26 mar 2015

Prawie wiosennie => czyli Semilac 023 Banana oraz Semilac 105 Stylish Gray w akcji

Cześć Kochani!
Dziś prezentuję moją wersję manicure hybrydowego z delikatnym akcentem zwiastującym wiosnę, która kalendarzowo towarzyszy Nam już od kilku dni. Stonowany i chłodny Stylish Gray przełamany idealnie słonecznym odcieniem Banana pięknie współgra z aktualnie panującą zmienną aurą pogodową. Już jakiś czas temu wypatrzyłam na FB Diamond Cosmetics Poland podobne zestawienie kolorystyczne, które zdecydowanie ujęło moje serducho, a przypieczętowaniem tego była na pewno inspiracja Veny-Styl, która zaprezentowała te właśnie kolory na swoim blogu. Zapraszam do oglądania!
Obydwa kolory położone są w dwóch warstwach i ich krycie mnie w pełni zadowala. Jak widzicie długość paznokci została skrócona, pomimo tego, że długie bardzo mi się podobają, tak niestety w codziennym życiu nie są zbyt wygodne i zaczęły mi już troszeczkę przeszkadzać.
I jak Wam się podoba ta wersja? 
Pozdrawiam Was cieplutko i do następnego!

63 komentarze:

  1. Jestem zachwycona i mimo, że posiadam te kolory to u kogoś także lubię podziwiać, bo wyglądają inaczej niż na moich łapkach ;D
    Serducho mi szybciej zabiło, gdy wspomniałaś o mnie - Dzięki:) A powiedz jak Twój 023 banana, czy także ciężko się nim malowało? Bo mój był bardzo gesty..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, choć to niby te same kolory, u innych zawsze potrafimy znaleźć tę drobną różnicę i zobaczyć je w zupełnie innym 'świetle'. Jak mogłam nie wspomnieć! To mnie zabiło mocniej serducho jak zobaczyłam właśnie Twój mani z wykorzystaniem tych kolorów. A powiem Ci, że wręcz przeciwnie, trafił mi się może nie rzadki, ale o zdecydowanie 'luźniejszej' konsystencji niż miałam pozostałe, może znaczenie ma pojemność? Ja już mam z tej serii 7 ml.

      Usuń
    2. Ja tez ostatnie buteleczki mam po 7 ml. A tego pieknego żółtka (bo tak prześmiewczo go nazywam;) tak średnio wspominam przy aplikacji, ale tak czy siak podoba mi sie na pazurkach.

      Usuń
    3. Ja tez ostatnie buteleczki mam po 7 ml. A tego pieknego żółtka (bo tak prześmiewczo go nazywam;) tak średnio wspominam przy aplikacji, ale tak czy siak podoba mi sie na pazurkach.

      Usuń
    4. W takim razie moja teza legła w gruzach :-) Może jakieś różne serie Nam się trafiły, choćby nie wiem jakie miał wady, wygląda tak świetnie na paznokciach, że też z niego nie zrezygnuję, tym bardziej, że już widzę go w miętowym towarzystwie :-)

      Usuń
  2. Tak jak juz pisałam Ci na instagramie bardzo mi się podoba takie zestawienie kolorystyczne :-) a pazurki masz piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować, dziękować :-)

      Usuń
    2. Przyjmujesz zapisy? To ja idę jako pierwsza :-)

      Usuń
    3. Zapamiętam to sobie :-) Od poniedziałku już ruszam z blogiem i nowymi wpisami.
      A od dziś w końcu wracam do świata blogosfery :-)

      Usuń
  3. Bardzo ładne połączenie kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadło Ci do gustu!

      Usuń
  4. Śliczna jest ta żółć :) masz piękne paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaale super połączenie ! Kocham stylish gray <3
    Aktualnie moje paznokcie w fazie odpoczynku od hybryd ale juz mi sie chce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy nie mam hybryd, czegoś zdecydowanie mi brakuje :-)

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się to zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szalenie! Szarość rozświetlona tym żółtym akcentem jest genialna. Tez noszę hybrydę - do znudzenia niebieski lub kolor zarezerwowany dla mnie, ktory moja kosmetyczka nazywa ...asfalt;). Nie wiem dlaczego podnosi przy tym oczy ku niebu:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asfalt, staram się to sobie wyobrazić :-D Ale minę Kosmetyczki zdecydowanie mam przed oczami, co sprawia, że śmieję się jak głupi do sera :-))

      Usuń
  8. bomba podobają mi się kolorki :]

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne! tylko nie denerwuj mnie masełkim tbs bo ja dostałam zel!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest moim celem denerwowanie Cię, ale to masełko bardzo przypadło mi do gustu :-)

      Usuń
  10. O matko ale extra !!! Kurcze nie sądziłam , że żółty z szarym tak pięknie będzie wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudo ♥ Piękne kolory, zwłaszcza ten bananowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe dopasowanie kolorów, jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolory kompletnie nie w moim stylu, ale chylę czoła przed tak precyzyjnym wykonaniem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem można pójść na pewne ustępstwa :-)

      Usuń
  14. Piękne połączenie -kolorki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. za żółtym ogólnie nie przepadam, aczkolwiek ta szarość jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawniej pewnie w najśmielszych przypuszczeniach nie sądziłabym, że będę mieć styczność z żółtym lakierem, a tu proszę, taka sytuacja :-)

      Usuń
  16. Żółty wygląda bosko! Chociaż ja za tym kolorem nie przepadam, bo kiedyś żółty Orly zabarwił mi paznokcie na okropny kolor jak u nałogowego palacza.

    OdpowiedzUsuń
  17. Żółty wygląda przepięknie :) Chociaż ja nie przepadam za tym kolorem, bo kiedyś taki odcień Orly okropnie zabarwił mi paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w przypadku hybryd nie będzie miało to miejsca :-)

      Usuń
  18. Genialne połączenie! sama bym sobie chętnie coś takiego zmalowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana! Jeśli tylko znajdziesz chwilę, pędzelki w dłoń! :-)

      Usuń
  19. lubie wracać do Twoich postów, jakoś dobrze się tu czuje :D :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super się prezentują te dwa kolory razem. Musze dokupić ten piękny szary :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie to wygląda...u kogoś bardzo mi się podoba takie zestawienie. Natomiast na swoich pazurkach nie wiem czy by mi się podobało heh. Już się nie mogę doczekać mojej pierwszej hybrydy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto byłoby się przełamać i spróbować!

      Usuń
  22. Świetne połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  23. nietypowe polączenie ale bardzo gustwone. podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny jest ten manicure!podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zastanawiam się nad kupnem zestawu do hybryd. Kusi mnie 028 - jako taki klasyczny, jednak na co dzień nie mogę pozwolić sobie na tak "krzykliwe, odważne" kolory, dlatego chciałabym coś bardziej stonowanego. Jakie kolorki polecasz na początek? I na ile taka buteleczka 7ml Ci starcza (ile użyć przy ilu warstwach) ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze swojej strony mogę jak najbardziej polecić, Semilac póki co mnie nie zawiódł i spisuje się świetnie. Ciężko mi powiedzieć, na ile może wystarczyć jedna buteleczka, zazwyczaj zmieniam kolory, choć zdarza się, że założę dwa razy pod rząd ten sam kolor, póki co wszystkie odcienie, które posiadam są w miarę zapełnione i nie widzę, żeby któryś się kończył, ale tak jak mówię, bardzo ciężko to obliczyć, jeśli będziesz używać je tylko na sobie, na pewno starczą Ci na długo, tym bardziej, że 2 tygodnie spokojnie wytrzymują na paznokciach bez szwanku.

      Usuń
    2. Najbardziej jestem zachwycona tym, że niesamowicie się błyszczą, nie odpryskują i mamy zadbane paznokcie przez 2 tygodnie. ;) Chyba się skuszę tylko szukam jeszcze tych delikatnych odcieni. Myślałam nad Biscuit i Peach Milk ;)

      Usuń
    3. Tak, to prawda! Odcienie które wymieniłaś są rewelacyjne, 032 totalnie zawładnął moim sercem, 047 troszeczkę mniej, ale tylko z racji tego, że uważam go za bardziej odpowiedni, kiedy zapanuje prawdziwa wiosna, lub lato :-) Ze stonowanych kolorów polecam zdecydowanie 097 lub 004.

      Usuń
  26. Świetnie dobrane kolory! Wygląda to pięknie :)

    http://realcosmetics4u.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale ładne kolory! I podoba mi się to połączenie :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podobają te kolory i ogólny efekt jaki dają na paznokciach te lakiery. Połysk, zdrowy i schludny wygląd. Chociaż to oczywiście też kwestia umiejętnej aplikacji :) Ale nie pomyślałabym, że odcień Stylish Grey będzie tak ciemny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.