16 lut 2015

ShinyBox - Luty 2015 - Gift of Love

Cześć Kochani!
Dziś króciutko o lutowej edycji pudełeczka ShinyBox "Gift of Love". Byłam pewna, że box dojdzie do mnie w piątek, niestety kurier zastrajkował i dopiero dzisiejszego dnia dostarczył mi przesyłkę. Ta edycja różni się od poprzednich, gdyż pudełka zostały podzielone na wersje. Według mnie jest to kompletnie nietrafiony pomysł i żywię szczerą nadzieję, że był to pierwszy i ostatni raz. Jaka wersja trafiła do mnie? Zapraszam dalej. 
Bardzo nie chciałam trafić na wersję z żelem FM, który to uważam za niezbyt odpowiedni produkt w tego typu Boxie i z tego co widzę, Kobiety które go otrzymały nie są zadowolone i wcale im się nie dziwię. Po otwarciu pudełka ku mojemu zdziwieniu okazało się, że trafiłam chyba w jedną z lepszych wersji, z czego niezmiernie się cieszę. Co znalazło się w moim pudełku?

1. Masło do ciała z serii Smoky Poppy THE BODY SHOP - Nowość - do 25 zł / szt.
"Nowa kolekcja kosmetyków pielęgnacyjnych wzbogacona jest prawdziwymi, ręcznie zbieranymi kwiatami maków z regionu Ankary w Turcji. Tej zmysłowej i uwodzicielskiej linii nigdy nie będziesz miała dość"
Byłam szalenie ciekawa zapachu tej serii i powiem Wam, że jest obłędny, zupełnie inny niż wszystkie zapachy kosmetyków pielęgnacyjnych, z którymi było mi dane do tej pory się zetknąć. Bez wątpienia jest zmysłowy i będę używać tego masła z nieukrywaną przyjemnością.

2. Emulsja do nawilżania i łagodzenia HYDRATIC - DERMIKA - produkt Pełnowymiarowy - 46 zł / 50 ml.
"Wzmacnia barierę ochronną skóry, koi podrażnienia i skutecznie nawilża. Idealna do skóry wrażliwej, skłonnej do alergii. Przywraca uczucie komfortu i ogranicza nadmierną ucieczkę wody ze skóry."
Nawilżenia nigdy dość, a jeśli jeszcze jest to produkt do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii to przyjmuję go w całości. Zawsze byłam zadowolona z produktów firmy Dermika, mam nadzieję, że w i w tym przypadku tak będzie. 

3. Maska do włosów drożdżowa - Pobudzenie wzrostu - BANIA AGAFII - Produkt Pełnowymiarowy - 13 zł / 300 ml.
"Produkt który wzmacnia strukturę włosa i przyspiesza jego wzrost. Posiada działanie regeneracyjne i przeciwdziałające wypadaniu. Ułatwia rozczesywanie. Włosy stają się jedwabiste i pełne blasku"
Do tej marki jestem skutecznie zniechęcona po ostatnim Aktywatorze Wzrostu do włosów, którego stricte otrzymałyśmy w jednym z wcześniejszych boxów. Postaram się nie nastawiać negatywnie do tej maski, zobaczymy jak będzie tym razem.

4. Serum kolagenowe do paznokci - SYIS - Produkt Pełnowymiarowy - 35 zł / 10 ml.
"Stworzone na bazie kolagenu, olejku z drzewa herbacianego i keratyny. Wspaniale nawilża i odżywia skórki, jak i przyspiesza wzrost paznokci."
Z przyjemnością przetestuję to serum, w szczególności w przerwach między hybrydami, do tej pory używałam odżywki Eveline 8w1, ale jak wiadomo nie jest ona obojętna dla Naszego zdrowia, dlatego wiążę duże nadzieje z tym serum.

5. Express Shaker Mask z miękkim shakerem - YASUMI - Produkt Pełnowymiarowy - 20 zł / zestaw
"Maski kremowe lub peel off w proszku o nowej formule pozwalającej na kilkusekundowe przygotowanie w shakerze. Teraz w parę chwil stworzysz idealną maskę dla siebie! Mix rodzajów."
Pierwszy raz spotykam się z taką formą maski, ale ja na nowości jestem bardzo otwarta także zobaczymy co z tego będzie. Pozwoliłam sobie przeczytać kilka opinii o tym produkcie i były głównie pozytywne. Do mnie trafiła maska z olejkiem arganowym i glinką Ghassoul. 

6. 4 SENSO - Vitamin push-up mus - Niespodzianka - 79,35 zł / 250 ml.
"Regeneruje silnie zniszczone włosy i zapobiega ich wypadaniu. Działa kompleksowo - przywraca im naturalny, zdrowy wygląd i nadaje połysk. Nie obciąża włosów, ułatwia rozczesywanie i zapewnia doskonały efekt push-up. Niespodzianka dla Subskrybentek ShinyBox, których pudełko było min. 2 w ramach trwającej subskrypcji i zostało skutecznie opłacone w pierwszym terminie. "
Z radością i wielką ciekawością testuję wszystkie produkty do włosów, ta maska ma przepiękny zapach i jeśli działanie będzie równie satysfakcjonujące to na pewno skuszę się na pełnowymiarowe opakowanie. 

7. Biały Jeleń - Hipoalergiczne mydło BIOomega - Gratis - 6,15 zł / 85 g.
"Zawiera ekologiczne i certyfikowane oleje. Mix rodzajów"
Do mnie trafiło mydło REGENERACJA - dziurawiec i nagietek, pachnie bardzo przyjemnie i na pewno się u mnie nie zmarnuje. 

Dodatkowo w pudełku znalazłam dwie saszetki Ekskluzywnego Masła do Ciała Let's Celebrate firmy Farmona, przyznaję, że nigdy nie miałam do czynienia z tymi masłami, obawiam się troszeczkę chemicznych zapachów, ale nie zapeszajmy!
I to by było na tyle. Jestem usatysfakcjonowana ze swojej wersji, już niebawem zabiorę się za testy wszystkich produktów, a te które szczególnie się wyróżnią, czy to pozytywnie czy też negatywnie, na pewno znajdą swoje miejsce w odpowiednich recenzjach na blogu.
Pozdrawiam Was serdecznie i do zobaczenia!

52 komentarze:

  1. SENSO - Vitamin push-up mus mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aleeee fajny box, szkoda że nie zamówiłam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja wersja jest idealna dla mnie ;) masełko TBS:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale sporo produktów..
    masełko pięknie się prezentuje:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maska do włosów z Agafii jest dla mnie najbardziej interesująca:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem interesująca zawartość!
    Najbardziej ciekawi mnie zapach tej nowej serii z TBS :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest trudny do opisania, ale na pewno ma w sobie to coś! Bardzo magnetyczny, ale śmiem przypuszczać, że nie każdemu przypadnie do gustu.

      Usuń
  7. maskę drożdżową miałam i jak dla mnie to totalna porażka. na pewno jej więcej nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tego obawiam się najbardziej :-/

      Usuń
    2. U mnie zaś ta maska zdziałała cuda :)

      Usuń
    3. Panno Vejjs - pocieszyłaś mnie! :-)

      Usuń
    4. Ja mam swoich i tak za dużo i mi jeszcze nie wypadają więc mnie to nie urzekło :)
      Urzekło by mnie jakbym szybszy wzrost zauważyła, a tego jednak nie zauważyłam :)

      Usuń
    5. Ja pomimo tego, że mam gęste włosy, na dodatkowe baby hair narzekać nie będę :-)

      Usuń
  8. całkiem ciekawe produkty :)

    http://kisadeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie wiem, już to gdzieś pisałam.. Mnie to masełko z TBS nie pasuje jakoś.. Ale wiadomo, że każdy lubi inne zapachy ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, każdy nos jest inny i to co podoba się jednemu, niekoniecznie przypadnie do gustu drugiemu :-)

      Usuń
  10. Dosyć fajny box, choć ja nie lubię masek do włosów i też nie bardzo bym się z Banii Agafii ucieszyła :/ natomiast The Body Shop, Yasumi i Dermika - super!

    PS. ja jutro zamawiam swoje pierwsze pudełko Joybox...ciekawe, czy będzie równie ciekawe xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nie ucieszyłam jak ją zobaczyłam, no ale cóż... Ja w ogóle nie przepadam za tymi rosyjskimi kosmetykami. JoyBox - daj znać koniecznie czy przypadło Ci do gustu!

      Usuń
  11. jeszcze bardziej zaintrygowałaś mnei tą nową serią TBS... koniecznie mój nos musi zapoznać sie z tym zapachem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może mój nos źle interpretuje ten zapach, ale dla mnie jest on perfumowany i z wyraźną męską nutą zapachową.

      Usuń
    2. muszę poniuchać go osobiście:))

      Usuń
  12. No nie. A ja nie dostałam prezentu dla subksrybentek :'( Strasznie nad tym ubolewam. Mam nadzieję, że sobie z Shiny wyjaśnię tą sprawę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, że Shiny zawiodło w tym temacie i wiele subskrybentek nie otrzymało tego upominku :-/

      Usuń
  13. Twoja wersja jest B-O-S-K-A! <3 zakochałam się w każdym z tych produktów !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja prawie we wszystkich! Ale nie da się ukryć, że jest to jeden z bardziej udanych boxów.

      Usuń
  14. A ja dostałam żel FM. Z masełka zdecydowanie bardziej byłabym zadowolona :( Ale no, żel też wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak. Jednak mam nadzieję, że w przyszłości Shiny nie będzie dzielić pudełek.

      Usuń
  15. baardzo fajny box, chyba jeden z lepszych , jakie widziałam ! coś nie moge się zabrać za zamówienie mojego pierwszego SB:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się długo do tego zbierałam, a to już moje czwarte pudełko :-)

      Usuń
  16. Mam nadzieję, że wkrótce uda mi się powąchać tego maczka z TBS. Jest może podobny do Kenzo Flower? Zawsze mi się zapach maków z tymi perfumami kojarzy :) serum do paznokci też wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana zabij mnie, ale nie pamiętam jak pachnie Kenzo :-)

      Usuń
  17. dostałaś tę lepszą wersję, ja u siebie mam niestety żel FM a bardzo chciałam TBS :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykre, że Shiny tak Nas podzieliło.

      Usuń
  18. Widząc to wszystko żałuję że nie skusiłam się na Shiny Box :( Szczególnie kuszące wydaje się być masełko z The Body Shop. :)
    Zapraszam na mój post gdzie pojawił się pierwszy filmik wraz z moją przyjaciółką, z którą nawiązałyśmy współpracę. bardzo zależy mi na opiniach :)

    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto czasem zainwestować w te boxy :-)

      Usuń
  19. A ją tą maskę drożdżową lubię, zużyłam chyba ze 3 opakowania. Pozostałe produkty tez są bardzo ciekawe, szczególnie serum do paznokci i emulsja z Dermiki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maska naprawdę pięknie pachnie, a jak z działaniem - zobaczymy. Na chwilę obecną testuję piankowy wymysł o konsystencji i zapachu bitej śmietany :-) Niedługo na pewno pojawi się o nim słów kilka :-)

      Usuń
  20. Mnie akurat tego typu pudełka nie kuszą, wolę wydać te pieniądze na kosmetyki, które naprawdę mnie interesują i są idealne dla mojej skóry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że każdy z Nas może mieć zupełnie inne podejście do tego typu akcji, mamy do tego prawo.

      Usuń
  21. Fajna zawartość, jestem ciekawa zapachu tego masła z TBS:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wcześniej pisałam jest dość specyficzne :-)

      Usuń
  22. Czyli dostałaś tą samą wersję co ja, różnica tylko w rodzaju maseczki :D Dla mnie ten shaker okazał się za miękki i pokrywka się osunęła, pozwalając części maseczki uciec na podłogę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Shakera jeszcze nie korzystałam, zobaczymy jak to u mnie się sprawdzi, ale trzeba przyznać, że plastik z którego jest wykonany jest faktycznie bardzo miękki.

      Usuń
  23. Bardzo podoba mi się to pudełeczko:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.