23 mar 2015

Na przekór sobie - makijaż z kreską!

Cześć Kochani!
Na Instagramie już wcześniej pojawiło się zdjęcie zapowiadające makijaż, który dzisiaj przedstawię, dlaczego jest to makijaż na przekór? Otóż dlatego, że nie robię kresek z wydłużonym zakończeniem, bo jest mi w takim po prostu źle. Kiedyś wywiązała się dyskusja na ten temat i stąd ten właśnie makijaż, który ma trochę udowodnić, że moje niesymetryczne oczy nie nadają się do tego typu kreski. O ile przy zwykłych makijażach moje lekko opadające powieki nie sprawiają mi problemu, tak już przy takiej kresce, jak najbardziej, tym bardziej, że lewe oko jest o wiele bardziej problematyczne od prawego. Mimo to wszystkich zainteresowanych zapraszam do oglądania. 
Makijaż jest banalnie prosty, do jego wykonania użyłam bardzo niewiele produktów, ale o tym oczywiście jak zwykle pod koniec posta, gdzie znajdziecie ich zbiorowe zdjęcie! Make-up składa się tylko i wyłącznie z wyciągniętej kreski, mocno podkreślonych ust i lekkim konturowaniu twarzy.
Spis kosmetyków:
* podkład Double Wear EL odcień 1N2
* puder MAC Blot - Medium
* Puder konturujący Inglot 505
* Korektor rozświetlający pod oczy EL
* Kredka Catrice do brwi 040
* Żel do brwi L'oreal Medium/Dark
*Eyeliner w żelu L'oreal (póki co faworyt w swojej kategorii)
* Czarny cień z palety Smoky Zoeva
* Cielisty cień z palety Smoky Zoeva
* Pomadka Velvet Matte GR 11
* Tusz do rzęs Sumptuous Extreme EL
I jakie jest Wasze zdanie na temat tego makijażu? 
Czekam na opinie i pozdrawiam Was cieplutko!

77 komentarzy:

  1. Cały makijaż piękny, ale ten kolor na ustach powala <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, jest bardzo wyrazista! Ale o to właśnie chodziło! :-)

      Usuń
  2. Makijaż jak zwykle jest świetny, ale i modelka jest piękna :-) Moja uwagę w tym makijażu zwróciły Twoje brwi :-) jak widać zakup tej masakry był świetną decyzją :-) szalejesz z tymi postami, oby tak dalej :-) ja niestety swój kolejny dodam za około 3 tygodnie, bo limit internetu mi się skończył :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie zakup 'Brow Artist' był dobrą decyzją, o czym już niedługo w osobnym wpisie :-) Limity są niefajne, na szczęście mogę cieszyć się ich brakiem!

      Usuń
    2. W takim razie czekam na tą recenzję równie bardzo jak na recenzję fix + z mac'a :-)

      Usuń
    3. Tak, Fix+ chodzi mi gdzieś po głowie, żeby jeszcze tylko doba była odrobinę dłuższa :-)

      Usuń
    4. Haha Aguś zatrudnij sekretarkę, ona będzie zapisywala Twoje myśli i będzie to sprawniej szło, na akord :D

      Usuń
    5. Jezu, z moją minimalną krajową, gdzie tu miejsce na sekretarkę? :-) HaHa! Nie nada, muszę radzić sobie sama!

      Usuń
    6. No racja po co płacić sekretarce, lepiej przeznaczyć to na kosmetyki :-)

      Usuń
    7. To w następnej kolejności proszę o fix+ :-)

      Usuń
  3. Ślicznie wyglądasz. Moją uwagę zwróciły rzęsy jak firany <3 Kolor pomadki też nieziemski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzęsy mam bardzo krótkie, proste i wcale nie za gęste, aż sama zdziwiłam się jak wyszły na tych zdjęciach :-)

      Usuń
  4. Wyglądasz zachwycająco! Niektóre zdjęcia wręcz portretowe. Co do kreski to jeśli mogłabym sugerować to spróbuj może kiedyś zrobić brązową kreskę np zmoczonym cieniem i lekko ja rozetrzyj, a końcówkę zrobić bardzo cieniutką wtedy efekt będzie miękki, lekki i nie obciąży tak oka.Generalnie bardzo mi się podoba, usta obłędne.
    Kreska jest taka zalotna i kobieca, może znajdziesz metodę by ją jednak czasem nosić u siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie odpuszczę i podejmę inne próby wykonania kresek, mam swój ulubiony, codzienny typ, właśnie lekko roztarty, ale chciałabym móc sobie od czasu do czasu zafundować ostrzejszy look na miarę tego powyżej, jednak bez szkody dla symetryczności moich oczu :-)

      Usuń
    2. Jeszcze zapomniałam dopisać, że ten inglot 505 wygląda u Ciebie pięknie, chyba czas go przygarnąć ;)

      Usuń
    3. Mój już sięga dna i niedługo będę zmuszona odwiedzić Inglota :-)

      Usuń
  5. Banalnie prosty ech... Ja maluje tylko linie falistą:)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż, muszę koniecznie popracować nad kreską, bo ty ją robisz profesjonalnie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszka ns tych fotach to Ty jestes? piękność prawdziwa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakby ja :-) Ale z tą pięknością to nie przesadzaj, powiedziałabym raczej, że to magia makijażu i sprytne ujęcie :-)

      Usuń
  8. Piękny makijaż :) idealnie namalowana kreska, mi to zawsze jakieś pofalowane linie wychodzą - masakra :) A kolor pomadki jest przecudowny, muszę ją mieć ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadkę polecam z całego serca, jest tania, ma piękne kolory i jest nie do zdarcia!

      Usuń
  9. ładnie Ci z kreskami, ja też mam opadające powieki, ale czasem zrobię sobie kocie oko. Latem natomiast tylko w kreskach chodzę - takich żywych kolorowych, a zwłaszcza turkusowych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowanie należę do fanek klasyki, czyli kreski tylko i wyłącznie czarne, ewentualnie brąz, aczkolwiek może tego lata coś pokombinuję :-)

      Usuń
  10. jest cudowny :) pomadka jak i kreska - klasyka :) sama muszę poszaleć z czymś mocniejszym na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne oko! Sam kolor mnie zauroczył, a kreska perfekcyjna - to lubię!

    OdpowiedzUsuń
  12. wow :) makijaz piękny, ale pomadka to rozwala :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie!świetny kolor na ustach, zachwycający, muszę go mieć :)P.S. idealna kreska

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję Ci Kochana! Ale bez makijażu już tak pięknie nie jest ;-)

      Usuń
  15. Mam opadającą powiekę i zawsze nie wiem jak tą kreskę namalować żeby wyglądała ładnie :)
    ty wyglądasz uroczo :) !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam z tym nie lada problem, tym bardziej, że mam kompletne różne kształty oczu, co zdecydowanie utrudnia pracę, ale krok po kroku wypracowałam jakiś system satysfakcjonujący :-)

      Usuń
  16. Super, bardzo lubię kreski w makijażu :) też uwielbiam ten eyeliner L'oreal, tylko nigdzie nie mogę go kupić, a mój już się skończył ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest trudno dostępny, ostatnio dorwałam na Allegro, chociaż to ostatnio to w zasadzie już kawał czasu temu :-/ Martwię się tym, bo mój też sięga dna!

      Usuń
    2. Ano właśnie :( są tylko inne kolory a normalnej czerni brak :(

      Usuń
  17. Mam ten sam problem co Ty, tyle, że u mnie robią się załamania w kąciku oka. Jak namaluje kreskę, która przy zamkniętym oku jest prosta, tak przy otwartym wychodzą niezłe fale :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też mam opadające powieki, a i tak noszę wyciągnięte jaskółeczki namalowane eyelinerem! :) Bardzo ładnie Ci w takim makijażu! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. moje oko też jest "trudne". Duża część powieki jest schowana i też ciężko mi namalować kreskę. Musi być cienka, żeby oko nie było zbyt "ciężkie", ale mimo wszystko lubię ten rodzaj makijaży i chętnie noszę :) makijaż bardzo ładny i usta super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniale wyglądasz :)
    Ja też nie lubię u siebie wyciągniętej kreski. Moje oczy nie są idealnie symetryczne, a taka kreska to u mnie podkreśla.

    OdpowiedzUsuń
  21. genialny! ja chce umiec taka kreskę!

    OdpowiedzUsuń
  22. super, ja się kreski dopiero muszę nauczyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też nie jest idealna, zawsze znajdę coś co mogłabym poprawić :-)

      Usuń
  23. Bardzo ładny makijaż, piękny kolor pomadki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz przepięknie :) Makijaż idealny, a największą uwagę zwracają idealnie podkreślone usta :)

    OdpowiedzUsuń
  25. I tak oto powiedzenie "ładnemu we wszystkim ładnie" znalazło swoje kolejne potwierdzenie :)
    Super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję, choć to chyba troszeczkę na wyrost ;-)

      Usuń
  26. Ale masz piękne oczy i to spojrzenie. Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Makijaż świetny, a kolor ust obłędny. Co do kresek i opadających powiek to mam dokładnie tak jak Ty...ale i tak czasami szaleję z kreskami. U mnie na lewym oku kreska wygląda w miarę ok ale za to na prawym to jakaś masakra. OBSERWUJĘ i zapraszam do siebie :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można dopuścić do tego, aby drobne niedoskonałości zawładnęły Naszym życiem lub makijażem :-) Trzeba się tylko z nimi delikatnie obchodzić :-)

      Usuń
  28. Ekstra makijaż! :D Szkoda, że ja nie umiem się tak ładnie malować :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Tak według mnie wygląda idealny kobiecy makijaż! Kolor ust fenomenalny <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo mi się podoba. Szczególnie kreska, bo w tej kwestii to ja jestem noga... i to lewa.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny odcień czerwieni :) Całość makijażu mi się bardzo podoba (chociaż faktycznie ta wydłużona kreska podkreśla asymetrie oczu).

    OdpowiedzUsuń
  32. Pudry Inglota uwielbiam :) Cudny make-up, usta boski odcień <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo mi się podoba :) Świetne te kreseczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.