14 lut 2015

Makijaż z paletą 'SMOKY' ZOEVA

Cześć Kochani!
Część z Was, która obserwuje mnie na Facebooku już wie, że w ostatnim czasie dokonałam zakupu palety 'Smoky' firmy Zoeva, dziś nie będzie recenzji a dla odmiany makijaż wykonany przy jej użyciu. Już teraz mogę Wam zdradzić, że cała paleta jest rewelacyjna i można przy jej użyciu wyczarować zarówno świeży makijaż dzienny jak i wieczorowe smoky. Oczywiście wszystkich zainteresowanych zapraszam dalej.
Pomimo tego, że na pewno chciałabym częściej publikować dla Was swoje makijaże, jednakże jak już wcześniej wspominałam mam problem ze swoim aparatem, który nijak nie chce odwzorować na zdjęciu tego co mam na twarzy, ale mam nadzieję, że wkrótce zainwestuję w lepszy sprzęt, a póki co liczę na jego dobre dni. Mam nadzieję, że moja dzisiejsza propozycja przypadnie Wam do gustu, ale w razie potrzeby liczę również na konstruktywną krytykę. 
 Jakich kosmetyków użyłam do wykonania makijażu?
- podkład DW EL w kolorze 1N2
- puder MAC Blot Medium
- korektor rozświetlający EL Light
- kredka do brwi Catrice 040
- żel do brwi Wibo
- baza pod cienie Lumene
- cień Relieve The Moon z palety Smoky
- cień  Soul Searching z palety Smoky
- cień Ashes Awake z palety Smoky
- cień Real Light z palety Smoky
- cień Elegant Chaos z palety Smoky
- czarna kredka Avon 
- tusz do rzęs Clinique High Impact
- sztuczne rzęsy Ardell Demi Wispies
- klej Ardell
- róż Rockateur Benefit
- rozświetlacz Mary-Lou
- pomadka Velvet Matte 02
★★★
Mam nadzieję, że mój dzisiejszy makijaż Wam się spodobał, a na pełną recenzję palety SMOKY- ZOEVA zapraszam już niebawem!
Pozdrawiam cieplutko!

38 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż i śliczne kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż, ale i Ty jaka piękna, dopiero tu widać w 100% Twoją urodę :) Powinnaś jeszcze wstawić zdjęcie użytych kosmetyków, jak to robi Gosia wizaż :) Niektórych po nazwie nie kojarzę, zaraz będę musiała obczaić je w Googlach w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! Na pewno wezmę pod uwagę Twoją radę dotyczącą zdjęć kosmetyków, jest to przydatne faktycznie.

      Usuń
    2. Nie ma za co, bo to sama prawda :) a co do kosmetyków, to ich zdjęcie na pewno wielu dziewczynom ułatwi sprawę :)

      Usuń
  3. hmm mówił Ci już ktoś, że jesteś podobna do Ani Lewandowskiej? Tutaj nie widać Cię w całej okazałości, ale zdjęcie profilowe no wypisz wymaluj! :D makijaż bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze słyszę takie porównanie :-) W realu to trochę pewnie inaczej wygląda, tym bardziej, że mam prawie 190 cm wzrostu ;-) Mimo wszystko dziękuję.

      Usuń
    2. Zgadzam się, zwłaszcza ta profilowa fotka! :)

      Usuń
  4. Wyglądasz prześlicznie, cudny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaz oraz kolczyki:) aparat takich zlych zdjec nie robi moze warto pomyslec nad lampa pierscieniowa?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posiadam! I tylko ona mi życie ratuje :-)

      Usuń
  6. pięknie! Ekskluzywnie, elegancko..... naprawdę robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne klimatyczne zdjęcia, a makijaż taki ntrygujący, spojrzenie zaś tajemnicze. Bardzo mi się podoba :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamień z serca ;-) Tworzyłam go pod presją! A tak poważniej, dziękuję Ci Kochana za słowo uznania!

      Usuń
    2. ;D Pod presją.. widzisz jak czasem warto się zmotywować, tyle osób chwali Twój makijaż ;-))

      Usuń
  8. Wyglądasz bosko:) To mój ulubiony typ makijaży, taki sexy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, tego typu makijaże mają w sobie coś :-)

      Usuń
  9. Yes, I follow you on gfc #126, follow back?

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. robi wrażenie ;) szkoda, że sama nie umiem zrobić takiego makijażu ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny makijaż :) a paletka zachęca kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niebawem pojawi się jej obszerna recenzja, jest naprawdę warta każdej wydanej złotówki!

      Usuń
  12. Sliczny, wyrazisty makijaz :) Bardzo ladnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie ci w takim makijażu :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny makijaż! :)
    Z chęcią obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie!a jaki piękny kolor na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kolejna ulubienica z serii Velvet Matte GR :-)

      Usuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.