3 lut 2015

Powrót do klasyki - Bioderma Sensibio!

Cześć Kochani!
Na pewno należę do bardzo dużego grona osób, które z wielkim entuzjazmem podeszły do płynu micelarnego 3w1 firmy Garnier, byłam i jestem z niego zadowolona nadal, ale korzystając z tego, że opakowanie zaczęło sięgać dna oraz ze wspaniałej promocji w Super-Pharm, powróciłam do sprawdzonej klasyki, która nigdy mnie nie zawiodła. Wszystkich zainteresowanych zapraszam dalej.
Przypuszczam, że płynów micelarnych z Biodermy już nie trzeba przybliżać, nie wiem czy jest jeszcze osoba, która o nich nie słyszała. Nie pamiętam już ile opakowań zużyłam do tej pory, mam porównanie Sensibio z Sebium, i jednak ten pierwszy wygrywa, ale tylko dlatego, że Sebium nie najlepiej radziło sobie u mnie z demakijażem oczu, bardziej lubiłam stosować go jako tonik, dla odświeżenia skóry. Wtedy spisywał się rewelacyjnie. Do typowego demakijażu Sensibio jest wprost stworzony. I powiem Wam Kochani, że teraz mając takie bliskie porównanie Biodermy z Garnierem, muszę przyznać, że czuję różnicę. Sensibio zdecydowanie szybciej i delikatniej zmywa makijaż i cudownie odświeża skórę. Absolutnie nie chcę ujmować tutaj zalet płynowi z Garniera, ale jednak skóra wie co jej bardziej odpowiada. 
Nie wiem od jakiego czasu polowałam na duże opakowanie Biodermy z pompką, chyba odkąd takowe zobaczyłam w sieci, jest to niesamowicie wygodne rozwiązanie, ale za nic nie mogłam na takowe trafić, ani stacjonarnie ani też internetowo. I w końcu będąc ostatnio w SP oczom nie dowierzałam kiedy zobaczyłam 500 ml Biodermy w opakowaniu z pompką! Dodatkowo trafiłam na promocję i zapłaciłam za nią tylko 55 zł. Moja radość nie miała granic i tym oto sposobem, stałam się posiadaczką wymarzonego produktu w przyzwoitej cenie!
Macie swoje ulubione płyny micelarne? Bioderma się do nich zalicza? Pozdrawiam Was Kochani!

24 komentarze:

  1. Biodermy jeszcze nie próbowałam - cena trochę odstrasza. Garnierowy micel sprawdził się u mnie świetnie. Teraz znalazłam w Hebe micel z Green Pharmacy - nieco tańszy, a wydajny i równie dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, na pewno zerknę na niego przy następnych zakupach. Z Green Pharmacy miałam póki co tylko masło do ciała, z którego stricte byłam bardzo zadowolona!

      Usuń
  2. Słyszałam, ale nie używałam. W najbliższym czasie jednak planuję to nadrobić:)
    Zapraszam na nowy post do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś ją stosowałam i bardzo lubiłam, ale gdy odczułam, że to kosztowny zmywak rozejrzalam sie za tańszymi micelami. Jednak gdy spotkam ją w dobrej cenie to chętnie ponownie ją zakupie, a gdyby była z pompką to w ogole radosc wielka ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jest z Biodermą, też myślałam, że znalazłam tańszy zamiennik w postaci Garniera, ale jednak teraz odczuwam delikatną różnicę. Dlatego bez dłuższego zastanowienia kupiłam Sensibio, który dzięki swojej pojemności wystarczy na baaardzo długo!

      Usuń
  4. lubie bioderme i lubie ten kosmetyk:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go dawniej i zapomniałam do niego wrócić... to niewątpliwie must have :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja go jeszcze nie miałam.... Czas chyba go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem osoba, która nie słyszała i nie miała - przyznaje sie :D
    Dobra, dobra spróbuje żeby wstydu nie było :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednak się myliłam i Bioderma nie jest tak wszechobecna :-) Jeśli tylko będziesz miała okazję - spróbuj!

      Usuń
  8. Chyba nie ma osoby, która nie byłaby zadowolona z tego płynu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie mó numer jeden jeśli chodzi o demakijaż :) Uwielbiam ją i mimo, że czasem polecę w bok, to i tak do niej wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze tego płynu nie miałam, ale muszę się za nim rozejrzeć i może też mi się uda trafić na fajną cenę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można go dorwać w bardzo dobrej cenie, trzeba tylko poszukać i nieraz poczekać :-)

      Usuń
  11. Ja lubiłam biodermę, aktualnie używam jej zamiennika Loreal Ideal Soft :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam, był naprawdę dobry i fajnie go wspominam!

      Usuń
  12. Garniera uwielbiam i jest moim najlepszym micelem, ale to pewnie dlatego, że Biodermy jeszze nie miałam! W tym roku jest na mojej wishliście :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.