17 lut 2015

SEMILAC 094 oraz 097 => Piękno tkwi w prostocie! + Nowa odsłona bloga!

Cześć Kochani!
Może zacznę od najważniejszego, czyli od zmian wizualnych na moim blogu. Eksperymentowałam co nie miara, jednakże wciąż nie mogłam uzyskać klasycznego, prostego efektu o jakim marzę od dawna. Ku mojej radości trafiłam na Cudotwórczynię, którą to oczywiście jest Panna Vejjs, to dzięki niej mogę cieszyć się szablonem, który zostanie ze mną na pewno na bardzo, bardzo długo. Joasiu - dziękuję za Twoją pracę i będę Cię polecać każdej osobie chcącej spełnić swoje wizualne marzenia.

Dziś za to kolejna odsłona popularnych lakierów hybrydowych Semilac, ostatnio dokupiłam kilka kolorów, o których myślałam już dłuższy czas i tak oto powstał manicure, który z miejsca stał się moim ulubionym. Wszystkich zainteresowanych zapraszam dalej. 
Wybrane przeze mnie kolory są dość popularne i odkąd zobaczyłam w sieci podobne zestawienie kolorystyczne od razu zapragnęłam mieć je u siebie. Klasyczny, przygaszony brudny róż jakim jest Indian Roses z elementem różowego złota jaki daje Pink Gold, wygląda niezwykle kobieco i estetycznie.
Czy Was też oczarowało to połączenie? Pozdrawiam cieplutko i do zobaczenia!

61 komentarzy:

  1. Przesliczne!! Jestem zachwycona tymi kolorami :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo tak zdecydowanie mnie te kolory oczarowały *.* A szablon bloga też cud, miód i orzeszki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję, zarówno w imieniu swoim jak Autorki szablonu :-)

      Usuń
  3. ale ślicznie tu u Ciebie ;) fantastyczny szablon, a połączenie na paznokciach jak najbardziej przypadło do mojego gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Bardzo lubię takie pastele z jednym wyróżniającym się elementem.

      Usuń
  4. super pazurki! Blog wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor lakieru bardzo mi się podoba. Nowy szablon też, ale o tym już wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się bardzo ten kolor w stylu pudrowego różu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo prezentuje się chyba jeszcze ładniej :-)

      Usuń
  7. Zastanawiałam się ostatnio nad tym Indian Roses i na pewno kupię go przy najbliższej okazji bo jest bardzo ciekawy:) Pink Gold tez jest na mojej liście:) Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto w nie zainwestować, można z nimi wyczarować wiele kombinacji :-)

      Usuń
  8. Cudowne, takie proste i delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasadniczo uwielbiam wszystko co proste :-)

      Usuń
  9. Kurczę no napatrzeć się nie mogę ;)) przepiękny kolorek aż mi się samej takiego zachciało ;)
    Ja jeszcze nigdy hybrydy nie miałam na paznokciach :)
    P.s Blog wygląda fantastycznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj a być może zakochasz się w nich tak jak ja :-)

      Usuń
  10. Panna Vejjs to zdolna bestia:) Bardzo mi się podoba, blog z klasą;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się! Biję się w pierś przed Jej zdolnościami :-)

      Usuń
  11. Ja wczoraj zamówiłam 4 kolorki, stylish gray, diamond black, Pink rose i berry nude. Do tych dwóch ostatnich nie jestem przekonana trochę sie boje :p
    Twój Indian cudny ja sie nie załapałam - wykupiony był tam gdzie składałam zamowienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim następnym zamówieniu na pewno znajdzie się 105 i 005, mam już na nie pewne koncepcje :-) Zobaczymy jak to wyjdzie mi w praniu ;-) Nie bój się Berry Nude, bo to naprawdę piękny odcień.

      Usuń
    2. A ten Pink rose jest oki ? Oo to ja wzięłam właśnie 105 i 005 to zdam relacje :D

      Usuń
    3. W Pink Rose jestem tak zakochana. Że ostatnio założyłam go sobie dwa razy pod rząd :-) jeśli lubisz takie przygaszone róże to nie ma się czego obawiać.

      Usuń
    4. Oooooo to cudownie ! Dzięki :*

      Usuń
  12. Nie wiem jak wyglądał Twój blog wcześniej bo dopiero na niego trafiłam, ale zdecydowanie zostanę tutaj na dłużej
    Jest ślicznie klasycznie,elegancko i minimalistycznie. Bardzo mi sie podoba <3
    Paznokcie też są śliczne, tak jak Twój blog kobiece i eleganckie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za piękne słowa. Dążyłam do tego, aby blog był prosty i klasyczny i dzięki Dobrej Duszyczce taki właśnie jest.

      Usuń
  13. ach, boski ten kolor Indian Roses <3 zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  14. No wspaniały efekt! Marzę o takim na swoich paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna metamorfoza, ja też muszę oddać się w ręce profesjonalisty ;-)
    A paznokcie zachwycają, podoba mi się takie połączenie. Pink Gold równie pięknie musi wyglądać na wszystkich pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci Asię z całego serca, cierpliwie wysłucha i z precyzją wykona to czego tylko sobie zamarzysz na blogu. O tempie wykonania całej pracy nawet nie wspomnę - błyskawica!

      Usuń
  16. Cóż za niespodziewanka, nowy design na blogu:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląd bloga cudownie się prezentuje, zero przesytu czyli coś co uwielbiam!
    A co do pazurków tą są idealne! Odcień 097 z chęcią bym przygarnęła ;D
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O taki właśnie efekt mi chodziło :-)

      Usuń
  18. Piękny manicure :) a szablon też prezentuje się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię takie stonowane kolory na paznokciach bo zawsze się dobrze prezentują :) A brokatowy akcent wpasowuje się do reszty idealnie - całość super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To połączenie wyjątkowo przypadło mi do gustu :-)

      Usuń
  20. Mega! Moje klimaty, moje kolory i w ogóle trafiłaś w moje gusta :) Super! I nowa graficzna strona bloga też ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekne! Nawet nie wiedziałam, że wśród hybryd są też brokaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej są i to naprawdę śliczne :-)

      Usuń
  22. Bardzo podoba mi się nowy wygląd bloga, jest taki prosty i przejrzysty. Sama go zrobiłaś? Ja nie mogę rozgryźć jak się robi górne menu xd
    Paznokcie również mi się podobają, teraz wiem, że muszę zamówić sobie 094, nie wiedziałam, że jest tak śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zapatrzyłam się na Twoje paznokcie, że nie doczytałam, kto zrobił Ci nowy wygląd bloga :D

      Usuń
    2. HaHa :-) Bywa i tak... napisz do Asi na pewno Ci pomoże, jest niezastąpiona!

      Usuń
  23. Rewelacyjny, dosyć subtelny efekt :) lubię taki sposób stylizacji paznokci, sama robię hybrydy, ale mam słabe lakiery i odpryskują po 3 dniach - gorzej niż zwykły lakier.

    Pozdrawiam i zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej to faktycznie fatalna trwałość, a na jakich lakierach pracujesz? Może warto byłoby je sukcesywnie wymieniać na choćby Semilac'a?

      Usuń
  24. Zastanawiałam się nad kupnem tego różu :) Pięknie wygląda :)
    Zostaje na dłużej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Manicure wspaniały, zastanawiam się nad zakupem zestawu do wykonywania takich paznokci hybrydowych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.