21 kwi 2015

Nowości w moim kosmetycznym świecie

Cześć Kochani!
O ile dobrze pamiętam, to tego typu wpisu chyba jeszcze nie było, nie mam w zwyczaju chwalić się tym co akurat kupiłam lub tym co przywędrowało do mnie w inny sposób, nie mniej jednak zważywszy na kilka okazji, które się skumulowały i które zaowocowały poszerzeniem moich zbiorów, postanowiłam podzielić się tym z Wami i co ważniejsze podziękować raz jeszcze wszystkim darczyńcom! Tak się składa, że wszystkie produkty, które tu zobaczycie otrzymałam w prezencie i które z nieukrywaną przyjemnością zaczęłam już testować. Wszystkich zainteresowanych zapraszam oczywiście dalej.
Będzie to raczej post oglądany aniżeli pisany, swoje dokładniejsze zdanie o wszystkich produktach będę mogła wypowiedzieć za jakiś czas, teraz najważniejsze jest to, że cieszą niezmiernie moje oko i część z nich jest już w użytkowaniu! Nie przedłużając!
=> Opalizujący olejek do kąpieli i pod prysznic oraz Kremowy peeling myjący Let's Celebrate o przepysznym aromacie Pinacolady, który jest obłędny <=
=> Szamponowe serum arganowe BingoSpa 100% , które nie ukrywam jest dla mnie absolutną nowością <=
=> Miniatura tuszu do rzęs 'they're Real' Benefit oraz matowa pomadka w płynie firmy NYX <=
 => Opalizujący pyłek Indigo - Efekt Syrenki - coś wspaniałego, tak trudno uchwycić jak on się przepięknie mieni <=
=> Meteoryty Guerlain w kolorze Medium - dzięki kochanej Siostrze Kamili, której się nie spodobały i które leżały bezużytecznie na dnie kuferka, wreszcie będę mogła przetestować na własnej skórze czy zasługują na taką chwałę i na taką cenę <=
=> Śliczny liliowy zestaw kąpielowy, który urzeka samym swoim wyglądem <=

=> Paleta 'Naturally Yours' Zoeva, Róż Zoeva 'He Loves Me, Maybe' oraz foliowy cień MUR w odcieniu 'Rose Gold' - nareszcie moje, dzięki imieninowemu prezentowi od kochanej siostry Moniki! <=
I to by było na tyle! Jak Wam się podobają moje małe cudeńka? Wypatrzyliście coś ciekawego? 
Pozdrawiam Was gorąco i do zobaczenia!

70 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Pinakolada - interesujący - super :))))

      Usuń
  2. Znam jedynie serum bingo spa i bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem jak się u Ciebie spisza Meteoryty :) dla mnie to niestety była jedna z gorszych inwestycji. Tusz Benefit jest dla mnie fajny, ale łzawiły mi po nim oczy więc nie mogłam używać niestety. Ogólnie fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam już pewną styczność z nimi i wcale mnie nie zachwyciły, dlatego zobaczę jak sprawdzą się podczas użytkowania na dłuższą metę.

      Usuń
    2. No zupełnie powaznie i bez świadomej przekory;) - mam meteoryty i sobie stoją w łazience. Ładnie prezentują sie ma półeczce. Na mnie - srednio. Miały dawać efekt nieomal fotoszopa. Jest szop. Żartuje ale naprawdę są takie se, szału nie ma. Pomijając wszystko - ależ Cie bliscy cudeńkami obrzucili :). Śliczne wszystko:)

      Usuń
    3. Byłam zaskoczona kiedy odpakowywałam te wszystkie dobroci, ale ile radości w serduchu :-) Obawiam się, że w moim przypadku Meteoryty również się nie popiszą, ale cicho sza, żeby nie zapeszyć ;-)

      Usuń
  4. Miałam taką pomadkę z NYX ale kolor mi nie odpowiadał i żałuje, że nie wzięłam innego :( Ten Twój jest ciekawy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że ją dostałam, bo troszeczkę zdążyłam poczytać o niej i miała dość pochlebne opinie, a że ostatnio używam praktycznie samych matowych pomadek to i radość tym większa :-)

      Usuń
  5. Też muszę zamówić pyłek Indigo, jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, jest fenomenalny, nie mogę się doczekać aż wypróbuję go na swoich pazurkach :-)

      Usuń
  6. Na bogato! meteoryty nigdy mnie nie kusily ale wygladaja ladnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekskluzywnego wyglądu odmówić im nie można!

      Usuń
  7. meteoryty wyglądają wspaniale <3 przygarnęłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnimi czasy chodzą mi po głowie meteoryty, i to coraz bardziej! ;) znając życie, to pewnie przywędrują do mnie podczas jakichś dni vip :P świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swego czasu też bardzo chodziły po mojej :-) Aczkolwiek po jakimś czasie odpuściłam temat, ale dzięki Kamie mam wreszcie okazję wyrobić swoje zdanie na ich temat, oczywiście po dłuższym okresie użytkowania, bo tak jak wspominałam po pierwszym razie zachwytu brak :-)

      Usuń
  9. A więc jednak masz meteoryty? Czy ja dobrze widzę? Ty, ich przeciwniczka?! :-) Zazdroszczę, ale ja też nadal z nich nie zrezygnowałam :-) Tylko ja chcę nr 2 Clair. Tusz benefit też mam w planach kupić miniaturkę, choć nie ukrywam,że wolałabym roller lash. pomadki nyx też bardzo mnie kuszą :-) A paleta naturally yours jest świetna! Kiedyś miałam okazję na niej pracować :-) Kto Ci sprawił tyle nowości ja się pytam? A co do takich postów, to powinno być ich więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak - wiedziałam, że to napiszesz :-) Ale Kochana, Meteoryty miałam na twarzy dokładnie jeden raz i jak wiesz uniknęłam efektu wow, ale jeśli mam okazję to chętnie wypróbuję je przez dłuższy czas i wtedy ustosunkuję się już na całego :-) Żeby nie było, że mam zmienne zdanie jak chorągiewka Moja Droga :-) To zbiorcze nowości, głównie od rodzinki, która już mnie chyba bardzo dobrze zna :-)

      Usuń
    2. Rozumiem i będę czekała na Twoją subiektywna opinie o nich jak juz wyrobisz sobie zdanie. Rozumiem przecież, że tamto, to było pierwsze wrażenie :-) Fajnie masz :-)

      Usuń
    3. A Ty Kochana w końcu się na nie zdecydowałaś czy odpuściłaś?

      Usuń
  10. Syrenkowy pyłek wygląda obłędnie! Po prostu cudo :) Lubię paletkę Naturally Yours Zoevy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Meteoryty, Nyx, Zoeva i maskara Benefit - sama bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak niespodziewanie do mnie zawitały :-)

      Usuń
  12. Ojej, jaki cudny kolor tej pomadki z NYX <3 Slicznosci! Co do meteorkow - ja jestem zadowolona z nich, daja co prawda bardzo subletny efekt, ale starczaja na bardzooo dlugo i uwazam ze sa warte swej ceny :) Ciekawa jestem jak Ty je ocenisz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kolor bardzo przypadł mi do gustu! Ale i jej formuła jest świetna! Meteorki mają skrajne opinie, ale to dlatego, że zaliczamy je do produktów kultowych, sama jestem ciekawa czy zmienię o nich zdanie :-)

      Usuń
  13. Najbardziej zazdroszczę meteorytów:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tylko tusz z Benefitu i dla mnie jest genialny - mam nadzieję, że u Ciebie się sprawdzi :) Paletę 'Naturally Yours' Zoeva wygrałam w rozdaniu i już nie mogę się doczekać kiedy do mnie trafi! A Meteoryty Guerlain, pomadka NYX mmmmm moje marzenie :) Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturally Yours jest tak samo genialna jak Smoky, tylko oczywiście jest utrzymana w innej kolorystyce i wykończeniu, czekam niecierpliwie na wykonanie makijażu przy jej użyciu :-) Dziękuję Ci bardzo :-)

      Usuń
  15. Czeekam na Twoją opinię tej pomadki z NYX bo mam ochotę na nią, ale w kolorze bardziej stonowanym Cannes. :-) Ten olejek do kąpieli opalizujący mi wpadł w oko. Miłego korzystania z tych dobroci. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi! Akurat kolor bardzo przypadł mi do gustu :-)

      Usuń
  16. Same świetne kosmetyki! Na Rose Gold z MUR poluję od dawna ;) Chyba wreszcie zrobię zamówienie na cocolicie bo widzę, że jest dostępny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie pamiętam ile czaiłam się na ten foliowy cień, ciągle był niedostępny, aż tu specjalnie przed imieninami się pojawił :-)

      Usuń
  17. Wspaniałe kosmetyki znalazły się w Twojej kosmetyczce:) Zazdroszczę Zoevy, a ten zestaw do kąpieli wygląda cudnie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie tylko mnie tak bardzo się podobają :-)

      Usuń
  18. O jaaa jakie fantastyczne nowości. Już nie mogę się doczekać Twojego zdania na temat Meteorytów:)))
    Zapraszam kochana na spotkanie blogerek, które organizuję:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjrzę się bliżej temu wydarzeniu z pewnością Kochana!

      Usuń
  19. Bardzo fajne nowości! Kocham wszystko, co ma związek z pinakoladą :)
    Mam te same meteorytki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak się u Ciebie sprawują? Jesteś z nich zadowolona, czy uważasz je za zbędny gadżet?

      Usuń
  20. Czekam na jakiś makijaż z paletką Zoeva, poluję na nią! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomadka z NYX ma świetny, intensywny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale cudowności :)masz co testować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, w dodatku to wszystko tak niespodziewanie do mnie wpadło :-)

      Usuń
  23. co te meteoryty w sobie maja ze jak je widze to che mieć;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj, takie cudeńka to i ja bym przygarnęła :-) Przyjemnego używania życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Meteoryty mają czarujące opakowanie... kochaną masz siostrę:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Meteoryty Guerlain -> zazdroszczę ;) Koniecznie napisz co o nich myślisz, chętnie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Same cudowności widzę a opakowanie od meteorytów takie piękne, nic dziwnego że wodzą na pokuszenie ;) Wspaniałymi ludźmi się otaczasz, skoro tak trafili z prezentami :) Czekamy na recenzje i makijaże ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powiadają, że z rodziną najlepiej wychodzi się na zdjęciu, jak widać jestem tego żywym zaprzeczeniem :-)

      Usuń
  28. No...ciekawa jestem jak te Meteoryty się u Ciebie sprawdzą. Z moją twarzą nie zrobiły NIC-może Twoja twarz będzie bardziej się do nich nadawać:) Pomadkę NYX tez mam, ale w kolorze Cairo. Jestem z niej bardzo zadowolona. Kupiłam ją na pocieszenie, aby osuszyć łzy jak odkryłam że żaden kolor z Bourjois mi nie pasuje :D A Paletka z Zoevy i ten cień z MUA...wrrrr....sama go pragnę, póki co mam z MUA odcień bodajże Cooper(?)ale ten Rose Gold chyba zaraz zamówię, bo myślę, że idealnie będzie się nadawał na wiosenno-letnie makijaże......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadkę zdążyłam dziś przetestować i powiem Ci, że jestem z niej bardzo zadowolona, trafiliście z kolorem idealnie :-) Formuła jest świetna i ma przewagę nad innymi matowymi ze względu na śliczny zapach! Na pewno skuszę się jeszcze na jakiś kolorek! Wiesz ile ja czatowałam na ten cień Rose Gold? Wstrzymywałam zamówienie ze względu na niego, a jak już się pojawił to paleta znikała i tak na okrągło! Ale w końcu się doczekałam :-)

      Usuń
    2. Wybierając kolor kierowałyśmy się odcieniami pomadek, jakie prezentujesz na blogu:) Wczoraj Natka robiła zamówienie i wzięła mi Rose Gold od razu:) Ja też długo czaiłam się na ten cień,ale zawsze był wykupiony, w końcu o nim zapomniałam, aż Ty mi o nim przypomniałaś:)

      Usuń
    3. Swego czasu już też go odpuściłam, ale z racji kompletowania zamówienia przypomniałam sobie o nim i tak czekałam, aż się w końcu na dłużej pojawił. Jestem zachwycona jego odcieniem, aczkolwiek prosty w nakładaniu to on nie jest :-)

      Usuń
  29. Odnośnie jeszcze hybryd z Indigo:) Nabyłam parę kolorków-dobrze mi się trzymają na bazie z Semilac, ale ja dodatkowo używałam do nich jeszcze pod bazę Primer bezkwasowy Acid Free Primer Mini 5 ml z Indigo. Kolor, który śmiało mogę polecić to Out of control (to ten,który miałam na paznokciach:) ), Summer Joy, Lemon Ice oraz Watermelon. Mam także nowe odcienie pastelowe, pod nie niestety trzeba dać jedną warstwę białego koloru, bo inaczej nie kryją za dobrze. Mam Baby Blue oraz Be Cool. Ja kupowałam te hybrydy o mniejszej pojemności-5 ml. Jakbyś chciała je zakupić i nie byłoby akurat jakiegoś koloru dostępnego na oficjalnej stronce Indigo, to ja jeszcze zamawiałam ze strony http://sklep.snstudio.pl. Do tego mają jeszcze fajny Cleaner do przemywania topu: Super Shine Effect. Indigo zawsze dodaje jakiś gratisik do zakupów-a to bloczek do polerowania, a to fajne serduszko zapachowe do auta:) Nota bene to serduszko można zakupić: http://sklep.snstudio.pl/keep-calm-love-indigo-zapach-do-auta-p-2697.html ale tutaj jest o jakimś innym zapachu, moje było różowe:) Mają też fajne gadżety, które można nabyć, np. kubeczek http://sklep.snstudio.pl/keep-calm-love-indigo-kubek-p-2691.html http://sklep.snstudio.pl/kubek-shine-bright-like-diamond-p-3040.html
    Aha...we wcześniejszym komentarzu powinno być oczywiście MUR a nie MUA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Ty Kopalnio Wiedzy :-) A tak poważniej już zaczynam robić rozeznanie i na pewno za jakiś czas skuszę się, bo pyłek powalił mnie na kolana,m także wypadałoby poznać resztę ich asortymentu :-) Mam nadzieję, że Łódź albo Poznań będą działać w sobotę, choćby przez krótki czas :-)

      Usuń
  30. Super nowości , przyjemnego używania życzę i czekam na kolejne recenzję :))
    Marzą mi się te meteoryty :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Tyle wspaniałości, że aż oczy mi się za świeciły <3 Jednak najbardziej chciałabym przetestować kultowe meteoryty na temat, których słyszałam często sprzeczne opinie. Miłego testowania, malowania i stosowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyś wiedziała, jak mnie się zaświeciły :-)

      Usuń
  32. Ale fajne nowości :) Najbardziej ciekawi mnie miniaturowy tusz do rzęs :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo, że jest taki kultowy to moje pierwsze spotkanie z nim i na razie nie jest źle :-)

      Usuń
  33. ooo widzę folijkę od MUR :) ja uwielbiam jej kolor, aczkolwiek... ogólnie raczej średnio się u mnie sprawdza - nie lubię jej aplikować na powieki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej aplikacja nie należy do łatwych i przyjemnych, ale efekt wynagradza nam wszystkie trudy :-)

      Usuń
  34. Najbardziej zaciekawiły mnie kosmetyki z ostatniego zdjęcia, czyli Zoeva i cień foliowy MUR - ja jeszcze nie mam w swoich zbiorkach żadnego cienia foliowego :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakim cudem przeoczyłam ten post ?!?!?!
    Ile wspaniałości ! Zazdroszczę paletki, chyba się nie zbiorę żeby ją kupić, ciągle jakaś nieznajoma siła mnie od tego odciąga :D
    Meteoryty aaaaaaaale jestem ciekawa Twojej opinii, ja nie wiem czemu one takie drogie :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Najbardziej zaciekawiły mnie meteoryty, nawet nie wiem czemu. Chyba dlatego,że mają takie piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ojojoj meteoryty <3 czekam z niecierpliwością na recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.