15 lut 2015

=> WYNIKI ROZDANIA <=

Cześć Kochani!
Zgodnie z obietnicą wraz z nadejściem 15 dnia lutego przybywam do Was z wynikami mojego rozdania => LINK. Na 30 osób, które zadeklarowały chęć udziału, po weryfikacji zostało dopuszczonych do losowania 25 osób. Jest mi niezmiernie miło i dziękuję wszystkim zainteresowanym. Przejdźmy zatem do najważniejszego!
★Losy zostały umieszczone w ręcznej maszynie losującej ★
★★★

WYGRYWA:

 ↓↓↓

byCarol

Serdecznie gratuluję, zgodnie z zasadami czekam na dane do wysyłki przez trzy dni - mój e-mail w zakładce 'Kontakt'

★★★

27 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Zdaje się, że by Carol bardzo lubi kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widzę to faktycznie tak jest :-) Mam tylko nadzieję, że zgłosi się w terminie!

      Usuń
    2. Nawet nie wiecie jak bardzo! Jestem zwariowana na ich punkcie... szczególnie tak fajnych :)

      Usuń
  2. Gratulacje!!!! Kosmetyki świetne:-) super nagroda!!!kamila

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, szczęście dopisało ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęściara już chyba kolejny raz z rzędy coś się udało jej wygrać :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? No proszę, to faktycznie szczęście w grach jej dopisuje! Może powinna spróbować w totka? :-D

      Usuń
    2. Niestety w totka mi tak dobrze nie idzie. Raz na jakiś czas taka świetna wiadomość zdecydowanie poprawia humor, a odpakowanie przesyłki to nie lada przyjemność :*

      Usuń
    3. Która z Nas nie lubi tego uczucia towarzyszącego Nam przy rozpakowywaniu jakiejkolwiek paczki ;-))

      Usuń
    4. oj już sama informaja o wygranej sprawia że piszczę z radości! Gratuluję byCarol!

      Usuń
  5. A głównej zainteresowanej jak nie było tak nie ma :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem! :D jestem :D już piszę maila!

    OdpowiedzUsuń
  7. I’ve just found your blog and I’d like to say that I’m in love with it!
    I like your posts and photos! Really amazing!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.