewnie zakupię ten produkt:) Na wiosnę są zazwyczaj te weekendy z gazetami typu "zakupowe szaleństwo" :) I chyba z gazetą Twój Styl było zazwyczaj -20% do Organique, więc gdyby tak było i teraz to pewnie wtedy zakupię ten peeling:) Już same zdjęcia produktu sprawiają,że czuję ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie akcje są idealnym momentem na zakupy :-) Myślę, że ten zapach spodoba Ci się tak samo jak mnie :-) i przepadniesz :-)

      Usuń
  17. Ostatnie słowa dotyczące efektów na naszym ciele bardzo kuszące ;) Zadbane, gładkie, promienne i nieziemsko pachnące ciało - tak chcę :) Jeszcze nie miałam produktów tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko się na niego zdecydujesz - nie pożałujesz :-) jest naprawdę wart tych zachwytów :-)

      Usuń
  18. Kocham ten peeling!! Fakt jest drogi, ale warty swojej ceny! Raz w tygodniu urządzam sobie relaksujące zabiegi SPA w swoim zaciszu domowy i jest on pozycją nr1 na mojej liście. Zapach- niczym budyń waniliowy tak samo konsystencja mmmm, rozpływam się na samą myśl :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HaHa :-) widzę, że ten produkt zawładnął Twoim sercem tak jak i moim :-) ten peeling jest fenomenalny!

      Usuń
  19. Lubię ich produkty, a ten peeling zachęca ! :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On samym swoim wyglądem zachęca, a dodatkowo działa rewelacyjnie :-)

      Usuń
  20. Zainteresowałaś mnie tym peelingiem:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. szukałam idealnego peelingu i znalazłam dzięki Tobie! Obserwuję i zapraszam do siebie! :) Pozdrówka

    http://swiat-zapracowanej-mamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. nigdy go nie używałam a wygląda wspaniale i bardzo mnie kusi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda wspaniale, działa tak samo dobrze i pachnie obłędnie :-)

      Usuń
  23. oj lubię takie konsystencje nie ukrywam, ja zaraz pojdę do silesi bo mam stoisko i się rozejrzę za peelingami a nóż się na coś skuszę :D ^^ Ładne zdjęcia :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno coś wybierzesz, z asortymentu Organique trudno czegoś nie wybrać :-) Przynajmniej ja tak mam ;-)

      Usuń
  24. Skusiłaś mnie! ;) trafia do mojej listy zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.