22 kwi 2015

Dobroci ciąg dalszy! Paczka od Czerwonej Filiżanki!

Cześć Kochani!
Dopiero co podzieliłam się z Wami moimi kosmetycznymi nowościami, a tu proszę, we wtorek zawitał do mnie listonosz z pokaźną paczką, której owszem, spodziewałam się, ale nie sądziłam, że te drobnostki będą takich rozmiarów. Czerwona Filiżanka postanowiła sprezentować mi upominek bez większej okazji, bez żadnej wygranej, ot tak, po prostu, dlatego, że jestem... Brak mi słów, ale zawartość zasługuje na to, aby wykazać swoje chwalipięckie cechy i oto są!
Kiedy zaczęłam rozpakowywać te dobroci, wprost nie wierzyłam własnym oczom, owszem spodziewałam się drobnostki, ale nie aż tylu rzeczy. Dziękuję Ci pięknie za to uznanie, byłam, jestem i będę Twoją wierną czytelniczką i komentatorką, bo po prostu ujęłaś mnie swoją osobą i tym co zamieszczasz na swoim blogu, poruszasz skrajne tematy, czasem lekkie i przyjemne, czasem kosmetyczne, czasem z życia wzięte. Nawet nie wiesz, ile radości mi sprawiłaś Czerwona Filiżanko!
Piękna puszka wraz z zawartością i zapasem herbaty Chelton w przeróżnych smakach, którą to zawsze robiłaś mi smaka na swoim blogu, a teraz proszę, tak trudno dostępna - jest jakby na zawołanie :-)
Woski YC, których jeszcze nie miałam w swojej kolekcji, a które z przyjemnością odpalę w najbliższym czasie, w szczególności Pain Au Raisin, którego zobaczyłam u Ciebie i którego już miałam kupować!
Przepyszne czekolady wyrobu ręcznego Karmello, rozkosz dla podniebienia, której nie oprze się nikt, w tym momencie nieważna jest dieta lub też innego rodzaju wstrzemięźliwość - najważniejszy jest każdy kęs i delektowanie się ich smakiem.
Znalazło się też miejsce na coś kosmetycznego, a mianowicie Ampułka odżywiająca i odbudowująca włosy Primer Repair Lipidum, L'Oreal Absolut Repair, którą ochoczo przetestuję na moich kapryśnych włosach! Dodatkowo znalazłam również przesłodką różową frotko-gumeczkę, o której zapomniałam podczas zdjęć, z racji tego, że już związałam nią włosy :-)
Kochana! Dziękuję Ci raz jeszcze! Zaskoczenie było ogromne, a radość w sercu nie do opisania!
I wszystkich serdecznie zapraszam do Czerwonej Filiżanki, bo gdy raz zajrzycie, na pewno zostaniecie na dłużej! 
 ★★★★

42 komentarze:

  1. Miło mi że sie cieszysz. jak herbaty smakują? Która najlepsza? Ciekawam jak ampułka sie sprawdzi:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, póki co spróbowałam jaśminową, z racji tego, że kocham ten aromat i jest pyszna! Królewska z rumem i czekoladą to po prostu obłęd, nie wiem czy piłam kiedykolwiek lepszą herbatę... A jeszcze tyle mam smaków do spróbowania :-*

      Usuń
    2. Jaśminowa jest super, to prawda, czekolada z rumem też rewelacja.... a porzeczka czarna ciekawe jak Ci zasmakuje:)

      Usuń
    3. Widziałam ją i korciło mnie, ale czeka grzecznie na swoją kolej :-) Mam dziwne przeczucie, że zachwycę się każdym jej smakiem, uzależnisz mnie od tej herbaty, muszę zacząć poszukiwania gdzie ją dostać w sieci :-)

      Usuń
    4. w sklepie 13 win znalazłam przecudne puszki z herbatami..... są po prostu mega.... myślałam by kupić je na nagrody w konkursie fotograficznym który chcę zorganizować.

      Usuń
    5. Jeśli tylko masz takie coś w planach, to realizuj Kochana! Ja jestem zauroczona puszką od Ciebie, jest piękna i dostojna! A w Twoim konkursie będę pewnie pierwsza, hihi :-)

      Usuń
  2. Jednym słowem herbaciany raj ;) do tego czekoladka, serum na wlosy i można odpłynąć. Wspaniały prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny prezent :) Uwielbiam herbaty i to ich zazdroszczę Ci najbardziej, bo takich jeszcze nie piłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super te herbaty i woski YC :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam próbować nowe herbaty... zwłaszcza jak ktoś przyniesie sobie jakąś dobrą do pracy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HaHa! :-) W takim razie masz dobrych współpracowników ;-)

      Usuń
  6. ojejciu ja tez taką chcę niespodziankę:) mam w poniedziałek urodziny heheh moze sie ktoś znajdzie co mi coś wyśle;)Pozdrawiam Aga serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku! A nuż się trafi jakaś dobra duszyczka :-) Ode mnie gwarantowanie uściski :-*

      Usuń
  7. Same smakowitości :) Ja jestem w trakcie testowania całej kolekcji YC z tym własnie woskiem o zapachu ciasta z rodzynkami. Ta nazwa już brzmi bardzo zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciasto z rodzynkami powala, jest słodkie, duszące i na pewno nie dla osób, które lubują się w delikatnych aromatach!

      Usuń
  8. Ale cudna niespodzianka ! Czekoladki mniammmm

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie niespodzianki są najlepsze :) I nawet nie chodzi o zawartość (oczywiście w tym przypadku jest super ;) ), ale o sam fakt, że się o kimś myśli i chce się mu zrobić przyjemność. Na pierwszy rzut oko jest to paczka do chillowania - czekolada, herbata, pachnące woski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo trafnie to ujęłaś, chillout pełną gębą!

      Usuń
  10. Puszka, puszka. Reszta też piękna... ale ta puszka. Normalnie nieskończone mozliwości kochana otwiera przed Tobą posiadanie TAKIEJ puszki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny prezent! Miałam tą herbatkę Strawberry Black Tea Chelton-cuddownna jest! Aż mi się przypomniał ten smak i aromat!! I potem puszeczkę możesz jakoś wykorzystać-np. na pędzle hihii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak cudowną możliwość spróbowania tylu smaków, że głowa mała... Te herbatki są niesamowite!

      Usuń
  12. Oł noł ta ręcznie robiona czekolada ;P ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie. :) Daj znać jak ta ampułka z Loreala i czy ładny zapach czerwonego wosku z YK :)
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę koniecznie odszukać stacjonarnie ten wosk Pain Au Raisin! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super paczuszka, herbatek na każdy dzień tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.