5 lut 2015

Golden Rose - Velvet Matte - 02!

Cześć Kochani!
Moja kolekcja pomadek Velvet Matte Golden Rose sukcesywnie się powiększa, nie omieszkałam i tym razem będąc w ich punkcie dokupić kolejnej sztuki, tym razem w delikatniejszym, stonowanym odcieniu, idealnym na co dzień. Już wcześniej upatrzyłam ten kolor, dlatego będąc już na miejscu nie miałam większego problemu z decyzją, aczkolwiek jest ich tyle, że chciałoby się mieć je wszystkie! Zainteresowanych zapraszam oczywiście dalej.
Jeżeli jeszcze nie czytaliście mojego wpisu i zachwytów nad pomadkami z serii Velvet Matte to oczywiście odsyłam Was tutaj. Nie zawsze jest tak, że wszystkie produkty z danej serii sprawdzają się tak samo, tutaj jednak jest to kolejny przypadek potwierdzający regułę, że te matowe pomadki są po prostu rewelacyjne. Używam ich już od jakiegoś czasu i wciąż, nieustannie się nimi zachwycam. Co prawda główny zarzut dla wszystkich matowych pomadek to to, że wysuszają usta. I faktycznie coś w tym jest, jednak jeśli zadbamy o dobre nawilżenie i odżywienie Naszych ust, wtedy niestraszne Nam skutki używania ulubionych pomadek o matowych wykończeniach.
Kolor 02! Idealny codzienny odcień, przepięknie podkreślający Nasze usta. Jest to zdecydowanie brudny róż w chłodniejszych tonach , którym to zostałam urzeczona od pierwszego wejrzenia.
A Wam podoba się ten odcień? 
Pozdrawiam Was Kochani cieplutko! I do zobaczenia!

50 komentarzy:

  1. uwielbiam matowe szminki ;3 cudny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolorek, muszę w końcu jakąś kupić :) Karola

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobna jest do faux z mac'a :) ja miałam jedynie odcień 04, ale już mi się skończyła :) i na razie przeszła mi ochota na jakiekolwiek matowe pomadki, gdyż nawet te z bourjois mnie nie zachwycają juz i wielkie wow na nie odeszło na rzecz wydychania do tych mac'owych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę nad jakimiś pomadkami z MAC'a, ale to za jakiś czas, póki co zachwycam się tymi, które mam :-) A ponadto zbieram kasę na ciut większą inwestycję, więc siłą rzeczy muszę dokładnie analizować swoje zakupy :-)

      Usuń
    2. Co to za wielka inwestycja?;)

      Usuń
    3. Gdzie tam znowu wielka, napisałam "większa" :-) Jednakże to prywata, która nie ma związku z blogiem :-)

      Usuń
  4. Cudowny kolor, ja mam czerwień i ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam czerwoną 18, która jest fenomenalna!

      Usuń
  5. ślicznie wygląda, naturalnie i kusząco:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie kolorek prezentuje się na ustach. Genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na dzień idealny - kolor widoczny, ale nie nachalny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie wytrzymam i chyba przez internet zamówię hurtowo te pomadki ;D Tak ładnie się prezentują a ja jeszcze nie mam żadnej ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wciąż nie rozumiem co Ciebie powstrzymuje przed zakupem!? :-D Marsz do Golden Rose! :-))

      Usuń
  9. Tak są cudowne :) właśnie czekam na kolor 13 i 19 :)
    Zapraszam do mnie: mrs-mariposa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny :) Ja wczoraj kupiłam 07 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go i bardzo lubię :) Piękne usta!

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezentują sie swietnie ! Nie byłam prZekonana do tych produktów ale widzę, ze warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny kolor, ale i tak z tej serii najładniejszy jest numer 11:)

    OdpowiedzUsuń
  14. moje ulubione. Ne znam lepszych! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny kolor, dużo dobrego słyszałam o tych pomadkach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio coraz częściej po maty sięgam. Ten kolor świetny, sama mam ochotę teraz na coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się na niego zdecydujesz na pewno będziesz zadowolona!

      Usuń
  17. cudny! usta prezentują się przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przecudowny kolor, kojarzy mi się z różą, żałuję, że nie potrafię nosić szminek, zazdroszczę usteczek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero od niedawna zaczęłam przygodę ze szminkami, bo nie byłam do nich przekonana, a teraz nie mogę się z nimi rozstać :-) Dziękuję za komplement :-)

      Usuń
  19. Ale piękny kolor! :) Mi niestety nie przypadły do gustu te matowe. Zdecydowanie wolę wersję Lipstick 2000 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam pomadki z tej serii i właśnie 02 jest moim numerem jeden :). Już mało mi jej zostało, bo używam praktycznie każdego dnia ;).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.