30 mar 2015

Brow Artist Plumper - L'Oreal - czyżby nowy faworyt?

Cześć Kochani!
Jak już wiecie najczęstszym duetem, którego używam do podkreślania brwi jest kredka Catrice w kolorze 040 oraz brązowy żel z Wibo. Byłam i jestem z nich zadowolona do tej pory, jest to niesamowicie tani, a jednocześnie sprawdzony zestaw. Jednak nie byłabym sobą, gdybym nie chciała czegoś urozmaicić, tym bardziej, że o ile lubię sam żel Wibo, o tyle jego dużą szczoteczkę już trochę mniej. Myślałam chwilowo o Gimme Brow Benefit'u, jednak wydać prawie 120 złotych za takie maleństwo, to czyste szaleństwo. Dlatego kiedy tylko nadarzyła się okazja zakupiłam produkt, który chodził mi po głowie od dłuższego już czasu, a mianowicie maskarę do brwi firmy L'Oreal. Jak już pewnie się domyślacie skutecznie zbiła z piedestału żel z Wibo. Wszystkich zainteresowanych zapraszam dalej. 
Nie ukrywam, że kupiłam go ze względu na bardzo małą, dobrze wyprofilowaną szczoteczkę, dzięki której o wiele precyzyjniej możemy podkreślić Nasze brwi, nabieramy nią tyle produktu ile potrzebujemy. 
Posiadam odcień Medium/Dark i dla mnie jest to zdecydowanie odcień idealny, ciemny, chłodny brąz, który pięknie, optycznie zagęszcza Nasze brwi i ujednolica je. Zdecydowanie je przyciemnia i podkreśla naturalny kolor. Jak zauważycie na zdjęciach, moje brwi są raczej delikatne i rzadkie, dlatego ich podkreślenie jest dla mnie codziennym obowiązkiem, inaczej już sobie nie wyobrażam, dzięki temu moja twarz nabiera zupełnie innego wymiaru i staje się po prostu wyrazista. 
*przed*
*po*
Przyznacie, że różnica jest kolosalna? Sama 'Brow Artist' radzi sobie doskonale, choć w niektórych sytuacjach posiłkuję się oczywiście kredką z Catrice. Maskara jest niesamowicie trwała, wręcz nienaganna, cały dzień trzyma moje brwi w ryzach, nic się nie rozmazuje ani też nieestetycznie kruszy, aż do demakijażu mogę cieszyć się efektem jaki daje. Po użyciu warto rozczesać delikatnie czystą szczoteczką, wtedy uczucie lekkiego sklejenia znika i nie pozostaje Nam nic innego jak rozkoszować się Naszym pięknym wyglądem!
Polecam każdemu zainteresowanemu wypróbować ten produkt, jest to o wiele lepsza alternatywa dla żelu z Wibo i o wiele, wiele tańsza od Gimme Brow! 'Brow Artist' na pewno pozostanie ze mną na długo, choćbym chciała nie potrafię się do niczego przyczepić! 
A może już znacie tę maskarę i macie z nią jakieś doświadczenia? Chętnie się dowiem co o niej myślicie, a tymczasem życzę Wam mniej wietrznego dnia niż u mnie!

47 komentarzy:

  1. wąłsnie wczoraj miałam cos do brwi kupic ale moja córa nagle siku musiała i nie zdążyłam i chyba dobrze to to Twoje Lorealowe mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jeśli podoba Ci się efekt to jak najbardziej warto w niego zainwestować, jest świetny i co najważniejsze cały dzień trzyma Nasze brwi w ryzach :-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Kochana są trzy wersje: Blond, Brąz i Transparentny, z tym, że ten blond jest dość specyficzny jak dla mnie, taki trochę złoty(?) Musiałabyś go na żywo sobie obejrzeć. A zawsze w razie czego pozostaje transparentny do wyboru.

      Usuń
  3. Ostatnio robiłam do niej kolejne podejście, ale mimo moich ciemnych brwi, to włosy maluje na bardzo jasny odcień blondu i jaśniejszy odcień byłby dla mnie za jasny, natomiast ten powyższy byłby dla mnie za ciemny :-) ja zastanawiam się teraz czy wybrać nr 25 aqua brow czy nr 10 aqua brow, bo w sumie te odcienie są bardzo podobne, a chodzi mi o jak najchlodniejszy efekt :-) ale pewnie powyższą masakrę tez kupie, tylko w odcieniu bezbarwnym żeby utrwalić aqua brow, gdyż właśnie jeszcze nie mam żadnego utrwalacza. Ja z natury mam gęste brwi, lecz niestety po bokach musze dorysowywac włoski, bo tam mam największe ubytki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas pewnie też skuszę się na Aqua Brow, ale nie wiem na jaki kolor, bo prawdę powiedziawszy nigdy nie przyłożyłam większej uwagi w Perfumerii żeby im się przyjrzeć. Muszę na własnej skórze przekonać się o tych kultowych właściwościach tego cuda. A jeśli chodzi o 'Brow Artist' to jeśli żaden kolor Ci nie odpowiada, faktycznie lepiej zainwestować w transparentny, ten spełni swoje zadanie na pewno celująco.

      Usuń
    2. Dziewczyny z tym Aqua Brow to naprawdę jest dylemat z kolorem. Ja mam czarne brwi i mój MUFE nr 25 niby taki brąz do mych rudych włosów jest ok, ale nadal myślę, że chciałabym jaśniejszy kolor. Dlatego proponuje Wam udanie się do drogerii i niech panie same wymalują Wam brwi, bo kupowanie w ciemno za taka kasę to trochę ryzyko.

      Usuń
    3. Mi właśnie w jednej sephorze doradzono nr 25 a w drugiej nr 10 :-)

      Usuń
    4. W ciemno w życiu bym się nie zdecydowała na zakup!

      Usuń
  4. A ja właśnie muszę w końcu kupić Gimme Brow, zresztą znasz moją słabość do kosmetyków z Benefit:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam :-) Dla mnie jest to zdecydowanie za duża cena jak za taką pojemność produktu, którego bądź co bądź intensywnie używam codziennie i co za tym idzie Gimme Brow chyba nie zdałby egzaminu z wydajności.

      Usuń
    2. Ja właśnie nie wiem czy używałabym takiego produktu codzienne, raczej rzadko więc jak dla mnie cena jest do zniesienia.

      Usuń
  5. Od dłuższego czasu szukałam czegoś do brwi w idealnym dla siebie kolorze....mam nadzieję, że jak przyjrzę się bliżej kolorom tego produktu to znajdę coś dla siebie :-). Świetny przydatny post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że w choć małym stopniu mogłam pomóc. Naprawdę warto przyjrzeć się bliżej temu żelowi.

      Usuń
  6. u nas paskudnie... zimno i pada i jeszcze wieje.... oj nie chce mi sie wychodzić z domu no ale co zrobić? Oby do lata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W centrum nie lepiej Kochana! Czas do lata zleci tak szybko, ani się obejrzymy, dopiero co był koniec roku, a już kwiecień i święta Wielkanocne, szok.

      Usuń
  7. Wspaniały efekt...:). Ja mam brwi po tatusiu i moim najcięższym zadaniem pielęgnacyjnym jest systematyczne ich wyrywanie, regulowanie itd.Na boginie- sa nawet zrośnięte na czole:(. Jak Brezniew normalnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o czym mowa, moja siostra ma ten sam problem co Ty, ja na szczęście poszłam bardziej w mamusiową stronę, choć czasami chciałabym aby były bardziej gęste i wyraźniejsze :-)

      Usuń
  8. Efekt rzeczywiście naprawdę dobry. Ja jednak ze względu na jasne włoski wolę mniejszy stopień podkreślenia i jaśniejsze kolory. W zbyt ciemnych brwiach wyglądam karykaturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poza tym bardzo podoba mi się twój blog. Ciekawe recenzje, ładne zdjęcia, fajny szablon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, każdy musi dobrać podkreślenie indywidualnie do siebie, tak żeby sobie nie zaszkodzić. Dziękuję Ci za miłe słowa :-)

      Usuń
  10. Nie slyszalam nic o tym produkcie, efekt daje super, na pewno sie na nim rozejrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny efekt. Ja jestem wierna cieniom Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No Kochana...efekt mega !
    Jestem w szoku :D szczoteczka jest bardzo bardzo fajna. Ja mam z catrice ale szczotka duża :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta szczoteczka to wybawienie, do tej pory pracowałam z żelem Wibo i właśnie ta ogromna szczoteczka doprowadzała mnie do ostateczności, ten brak precyzji! L'Oreal jest godnym następcą :-)

      Usuń
  13. Ta szczoteczka wpadła mi w oko, prawie podobna do tej z benefitu. Efekt także mi się podoba. Czy są jaśniejsze kolory??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze wersja Blond i wersja Transparentna Kochana, tyle, że tak jak już wspominałam wcześniej, ten blond taki jakiś złotawy mi się wydaje.

      Usuń
  14. Strasznie podoba mi się efekt końcowy, z chęcią wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dla mnie efekt wow :) zdecydowanie zapisuję na swoją chciejlistę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest moc! Akurat szukam czegoś do brwi tylko sama nie wiem czy chce kredkę, cień, czy taki tusz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej wypróbować wszystko i wtedy podjąć decyzję co jest najodpowiedniejsze dla Nas :-)

      Usuń
  17. Miałam ochotę na słynny AquaBrow, choć cena zabija, podobno mega wydajny jest, a żelu z Wibo muszę tez spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena Aqua Brow skutecznie mnie odstrasza, ale jeśli uda mi się dobrać odpowiedni odcień, w końcu się na niego zdecyduję!

      Usuń
  18. Bardzo mi się podoba, efekt niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo mi sie podoba efekt! Dla moich brwi chyba też bedzie dobry :D Może bede miała okazję przetestować :D Chetnie go zakupię\
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbować zawsze można, tym bardziej, że jest przystępny cenowo :-)

      Usuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.