20 kwi 2015

ShinyBox & Vitalia 'Viosenna matamorfoza' Kwiecień 2015

Cześć Kochani!
To już ten czas w miesiącu kiedy dociera do Nas nowe pudełeczko ShinyBox, tym razem jest ono pod patronatem Vitalii i brzmi 'Viosenna Metamorfoza'. Szata graficzna faktycznie iście wiosenna i bardzo przyjemna dla oka, a jak z zawartością? Zapraszam dalej. 
W taki razie otwieramy!

1. THEO MARVEE - Caviariste Perlique Tonik do twarzy - produkt pełnowymiarowy - 46,00 zł / 200 ml.
'Wspomaga proces naturalnego oczyszczania się i odnowy skóry, zmniejsza pory i przywraca równowagę hydro-lipidową. Po użyciu skóra wygląda na zdrową i rozświetloną. Zawiera ekstrakty z perły i kawioru, łagodzący d-panthenol i alantoinę, a także rozświetlające drobinki macicy perłowej'
Już od dłuższego czasu nie miałam żadnego toniku, jakoś zrezygnowałam z nich, ale z ogromną przyjemnością przetestuję, firma jest absolutną nowością dla mnie, zapach produktu jest zniewalający, dlatego też jestem ogromnie ciekawa jego działania. 

2. BIOLAVEN ORGANIC - Żel myjący do twarzy - produkt pełnowymiarowy - 16,00 zł / 150 ml.
'Biolaven to nowa marka polskich kosmetyków naturalnych, produkowana przez firmę Sylveco. Nawilżająco - odświeżający żel myjący do twarzy delikatnie, ale skutecznie oczyszcza skórę z wszelkich zabrudzeń i makijażu. Systematyczne stosowanie żelu pozwala cieszyć się świeżą i promienną cerą.'
Z marką Biolaven zapoznałam się dzięki szamponowi, który kupiłam w ciemno i o którym niedługo napiszę więcej, niestety nie będzie to pochlebna opinia, dlatego mam troszeczkę obawy przed żelem myjącym, oby sprawdził się lepiej niż szampon z tej samej serii.

3. GLAZEL VISAGE - Kamuflaż Perfect Skin - produkt pełnowymiarowy - 25,00 zł / szt.
'Stworzony do korygowania niedoskonałości cery lub do makijażu permanentnego. Ujednolica koloryt cery nadając jej zdrowy i satynowy wygląd. Bardzo trwały o maksymalnej sile krycia. Nie powoduje efekt maski'
Do firmy Glazel zraziłam się po perełkach, które były w jednym z pudełek ShinyBox, wyrzuciłam je praktycznie po pierwszym użyciu i nie skakałam z radości widząc aż dwa produkty tej firmy w bieżącej edycji, ale cóż, zobaczymy.

4. GLAZEL VISAGE - Cień sypki - produkt pełnowymiarowy - 15,00 zł / szt.
'Świetlisty cień sypki, nasycony najwyższej jakości perłowym pigmentem. Bardzo łatwy w aplikacji i niezwykle trwały. Nie osypuje się. Można go stosować na sucho jak i na mokro, zwiększając intensywność i połysk jego odcienia'
Zasadniczo wyżej już napisałam swój stosunek do tego produktu :-) Ale nie skreślam go, odcień jest całkiem fajny, po roztarciu na dłoni wygląda przyzwoicie, a jak będzie zachowywał się na oku, czas pokaże. 

5. DOVE - Odżywczy żel pod prysznic Purely Pampering z mleczkiem kokosowym i płatkami jaśminu - produkt pełnowymiarowy - 12,00 zł / 250 ml.
'Produkt ten otoczy Twoje ciało słodkim zapachem mleczka kokosowego i eterycznymi nutami płatków jaśminu, zapewniając Twoim zmysłom kojącą terapię. Formuła NutriumMoisture zadba o piękno Twojej skóry i jej odpowiednie nawilżenie' 
Pewnie sama nie spojrzałabym na tę wersję zapachową, a jestem naprawdę mile zaskoczona, będę używać tego żelu z przyjemnością, a jeśli dodatkowo choć odrobinę nawilży moją skórę, będę bardzo, ale to bardzo zadowolona. I absolutnie nie uważam aby był to słaby produkt.

Dodatkowo w swoim pudełku znalazłam antyperspirant Pharmacy Laboratories, który był troszeczkę kością niezgody, gdyż otrzymało go tylko 1000 subskrybentek, nie wiem na jakiej zasadzie było to dokładnie przydzielane, ale cieszę się, że będę miała okazję go wypróbować. 
Ponadto dwie próbeczki : kremu do twarzy Biolaven oraz szamponu Bioxsine przeciw wypadaniu włosów.
Kolejnym dodatkiem, z racji tego, że jest to pudełko we współpracy z serwisem Vitalia, jest  kod na darmową dietę online wraz z treningiem na 7 dni oraz saszetkę Prolavii (kisiel z żywymi kulturami bakterii). Czy jest to odpowiedni prezent? Na pewno zdania będą podzielone, jednak sądzę, że te 7 dni, to troszeczkę śmieszne i ja raczej nie skorzystam. 

Czy pudełko mnie zachwyciło? Może nie było efektu 'wow' jednak jestem zadowolona. W moim posiadaniu znalazły się produkty, których sama zapewne bym nie kupiła, a które mogą okazać się małymi hitami, co oczywiście wyjdzie po dłuższym użytkowaniu i jak zwykle jeśli coś zaskoczy wyjątkowo pozytywnie lub też negatywnie na pewno znajdzie się w odpowiednim wpisie. 
A jaka jest Wasza opinia o kwietniowej edycji ShinyBox?

36 komentarzy:

  1. jeszcze nigdy nie zamawiałam jakiegokolwiek pudełeczka :) ciekawe czy kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę 3 produkty dla siebie, fajne

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten antyperspirant i był bardzo fajny :-) jestem ciekawa biovalen, to jest nowa seria sylveco - dobrze kojarzę? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to dobrze słyszeć pochlebną opinię antyperspirantu :)

      Usuń
    2. Jeśli masz problem z nadmierną potliwością, to myślę, że powinnaś być zadowolona.
      Tylko stosuj się do zaleceń producenta, które opisał w sposobie użycia :-)

      Usuń
    3. Kochana, dobrze kojarzysz, Biolaven to 'dziecko' Sylveco, niestety tak jak pisałam szampon okazał się u mnie totalną porażką, a jak sobie poradzi żel myjący do twarzy - zobaczymy, musi czekać na swoją kolej :-) A co do antyperspirantu, to do tej pory z tych agresywnych Driclor był moim faworytem, dzięki niemu można naprawdę czuć się komfortowo w każdej sytuacji i podczas największych upałów - chętnie skonfrontuję je ze sobą!

      Usuń
    4. Nie wiedziałam, że Biolaven ma takie powiązania z Sylveco. Piszesz, że szampon średnio wypadł a pamiętam z jakim zapałem przystąpiłaś do testów, no szkoda :( Oby chociaż żel myjący uratował wizerunek firmy a przede wszystkim dobrze zadziałał na Twojej skórze.

      Usuń
  4. Jeszcze nie miałam żadnego z tych pudełeczek żadnej marki, ale słyszałam, że te z Shiny uchodzą za najlepsze. Zgadzasz się z tą opinią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na prawdę wszystko zależy od miesiąca moim zdaniem.

      Usuń
    2. Ja bym chciała jednej kuzynce sprawić taki prezent, a nie wiem na co się zdecydować.

      Usuń
    3. Zgadzam się z poprzedniczką, wiele zależy od miesiąca na jaki trafimy, ale ze swojej strony dodam, że subskrybuję ShinyBox od listopada zeszłego roku i naprawdę zawsze jestem zadowolona, tylko mam zdrowe podejście do tego typu boxów. Nie mniej jednak beGlossy według mnie do tej pory zawodziło totalnie i z tego co się orientuję dopiero w tym miesiącu dorzucił jakiś wartościowy produkt, także jeśli o mnie chodzi stoję po stronie Shiny.

      Usuń
    4. Czyli chyba zdecyduję się na Shiny:)

      Usuń
  5. Pudełko ładne, wiosenne, ale zawartość mnie nie zachwyca..

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak mogłaś perełki wyrzucić? :) Jak dla mnie są świetne :D. Cień dziś użyłam rano i trzyma się do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłam! :-) Były okropne Kochana! Ale szanuję Twoje zdanie :-)

      Usuń
  7. Kość niezgody! Antyperspirant zarzewiem wojny! A mnie ta krwawa jatka ominęła;). Chyba muszę poczuć sie obrażona, bo nie dostałam antypespiantu:). Pudełko oceniam jako średnie. Ten zel do mycia twarzy mnie zainteresował, bo wlasnie skończył mi sie moj iwoston. Ten cień to nie dla mnie, bo lubię ciemne. A tonik troche mnie przeraża. Jakos nie mam zaufania do takich nieprzezoczystych kosmetykow:). Ale pożyjemy, zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyś wiedziała, co tam się działo na tym FB ShinyBox! Głowa mała! Aż nie wiedziałam czy przyznawać się, że go mam czy odpuścić ;-) Co do toniku, to jestem bezwzględnie zakochana w jego zapachu, ale przyznaję, że z taką konsystencją spotykam się po raz pierwszy i czuję przed nią lekką obawę, oby tylko nie zaszkodził :-)

      Usuń
  8. Ciekawe kosmetyki, miałam kilka razy żel pod prysznic z Dove i przyjemnie mi się go używało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię żeli dove, bo pachną dla mnie dusząco i chemicznie, ale może się coś zmieniło i jest lepiej. Reszta wygląda całkiem fajnie, mam nadzieję, że Ci się sprawdzą te produkty. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory omijałam jakoś te żele z Dove, ale ten zapach naprawdę jest przyjemny i jestem pewna, że jeśli nie ja go wykorzystam to mama chętnie się nim zaopiekuje :-)

      Usuń
  10. Nigdy mnie nie kusiło zamawianie Shinybox i raczej to pudełko nie skłoniłoby do jego zakupu ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi to pudełeczko się bardzo podoba! najbardziej jednak tonik, żel do twarzy i cień przypadł do gustu :) Dieta od vitalii i treningi uważam że są fajne, by sprawdzić jak faktycznie te och diety wyglądają i czy jest sens zamawiać na dłuższy czas, więc jestem na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zamówiłam w promocji z darmową dostawą. Czekam jeszcze aż dotrze. Spodziewałam się czegoś innego, ale myślę, że będę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak będzie. Pomimo Glazel, które Shiny Nam tak nachalnie wciska uważam pudełko za udane.

      Usuń
  13. Ja nie subsrykbuje tych wszystkich boxow, bo wiem ze polowa produktow by lezala i kurzyla sie, nieuzywana :P

    OdpowiedzUsuń
  14. szata graficzna pudełka niezbyt mi się podoba, ale zawartość w tym miesiącu dość ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie najbardziej ucieszył tonik i żel, w ogóle w sumie uważam pudełko za udane. Jeśli chodzi o tygodniową dietę Vitalii to warto z niej skorzystać choćby po to, żeby podpatrzyć jakieś ciekawe przepisy :) Miałam już kiedyś ich dietę i niektóre przepisy wykorzystuję nadal :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie średnie pudełeczko, zamiast dove mogli dać coś bardziej oryginalnego...
    Nie zmienia to faktu, źe wciaz mam ochotę na jakieś pudełeczko...może w przyszłym miesiącu...

    OdpowiedzUsuń
  17. To ja czekam już na swoje pudełko, poprosiłam o późniejszą wysyłkę z racji nieobecności w domu :) Biolaven i tonik mnie ciekawią.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wydaję mi się,że mogli w firmie antyperspirantów po prostu złożyć zbyt małe zamówienie i stąd ta cała jazda.
    Pudełko jest okej, ale faktycznie bez fajerwerków. Najbardziej mnie zainteresował ten tonik, podoba mi się buteleczka, taka.. minimalistyczna :) Obserwuję cię z przyjemnością :)

    pozdrawiam,
    kawaiiblog.tk

    OdpowiedzUsuń
  19. GLAZEL VISAGE - pierwszy raz słyszę, a że takie buble to postaram sie zapamiętać...listonosz powinien dziś Ci przynieść przesyłkę - sprawdziłam na emonitoringu, że "zostało przekazane do doręczenia". Daj znać!
    pozdraawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poznałam dzięki Shiny, ale ich kosmetyki to naprawdę nic specjalnego i jeśli ich nie znasz, to nie masz czego żałować :-) Tak, paczka czeka już na mnie w domu i wprost doczekać się nie mogę kiedy do niej dotrę :-)

      Usuń
  20. Nie polecam korzystać z oferty shinybox. Miałam tego pecha, że otrzymałam niedokręcony żel do twarzy, pudełko mokre, żelu ubyło, a reklamacja nie przyjęta... Wysyłałam zdjęcia dokumentujące moją reklamację, a dostałam odpowiedzi "nie mamy możliwości rozpatrzenia, ani tym bardziej uznania reklamacji." Współpracuje z różnymi firmami i nigdzie nie ma takich problemów jak z shinybox... Więcej nie zamierzam korzystać z ich oferty i nie polecam nikomu! Wiem, że niektóre osoby otrzymały uszkodzone pudełka produktów, popękane pakowania, a też reklamacji nie chcieli uwzględniać.. Nie polecam tracić kasy na nich. Pewnie to akurat miałam pecha, ale samo ich podejście do klienta jest mało zachęcające.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.