14 mar 2015

Makijaż wieczorowy - Part.1

Cześć Kochani!
Dziś bardzo szybki i krótki post zawierający makijaż wieczorowy mojej pięknej modelki - Justyny, której serdecznie dziękuję za zgodę na wykorzystanie swojego wizerunku! Skupiłyśmy na podkreśleniu oczu Justyny, jednak bez zbędnej przesady, skupiłam się na zewnętrznym kąciku oka aby jak najlepiej podkreślić ich kształt i nadać im wyrazistości. Zdjęcia robione bardzo na szybko, także wybaczcie mi jakość i z całego serca zapraszam do oglądania. 
Zarówno Justyna jak i ja nie chciałyśmy bardzo mocnego, przerysowanego efektu, zbyt mocnego smoky, wyszło delikatniej i subtelniej, a jednocześnie wyraziście. Spis kosmetyków pod zdjęciami, mam nadzieję, że niczego nie pominęłam, nie miałam też czasu aby wykonać zdjęcie wszystkich kosmetyków jakich użyłam - wybaczcie! Bardziej mi zależało na zdjęciach Justyny w świetle dziennym i na tym się skupiłam. 
Podoba się? Mam nadzieję, że tak!
★★★★★

Spis kosmetyków:
 ↓↓↓
1. Fix+ Mac
2. Podkład Double Wear Estee Lauder w odcieniu 1N2
3. Puder matujący Blot Mac w odcieniu Medium
4. Korektor rozświetlający w pisaku Estee Lauder w odcieniu Light
5. Puder konturujący w odcieniu 505 Inglot
6. Róż Rockateur Benefit
7. Cienie z palety Smoky Zoeva - Relieve the Moon, Sleep to Dream, Elegant Chaos, Real Light
8. Cienie ze zbiorczej palety Inglot - dwa jasne bazowe, cieliste
9. Kredka do oczu czarna Etre Belle
10. Pigment Inglot w odcieniu AMC 65
11. Baza pod cienie Lumene
12. Tusz do rzęs Sumptuous Extreme Estee Lauder
13. Sztuczne rzęsy Ardell Demi Wispies
14. Klej do rzęs LashGrip Ardell
15. Kredka do brwi Catrice w kolorze 040
16. Żel do brwi Wibo
17. Pomadka Rouge Edition Velvet w odcieniu 07

Edit : dorzucam obiecane zdjęcie :-)
 ★★★★★

Dziękuję za poświęconą mi chwilę i do następnego!

101 komentarzy:

  1. Bosko jest. Dlaczego ja nie umiem tak sie umalować:(? Łapy mi sie trzęsą jakbym wodę brzozową popijała miast wcierać w łepetynę ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje komentarze są fenomenalne! Jestem Twoją Fanką :-) A co do makijażu myślę, że to kwestia wprawy! Najważniejsze, że głównej zainteresowanej się podobało :-)

      Usuń
    2. Dobra;), starałam się skopiować ten makijaż. Na sobie oczywiscie, bo mam litosc nad ludźmi . Normalnie zaczynam rozważać prace charakteryzatora w cyrku :). Mogłabym te rumieńce clownom malować :).

      Usuń
    3. Wbiłaś mnie w fotel Kobieto! Jaki Cyrk! Zabraniam :-) To zdecydowanie za niskie progi :-D

      Usuń
  2. Makijaż pierwsza klasa :-) Masz Ty talent kobieto nasza :-)
    Przydało by się jeszcze zdjęcie tych kosmetyków pod spisem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa Kochana! Wiem, że by się przydało, jutro może złapię dzienne światło i dorzucę :-)

      Usuń
    2. Nie ma za co :-) Mnie najbardziej chyba zaciekawił kosmetyk z nr 1 i 6 :-)

      Usuń
    3. Kochana 1 to mgiełka z firmy MAC Fix+ zarówno do odświeżenia jak i utrwalenia makijażu, ja najczęściej używam go przed rozpoczęciem makijażu, a 6 to róż, którego recenzowałam tutaj: http://agaraszka.blogspot.com/2015/01/czas-na-roz-rockateur-benefit.html

      Usuń
    4. MAC Fix+ różni się czymś od wody termalnej? Właśnie się nad tym zastanawiałam :-) Czekam na jego recenzję, gdyż w czwartek idę na zakupy, muszę uzupełnić braki :-) A recenzję różu chętnie przeczytam, ogólnie marka Benefit bardzo mnie kusi swoimi kosmetykami :-)

      Usuń
    5. Benefit teraz kusi mnie przede wszystkim tym swoim nowym tuszem do rzęs, który ma działać cuda, mam nadzieję, że uda mi się dorwać go w jakiejś promocji :-) Według MAC jest to mgiełka z lekkiej, bogatej w minerały wody źródlanej, która dostarcza skórze natychmiastowego nawilżenia, odżywiając ją dzięki zawartym humektantom. Zawiera ekstrakty botaniczne, które mają działanie łagodzące obrzęki na twarzy. Może być ten stosowany na makijaż, do jego wykończenia lub odświeżenia w ciągu dnia. Aktualnie posiadam tę mniejszą, podróżną wersję, jest bardzo wydajna i naprawdę spełnia swoje zadanie.

      Usuń
    6. Czytałam opis producenta, ale nadal zastanawiam się czy ma coś wspólnego z wodą termalną :-) Właśnie mnie z benefit kusi ten nowy tusz i ten róż, bo widzę, że ma drobinki i jest dobrze napigmentowany, więc w sam raz byłby odpowiedni dla mnie :-)

      Usuń
    7. Rockateur polecam z czystym sumieniem! Jest genialny w użytkowaniu! Przyznaję, że nie wiem czy Fix+ działa na zasadach wody termalnej, nigdy nie przysiadłam do tego tematu :-)

      Usuń
    8. zapomniałam dopisać,że jeszcze z benefitu kusi mnie żel utrwalający brwi, ale najpierw muszę kupić farbkę do brwi fufe -to w pierwszej kolejności :-) kurczę mogliby dać jakoś mega promocję, większą niż -20% :-)

      Usuń
    9. Oj mogliby! Na żel mam wielką chęć od dosyć dawna, ale stanowczo cena jest zaporowa jak za taką pojemność! Teraz poluję na żel utrwalający z Loreal, który ponoć sprawuje się rewelacyjnie, ma taką samą szczoteczkę małą jak Benefit a cenę iście zachęcającą :-) Dorzuciłam zdjęcie kosmetyków! Uff! :-)

      Usuń
    10. Żel z loreal? Nie kojarzę. Można prosić o link? :-) z benefitu właśnie wiem, że jeden jest utrwalajacy, a drugi zagrszczajacy w ale ten drugi mnie nie kusi, gdyż i tak mam gęste brwi :-) Widzę, widzę, i oczywiście na tej pięknej podkładce :-)

      Usuń
    11. Już wiem która to jest :-) ok.35zł/2ml no troszkę drogo, ale widziałam w googlach efekty i powiem Ci, że jak to zobaczyłam to sama mam chęć się skusić na wersję bezbarwną, bo nie wiem czy któraś z kolorowych byłaby odpowienia odcieniem dla mnie, ale w sumie i tak planuję kupić aqua brow, więc jego i tak raczej nic nie przebije, więc zdecydowałabym się na wersję transparentną, zawsze to taniej niż benefit, a efekt podobny :-) a Ty o jakim kolorze myślałaś? :-)

      Usuń
    12. Właśnie te efekty sprawiają, że tak bardzo zapragnęłam ją mieć! Zdecydowanie jestem nastawiona na kolor Medium/Dark, wydaje mi się, że będzie najodpowiedniejszy, aczkolwiek zweryfikuję to dopiero kiedy dorwę go gdzieś na żywo, zobaczymy.

      Usuń
    13. Gdybym nie była zdecydowana na farbke mufe na którą skusiła mnie vena poprzez swoje makijaże, to też pewnie bym polowala na medium dark :-) zawsze jak nie ma w drogerii, to można zamówić z rossnettu do drogerii stacjonarnej :-) ale właśnie z tym jest problem, że nie ma jak go obmacac i sprawdzić czy rzeczywiście kolor nam odpowiada :-)

      Usuń
    14. Vena potrafi kusić, coś o tym wiem :-) Właśnie jestem ciekawa czy napotkam go gdzieś w stacjonarnych drogeriach, a nawet jeśli nie pewnie skuszę się w sieci, po tylu pozytywnych opiniach jakie widzę, nie może okazać się bubelkiem! Ja póki co Aqua Brow odpuściłam, kredka i żel wystarczają mi w pełni, choć pewnie w przyszłości i tak się skuszę, jeśli tylko dobiorę odpowiedni odcień.

      Usuń
    15. Ja mam ołówek modelujacy do brwi na bazie wosku, ale zauważyłam, że jak robi się to nie umiejętnie, to może sklejac włoski poprzez to, że jest na bazie wosku, ale i tak jestem z niego zadowolona jak na taką cenę :-) oj tak Vena mnie skusiła właśnie na ta farbke i teraz jeszcze na gąbkę bb :-)

      Usuń
    16. Ostatnio mnie skrzyczała, że nie mam jeszcze gąbki w swoim posiadaniu, toteż muszę nadrobić braki, chociaż wciąż nie jestem przekonana do tego skrawka materiału :-D

      Usuń
    17. Mnie skutecznie przekonała, czekam teraz tylko aż drogerie online uzupełnia braki i wystawia na sprzedaż dwupaki, gdyż ta inwestycja lepiej się opłaca :-)

      Usuń
    18. To jest myśl, jak już inwestować to podwójnie :-)

      Usuń
    19. No właśnie :-) ale na razie dwupaki są dostępne tylko na stronie producenta, i trzeba za nie troszkę przeplacic, więc nie bardzo się opłaca :-) i trzeba czekać :-)

      Usuń
    20. Tyle czasu funkcjonowałyśmy bez tych gąbek, że jak trochę poczekamy też się nic nie stanie :-)

      Usuń
    21. teraz w SuperPharm jest -25% na kosmetyki loreal do oczu, więc możesz się rozejrzeć za tą maskarą :-)

      Usuń
    22. Kupiłam dziś, w Rossmanie za 30 zł, zdecydowałam się na Medium/Dark i pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne :-)

      Usuń
    23. Jakaś promocja? Ja się zastanawiam właśnie czy kupować mufe czy jego, ale jeśli bym kupiła jego, to i tak bym musiała kupić również wersję bezbarwną żeby go utrwalić i dylemacik jest, bo mufe chwalą wszyscy - Ciebie nie kusi? :-)

      Usuń
    24. Wiesz co, przyznam, że nie wiem, sprawdziłam w czytniku cenę i wrzuciłam do koszyka :-) Wiesz, MUFE kusi oczywiście, ale chyba nie aż tak, że muszę go mieć już :-)

      Usuń
    25. ja nawet pędzelka do nakładania mufe nie posiadam :D ale powoli sobie kupię :-)
      w takim razie będę czekała na recenzję :-)

      Usuń
    26. Aga, ja mam farbkę MUFE - zatem jak przyjedziesz WRESZCIE kiedyś do mnie to mam nadzieję,że obejrzysz moje zbiory :) Będziesz mogła przetestować MUFE i "wspaniałe" meteoryty G., które leżą u mnie juz rok i się kurzą....jedyną osobą zafascynowaną "kuleczkami" jest Mati:) który lubi brać pędzel i maziac się kulkami :D Jak Ci się Meteoryty spodobają to je możesz nawet zabrać ze sobą :) :) :)

      Odnośnie pędzelka to ja do MUFE używam skośny pędzelek z Sephory.

      Usuń
    27. Może WRESZCIE dotrę do Was i do Twojej kolekcji, którą z przyjemnością obejrzę! Meteoryty bardzo mnie kusiły swego czasu, ale bardzo wiele osób mi je odradzało i w końcu odpuściłam, aczkolwiek jeśli nadarzy się okazja to chętnie je przetestuję na sobie, choćby po to aby skonfrontować opinie innych ze swoją własną :-)

      Usuń
  3. No wyszło idealnie! modelka piękna i szczęśliwa, doskonale wszystko połàczyłaś i usta i oczy nie są "przeciążone". Czekam na kolejne Twoje prace :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to wiesz jak człowieka podnieść na duchu ;-) Dziękuję Ci pięknie!

      Usuń
  4. Pięknie ! Zazdroszczę takiego talentu do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia ćwiczeń i praktyki, im częściej wykonuję makijaż tym pewniej się czuję, tak jest praktycznie ze wszystkim!

      Usuń
  5. jest piękny :)
    wspólna obserwacja ? http://paperlifex33.blogspot.com/ zacznij i daj znać ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię takie makijaże, oczko bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przede wszystkim piękna modelka, makijaż również ładnie się prezentuje, zdecydowanie podkreśla urodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i dziękuję za słówko uznania!

      Usuń
  8. wyszło super!! Makijaż oczu pierwsza klasa!! Super kształt nadałaś!! Aga,to teraz czekamy na kanał na youtube!!!!!!!!! Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie! Kama, jeszcze tam mnie nie było :-)

      Usuń
    2. No właśnie!! czas na jakąś kamerkę i do bojuuuu na youtube!!! z przyjemnością bym Cię ogladała!!!

      Usuń
    3. Popieram. Ty Aguś i Vena swietnie się do tego nadajecie :-)

      Usuń
    4. Vena ma o wiele więcej doświadczenia niż ja :-) Nawet nie śmiem się przyrównywać do mojej Idolki :-)

      Usuń
    5. moim zdaniem obie jesteście świetne :-) jak tylko wchodzę na bloga to od razu Wasze strony sprawdzam pierwsze :-) a na Twój nowy wpis już czekam, bo Veny już dziś widziałam :-)

      Usuń
    6. Dziękuję :-) To bardzo miłe co mówisz, nie wiem czy uda mi się dziś coś wrzucić- zobaczymy ;-)

      Usuń
    7. jak nie dziś, to jutro, ale w końcu będzie :-) a wiesz Vena pisała mi odnośnie gąbki bb, że nie ma dwupaków, bo producent je wycofuje i dlatego na stronie polskiego producenta są dwupaki po ok.140 zł :-) Vena przekonała mnie do zakupu pojedynczego egzemplarza :-)

      Usuń
    8. Poważnie? Kurczę, też bym chciała w końcu zainwestować w tę osławioną gąbkę :-) Zobaczymy, może trafi się jakaś promocja na pojedynczą.

      Usuń
    9. Ja mam drogerię internetową w mieście więc 85 zł/szt mnie całość wyniesie :-) jedyne co to zastanawiam się nad kolorem, ale na pierwszy rzut raczej różową wybiorę :-) myślałam o czarnej, ale ona ma inną teksturę i po krótkiej konsultacji z Veną i Ewą (bezowijaniawbawelne) jestem zdecydowana na różową :-)

      Usuń
    10. Aguś, można zacząć:) Początki mogą być trudne, ale.... każdy jakoś zaczynał :)

      Usuń
    11. Miałam raz gąbkę BB - przeżyła u mnie niecałe 4 miesiące i po tym czasie nadawała się do kosza:) Nie wiem....czy ja się jakoś za bardzo nad nią znęcałam?:) Zachwytów jakiś wielkich nad nią nie było:)

      Usuń
    12. Popieram Aga, zaczynaj śmiało ! A co do gąbki bb, to podobno przy odpowiedniej, delikatnej pielęgnacji może wytrzymać nawet 2 lata, ale jak za takie pieniądze wytrzyma rok, to i tak już jest sukces :-)

      Usuń
    13. Oj Baby, Baby :-D Mam nadzieję, że jak już kupię tę cholerną gąbkę to trochę mi wytrzyma! Chyba będę musiała się z nią obchodzić jak z prawdziwym jajem :-)

      Usuń
  9. Co to za cień z Inglota -górny rząd,pierwszy z prawej,taki połyskujący? Kamila

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny make-up, a do tego bardzo podoba mi się fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fryzurka to już niestety nie moja sprawka, ale też byłam nią oczarowana :-)

      Usuń
  11. Świetna robota! Pięknie ci wyszedł makijaż! Szczególnie podoba mi się to, jak pieknie zaakcentowałaś oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło czytać takie pochlebne słowa :-)

      Usuń
  12. Makijaż bardzo mi się podoba no i kolor ust jest idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamysł takiego koloru był od samego początku!

      Usuń
  13. ciekawych produktów użyłaś :) efekt ładny, klasyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyszło! :) Modelka jest piękna, a makijaż uwydatnił jej atuty (piękny kształt oczu i ust!) :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O jak ładnie. A modelka ma piękne oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny makijaż, podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka cudowna paletka inglota! mega kolorki. Jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero ją kompletuję i zawsze coś staje mi na drodze :-)

      Usuń
  18. Pięknie Ci wyszedł, wyglądasz rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co prawda nie ja, ale mimo wszystko dziękuję :-)

      Usuń
  19. Ale chciałabym mieć taką makijażystkę jak Ty:) Naprawdę jestem pod wielkim wrażeniem, masz wielki talent. Gratuluję i zazdroszczę, bo ja niestety muszę chodzić do wizażystki na makijaże kiedy mam ważną okazję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe co piszesz, dziękuję :-) Gdyby jednak wszystkie Kobiety potrafiły perfekcyjnie się malować, zawód wizażystek mógłby nie istnieć :-)

      Usuń
  20. Muszę się postarać o jakąś fajną paletkę cieni. Te kolorki ładnie się prezentują. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowne umalowanie *.*
    http://www.carolinestylefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny makijaż i świetny kolor pomadki :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na rozdanie http://polkagotujeisiemaluje.blogspot.com/2015/03/rozdanie-wielkanocne.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietnie wyszło:) masz takie zadziorne spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spojrzenie nie moje, ale za pierwszą część dziękuję :-)

      Usuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.