17 mar 2015

Kawałek Raju na wyciągnięcie dłoni!

Cześć Kochani!
Pogoda za oknem coraz bardziej Nam sprzyja, wprost nie mogę doczekać się zrzucenia zimowej garderoby i zmiany na coś lżejszego i zdecydowanie bardziej wiosennego. Ale jak wiemy "w marcu jak w garncu" także musimy przez jeszcze jakiś czas być przygotowanym na każdą pogodową ewentualność!
Wraz z pierwszymi, cieplejszymi promieniami słońca postanowiłam wypróbować zapach, o którym myślałam już od bardzo dawna, jednak wciąż powstrzymywała mnie myśl, że skoro jest to produkt katalogowy, na pewno będzie przeciętny. Biję się w pierś - byłam w błędzie. Dużym błędzie. 
"Delikatna, piękna woń piwonii piesza się z akcentami jaśminu i pikantnymi tonami różowego pieprzu. Zapach ewoluuje podążając szlakiem akordów zmysłowego cedru i piżma. Zaprowadzi Cię prosto do raju."
Zapach to szalenie indywidualna sprawa, co nie podlega dyskusji, dlatego nie jest moim zamiarem namawiać Was od razu do zakupu, ale chciałabym rozbudzić w Was ciekawość do szerszego poznania 'Paradise' od firmy Oriflame, bo jak najbardziej na to zasługuje. Zdecydowanie jest to zapach charakterny, wyrazisty i wręcz nietuzinkowy. Na pierwszy plan ewidentnie wysuwa się różowy pieprz i jego pikantność, a po tym mocnym wejściu 'Paradise' łagodnieje, ale tylko odrobinę, pozwalając poczuć Nam jaśmin i piżmo. Kompozycja jest bardzo bogata, ale jednocześnie szlachetna. 'Paradise' nie ciągnie za sobą "ogona", jest raczej z tych trzymających się blisko skóry, a jego trwałość zadowoli najbardziej wymagających. Nosząc go czuję się z nim idealnie zgrana, wielokrotnie pytano mnie czym pachnę, a dla mnie to wyraźny sygnał, że wybór zapachu był trafny.
Flakon jest bajkowy, tak elegancki i szykowny, powiedziałabym, że wręcz królewski, z sukcesem zdobi toaletkę i cieszy moje oko na co dzień.
Polecam każdej Kobiecie, która chce wypróbować coś nowego i niesztampowego. Być może stanie się Waszym ulubieńcem i nie będziecie chciały się z nim rozstawać nawet na chwilę, tak jak ja? A może już go znacie? Napiszcie koniecznie co myślicie o tym Kawałku Raju!
 ★★★★★
Spójrzcie tylko, jak ta buteleczka przepięknie współgra z Semilac 032 oraz Semilac 094 <3
Nieustanni faworyci!
Pozdrawiam Was gorąco :-*
 

67 komentarzy:

  1. Ja to używam takich dusicieli w męskim stylu lub o zapachu worka na mole typu Habanita ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim bezwzględnym faworytem jest 'Alien' Mugler'a, ale latem nie mam sumienia niszczyć nim swojego otoczenia :-)

      Usuń
  2. Może ja też opisałabym swoje ulubione zapachy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo chętnie przeczytam takie wpisy! Zapachy są inspirujące!

      Usuń
  3. Nie znam tego zapachu ale z przyjemnością go sprawdzę w drogerii :) Flakonik faktycznie istne cudo, trudno przejść obok niego obojętnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla samego flakonu i wrażeń estetycznych warto go sobie sprawić :-)

      Usuń
    2. A jaki koszt tego cacka??

      Usuń
    3. Nie posiadam na wyciągnięcie ręki konsultantek Oriflame, dlatego zamówiłam w sieci i wyniósł mnie dokładnie 63 zł. z przesyłką, w katalogu w promocji też można go ponoć dostać w przystępnej cenie, w regularnej jest bodajże za 134 zł.

      Usuń
  4. Nie znam tego zapachu :-) Flakonik jest piękny, Twoje hybrydy zresztą też :-) Ja używam 3 rodzajów perfum marki Avon aktualnie, bo Michael Kors Sexy Amber dobiły dna :-) I mimo,że je pokochałam, to teraz marzy mi się najnowszy zapach Si od Armaniego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam Sexy Amber, bardzo je lubiłam, ale jednak nie aż tak, żeby sprawić sobie kolejne opakowanie :-) Si są piękne - przyznaję!

      Usuń
    2. Ja Sexy Amber dostałam na gwiazdkę. Sama bym ich nie kupiła, gdyż nie są to perfumy na moją kieszeń :-)
      Dlatego Si jest moim marzeniem, bo raczej na tym się zakończy, ponieważ są za drogie żebym mogła je mieć :-)

      Usuń
    3. Nie da się ukryć, że ceny perfum w Polsce to jakaś totalna abstrakcja! Ale pamiętajmy, że marzenia się spełniają, także nie przestawajmy marzyć :-)

      Usuń
    4. w tym sęk, że moje spełniają się rzadko kiedy. te akurat wątpię, że się spełni :-)

      Usuń
    5. Kochana, grunt to pozytywne myślenie :-)

      Usuń
    6. Wiadomo, to podstawa :-) W końcu to tylko zapach :-)

      Usuń
  5. wąchałam, ale jakoś niespecjalnie mi pasuje :( za to paznokcie masz boskie ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest specyficzny i na pewno inny, niż wszystkie, które robione są pod jedną nutę zapachową.

      Usuń
  6. nie miałam nie wąchałam ale zaciekawiłaś mnie tym rajem - BTW piękne pazurki chce takie i już!

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zobaczyłam zdjęcie to myślałam, że to jakiś Dior albo Chanel :D a tu taka niespodzianka. Właśnie aktualny zapach mi się kończy więc muszę czegoś poszukać, a ta buteleczka jest piękna! Opis jak dla mnie nieprzydatny pod tym względem, że kompletnie nie umiem opisywać i czytać zapachów :D do tego jeszcze sama nie wiem czego szukam. Nie znalazłam tego idealnego, może zamówię w ciemno za wygląd flakonika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ciężko jest wybrać zapach, a w ciemno to już w ogóle! Flakon jest boski - często się łapię na tym, że szukam go wzrokiem, tylko po to, żeby sobie popatrzeć :-)

      Usuń
  8. Dla mnie perfumy to niestety bardzo ciężki temat. Nawet od najlżejszych boli mnie glowa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowanie jestem fanką mocnych i ciężkich nut :-)

      Usuń
  9. Oj tak, pasuje do paznokci :-))) Muszę obwąchać koniecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam ich, a przyznam, że Narobiłas mi ochoty ;) Mój perfumoholizm jest nie poskromiony :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Flakonik jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Ja też nie znałam, aż do tego momentu :-)

      Usuń
  13. Buteleczka ładna, podobna trochę do Si. Dawno nie przeglądałam kosmetyków Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  14. Patrząc za nuty zapachowe sądzę, że ten zapach mógłby mi się spodobać :) Nie znam jednak żadnej konsultantki tej marki, więc pewnie prędko się nie przekonam jak jest naprawdę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest właśnie szkopuł dostępności produktów katalogowych :-)

      Usuń
  15. Przyznam szczerze, że mnie jak na zapach katalogowy bardzo pozytywnie zaskoczył. Ogólnie Oriflame, w przeciwieństwie do Avonu, ma w swojej ofercie wiele ciekawych zapachów z moim ulubionym Lady Avebury na czele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avon ma masę zapachów na tzw. "jedno kopyto", w Oriflame faktycznie czuć tę różnorodność, choć wiadomo, że każda z tych marek ma swoje wzloty i upadki.

      Usuń
  16. Zapachu niestety nie znam, ale buteleczka wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie słyszałam o tym zapachu. A buteleczka wygląda naprawdę na bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Buteleczkę ma piękną :) Ale mam wrażenie, ze zapach mógłby mi się nie spodobać, no ale musiałabym powąchać żeby ocenić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dość specyficzny i nie każdy nos się z nim polubi :-)

      Usuń
  19. Jestem ciekawa tych perfum :)
    Ale paznokcie to masz przepiękne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. patrząc na flakonik pomyślałam ze to zapach z wyższej półki, chętnie go poniucham:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można odnieść takie wrażenie, a tu taka niespodzianka :-)

      Usuń
  21. Nie znam tego zapachu ale flakonik jest sliczny to pewnie zapach tez:)
    Ps. Masz sliczne paznokcie;)
    Pozdrowienua
    Jolahogg.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę przyznać, że flakonik zdobył moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny flakon mają te perfumy :) niestety nie miałam okazji ich poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze się takowa znajdzie :-)

      Usuń
  24. O wow jaki flakon, luksusowy bardzo, obwącham na żywo kiedyś, bom bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zaspokoić swoją ciekawość :-)

      Usuń
  25. Flakonik jest przepiękny, ale chyba nie odważę się wypróbować, bo od lat stosuję perfumy od Kleina i nie mogę się ich pozbyć, moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro masz już swojego faworyta, z którym jesteś związana od lat :-)

      Usuń
  26. Buteleczka jest po prostu magiczna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Buteleczka piękna, ale paznokcie petarda :) Jak z najlepszych instagramowych fotek - magiczne!

    OdpowiedzUsuń
  28. Po opisie zapachu czuję, że i mi przypadł by do gustu:-). Paznokcie rewelacyjne. Ja wybieram się za tydzień na pierwszą hybrydę...jak się dobrze spisze to może zainwestuję w własny hybrydowy zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.