3 kwi 2015

Rouge Edition Velvet - 05 - Ole Flamingo!

Cześć Kochani!
W przedświątecznym ferworze przygotowań udało mi się wygospodarować chwilę dla siebie, co oczywiście skutkuje nowym wpisem. W końcu skusiłam się na kolejną matową pomadkę firmy Bourjois - Rouge Edition Velvet, która bez wątpienia stała się ulubienicą wielu z nas i to w bardzo krótkim czasie, dzięki swoim niezastąpionym właściwościom i przystępnej cenie. Pierwszą na jaką się skusiłam był kolor 07 - Nude Ist, o której możecie co nieco przeczytać tutaj, tym razem padło na coś bardziej szalonego i żywego, a mianowicie 05 - Ole Flamingo!, o którym rozmyślałam odkąd go po raz pierwszy zobaczyłam, ale przyznaję, że troszeczkę się go obawiałam! Jeśli jesteście ciekawi - zapraszam!
Pierwsze zdjęcie jest absolutnie przekłamane, jeśli chodzi o kolor, zupełnie nie wiem czemu tak się stało, uroki pracowania przy sztucznym świetle. Na szczęście reszta zdjęć jest już bardzo rzeczywista! Przepraszam również za ogólny wygląd opakowania, do szału doprowadzają mnie te naklejki zabezpieczające i promocyjne, do których zdarcia trzeba używać naprawdę dużo siły a i tak efekt estetyczny jest na bardzo niskim poziomie. No cóż. Jeśli o mnie chodzi, jestem absolutnie zauroczona tymi pomadkami, mnie matowy efekt odpowiada, a jeśli dodatkowo otrzymuję przepiękne kolory do wyboru i niesamowitą trwałość, to tak naprawdę nic mi więcej do szczęścia nie jest potrzeba! Te pomadki są naprawdę niezniszczalne, mogę jeść, mogę pić a one i tak są nienaruszone na naszych ustach! 
Całkiem wygodny aplikator, dzięki któremu możemy precyzyjnie wykonać makijaż ust, choć często posiłkuję się pędzelkiem, po nałożeniu faktycznie możemy czuć lekki dyskomfort, ale po chwili to znika i od tej pory możemy cieszyć się wybranym kolorem bez obawy o to, że go zjemy czy że nieestetycznie będzie migrował po naszej twarzy lub co gorsza zniknie, zostawiając niechlubne ślady! Rouge Edition Velvet będę polecać każdemu, kto oczekuje trwałości od pomadki! 
A tak prezentuje się na ustach:
 Podoba się? Macie swoje ulubione odcienie Rouge Edition Velvet?
★★★★★
Z racji nadchodzących Świąt Wielkanocnych życzę Wam Kochani abyście spędzili ten czas w spokoju ducha, z najbliższymi Waszym sercom osobami z nieustającą radością w Waszych sercach.
Do zobaczenia! :-*

79 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że te pomadki są takie trwałe. Zachęciłaś mnie tym pięknym kolorem :p Chyba nie powstrzymam się przed ich wypróbowaniem. Kolor przypomina mi trochę lakiery do ust Korres (oczywiście efekt jest laque a nie matt) ale dobija mnie ich słaba trwałość. Skoro twierdzisz, że są takie niezniszczalne to zdecydowanie muszą się znaleźć w mojej kosmetyczce :p

    http://realcosmetics4u.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś miałam ją w pracy i po 8 godzinach, kiedy naprawdę i jadłam i piłam, była tylko lekko naruszona, praktycznie niezauważalnie, wiem jednak, że wiele Kobiet podziela tę opinię. Wypróbować na pewno polecam, być może zauroczysz się nimi tak jak ja.

      Usuń
  2. Pieknie i odważnie! To lubię! Ja odkąd zmieniłam kolor wlosow z ciemnego brązu na biegunkowy brąz (efekt niezamierzony) mam kłopot z dobraniem koloru makijażu i pomadki. Zawsze lubiłam wyraziste kolory- teraz coz... jakos wyglądają na mnie dziwacznie czytaj- jak u clowna w cyrku.
    Wesołych Swiat Aguś. Samych cudownosci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ Ty jesteś krytyczna wobec siebie! Jestem idealistką i wierzę,że wcale nie jest tak źle jak mówisz :-) Jeszcze jakiś czas temu nie zdecydowałabym się na taki kolory, ale ostatnio zdecydowanie zmieniłam do nich nastawienie, co można zauważyć :-) I co najważniejsze, dobrze się w nich czuję! Dziękuję Ci za życzenia :-*

      Usuń
    2. To pozwala mi stałe zachowywać szampański humor, bo ten moj krytycyzm ma mocno przymrużone oczko;).
      Ależ ja tez jestem idealistka! Niepoprawna:) Wierzę w drugiego człowieka, wierzę w prawdę i dobro - wiesz:) - wszystkie te niemodne dzis rzeczy. I to daje mi poczucie bezpieczeństwa- nawet gdy wali sie i pali...

      Usuń
    3. Wiem, że z przymrużeniem, już troszeczkę Cię poznałam! Czasami mam poczucie, że ja i ten mój charakter chyba przypadkowo znaleźliśmy się w obecnych czasach! I męcz się Kobieto, bo nie masz na to wpływu :-)

      Usuń
    4. To zaleta :). Zdecydowanie! Masz bardzo wyrazista osobowość i to wręcz emanuje z Twoich postów- nawet jak piszesz o kolorze szminki! Uwierz ze zawsze z uwaga czytam Twoje komentarze, bo zawsze masz cos niebanalnego do powiedzenia - "nie odwalasz sztuki" i przy okazji tych kilku postów juz zdążyłam Cie polubić. A o tym jak dziwnie byc "niedzisiejszym" to przekonuje sie każdego dnia na własnej skórze- chociaż ma to swoje zalety!;)

      Usuń
    5. Niezmiernie miło mi, że tak mnie odbierasz, acz przyznaję, że nie przywykłam i nie przywyknę już chyba do komplementów na swój temat, ot tak już mam. A sympatię z mojej strony masz już zagwarantowaną, jesteś niebanalną osobą, którą z przyjemnością spotkałabym na swojej drodze.

      Usuń
  3. Bardzo lubię takie odważne kolory na ustach. Czy mi się wydaje czy jest to odcień podobny do szminki Golden Rose Velvet Matte 11?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo trafne spostrzeżenie, różnią się raczej minimalnie!

      Usuń
    2. I po co to potwierdzałaś? Teraz muszę kupić tego Bourjoisa:)

      Usuń
    3. HaHa :-) Uwielbiam 11 Velvet Matte tak jak Ty i wiem, że Ty pokochasz Ole Flamingo! :-)

      Usuń
  4. Gdybym miała znów inwestować w te pomadki, to wybrałabym ten sam odcień 05, bo świetny jest :-) ale raczej zainwestuje mac'a lub nyx'a ale wydaje mi się, że nie teraz, bo odkładam na paletę cieni abh i meteoryty :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem co Aguś powie Ci na temat meteorytow ;)) Ja od siebie (czytaj posiadaczki owych kulek) dodam, że nie warto tyle kasy na nie wydawać. Ale zrobisz jak uważasz bo każdy ma prawo jakiś swój głòd kosmetyczny zaspokoić, ja w tym przypadku zakupu żałuję ;)

      Usuń
    2. Taaak, mam swoiste zdanie na temat Meteorytów :-) A Pani Vena skutecznie mnie wyleczyła z chęci ich zakupu! Ale żeby nie było, testowałam je w Douglasie i niestety szału nie było!

      Usuń
    3. Dziewczyny a co dokładnie z nimi było nie tak? Bo widziałam właśnie ostatnio zachwyty u Agnieszki dressed-in-mint i kilku innych. Mam okazję kupić je właśnie za pół ceny :-)

      Usuń
    4. Poza tym, że cudnie pachną, mają śliczne opakowanie i dają poczucie luksusu to na mojej twarzy efektu wow nie dają.. Świeży wygląd i rozświetlenie daje mi puder HD z Inglota. Jeśli masz szansę je kupić tak tanio to pokusa chyba jeszcze większa, ale może wcześniej poproś w perfumerii aby Ci nałożyły puderek na twarz, może faktycznie się zachwycisz albo skutecznie zniechęcisz a pieniądze przeznaczysz na coś bardziej praktycznego:) Ale to moje zdanie i opinia, którą postanowiłam się podzielić.

      Usuń
    5. Okej dzięki Vena, wezmę to pod uwagę :-) Właśnie mam ten puder HD z Inglota, dokładnie ten sam odcień co Ty i Kosmetyczna Hedonistka i jestem mega zadowolona :-)

      Usuń
    6. Poprosiłam w perfumerii o nałożenie mi ich na twarz i mimo bacznego przyglądania się również nie ujrzałam tego rozreklamowanego efektu wow, ale jeśli masz możliwość zakupu ich za połowę ceny to ostatecznie możesz się skusić i przetestować na sobie.

      Usuń
    7. Ja dostałam je w prezencie od zajączka i juz nie musze myśleć o ich zakupie :-)

      Usuń
  5. ale usteczka ponętne w tym kolorku!

    OdpowiedzUsuń
  6. te pomadki kuszą z każdej strony, a ja jeszcze żadnej nie mam. Mam dużo innych więc nie chce kolejnej do kolekcji, ale jak tylko będzie promocja w rosmanie to chyba się pokuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w promocji zdecydowanie warto w nią zainwestować!

      Usuń
  7. Mam ten kolor! I jeszze Happy Nude Year! :D uwielbiam je. Ich trwałość jest mistrzowska :D

    OdpowiedzUsuń
  8. niesamowita! Muszę wypróbować jak skończy sie to co aktualnie używam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam ostatnio na stoisku Golden Rose Velvet Matte i Maty zdecydowanie wygrywają :) Ten kolor jest piękny! Również wszystkiego dobrego na Święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzę jeśli powiem, że Velvet Matte to moja miłość :-D

      Usuń
  10. Uuaa... mocny kolor. Sama bym się nie odważyła, ale na kimś będę podziwiać. :)
    Rodzinnych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :-) A kolor wyrazisty, nie da się ukryć! Na pewno będzie grał pierwsze skrzypce w makijażu.

      Usuń
  11. Bardzo fajny kolor:)
    Pozdrawiam
    http://kosmetyczny-kuferek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki piękny kolor i jak fajnie wygląda na ustach. Chyba się na nią skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Same pochlebne opinie czytam o tych szminkach. Kolor jest przepiękny, wprost hipnotyzujący. Sama nie wiem, czy się jednak skuszę, miałam już kilka rzeczy tej marki i zawsze byłam nie do końca zadowolona, chyba jakaś niedostosowana do niej jestem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja specjalnie nie przepadam za Bourjois, ale te pomadki to mistrzostwo!

      Usuń
  14. Czytam Twoj post i śmiać mi się chce, bo ja również w locie między pieczeniem, ubijaniem i wałkowaniem miałam wskoczyć po nową pomadkę rouge edytion velvet ;D Ostatecznie zakup odłożyłam, na czas poświąteczny. Mam nadzieję, że w kolejnym makijżu zaprezentujesz się w tej pomadce w całej okazałości. Wyrazisty kolor, taki z charakterem, który świetnie musi do Ciebie pasować. Na ustach wygląda cudnie. Nie wiem co ja wybiorę ale bacznie ole flamingo się przyjrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HaHa :-) No popatrz! Ależ jestem ciekawa na jaki kolor się zdecydujesz, a może nawet nie tylko na jeden :-) Ja liczę na małe zakupy w ten zniżkowy weekend, bodajże za tydzień, zobaczymy co wyjdzie z moich planów! Oczywiście postaram się ją zaprezentować w całej okazałości w niedalekiej przyszłości ;-)

      Usuń
    2. Ooo nic mi nie wiadomo o zniżkowym weekendzie, może udam, że tego nie słyszałam, dla własnego dobra ;D

      Usuń
    3. Twój Styl i bodajże Grazia zawierają zniżkowe kupony do wieeeelu sklepów i czasami naprawdę warto z nich skorzystać, o ile oczywiście potrzebuje się czegoś nowego ;-)

      Usuń
  15. Z tych pomadek bardzo podoba mi sie odcien 07, ten troche za intensywny dla mnie bylyby ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 07 i jest to idealny odcień na co dzień!

      Usuń
  16. Łaał kolor piękny i odważny :) Świetnie, że jest bardzo trwała:)

    Wesołych świąt kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba czekaja mnie małe zakupy w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niech Wielkanoc napełni wasze serca radością,
    miłością i spokojem.
    Radosnego, wiosennego nastroju
    podczas dzielenia się posiłkiem przy wspólnym stole,
    w gronie najbliżej rodziny.
    Niech te Święta przepełnią was radością i wiarą.
    Smacznego Święconego jajka oraz mokrego Śmigusa dyngusa.
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham te pomadki, są niezniszczalne :)
    A ten kolorek bardzo mi się spodobał, jednak na moich ustach tak ładnie by nie wyglądał...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż nadziwić się nie mogę, że za taką cenę można dostać tak trwały produkt.

      Usuń
  20. Ależ apetyczny i kuszący kolorek! Taka malinka soczysta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jest niesamowicie apetyczna! :-)

      Usuń
  21. Amazing post :) Have a nice Easter weekend. Kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. To jest mój ukochany i jeszcze jeden najnowszy nr 10 :)piękne masz usteczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam tę 10, ale suma sumarum odpuściłam na razie jego zakup :-)

      Usuń
  23. Idealny kolor na wiosnę! Przy okazji życzę zdrowych i radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wygląda apetycznie. plus dla Ciebie za zdjęcie bez wąsików ! XD

    OdpowiedzUsuń
  25. dla sprostowania - na niektorych blogach spotykam sie ze zdjeciami testowymi szminek a przydałoby sie niektorym przetestować wosk !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :-) Dziękuję za słówko uznania :-)

      Usuń
  26. przepiękny ,intensywny kolor . Takie są najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolor niesamowity! Intensywny i mega kobiecy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie tu u Ciebie :). Poczytałam trochę Twoich starych postów, pokomentowałam i postanowiłam zostać na dłużej :). Obserwuję i pozdrawiam!

      Usuń
    2. Bardzo mi miło, nie omieszkałam również odwiedzić Ciebie :-)

      Usuń
  28. Uwielbiam takie kolory na ustach !:) Każda kobieta powinna mieć choć jeden mocniejszy odcień w swojej torebce !:)

    OdpowiedzUsuń
  29. kolor jest boski! ja jeszcze nie kupiłam, bo mam i tak za dużo produktów do ust, ale chyba nie dam rady się przed nią powstrzymać! :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Na ustach wygląda po prostu pięknie! :) Kolor bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny kolor! Świetnie prezentuje się na ustach.. i ten połysk! Nigdy nie używałam żadnych błyszczyków tej serii, ale chętnie skusiłabym się na ten odcień.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie Ty masz usta! :) Cudowny kolor, aczkolwiek dla siebie wybrałabym coś na pograniczu pomarańczy:) Mam nadzieję, że mają taki odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Sliczny i soczysty kolorek! Na wiosnę w sam raz:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Choruje na te pomadki już od roku, ale niestety nie są mi one dane:( W pracy koleżanki naookoło mnie siedzą z tymi pomadkami na ustach (nota bene króluje u nich odcień nr 07 :)),a ja nie.... ponieważ ŻADEN ale to żaden odcień mi nie pasuje:( Jakieś felerne usta mam:) Jak tylko weszły te nowe 4 kolorki nudziakowe to od razu biegłam je testować(zwłaszcza w numerze 10 pokładałam dużeeee nadzieje)...i co...i nic.....dopadłam tą 10, maźnięcie ust i ...wielkie rozczarowanie, ten kolor na moich ustach wyszedł zupełnie inne niż w opakowaniu, jakieś taki żarówiasto różowy:) nie wiem jak to możliwe:) Pozostaje mi tylko te pomadki podziwiać u innych :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Soczysty i odważny kolorek. Kuszą mnie te pomadki ale czekam na jakąś promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. piękna...jestem wielką fanką matowych pomadek więc mam zamiar kupić jaką z tej serii na próbę...może teraz jak będzie 49% w rossmannie myślę, że to będzie świetna okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Odcień ma piękny, uwielbiam takie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.