7 kwi 2015

Zoeva Bamboo vol. 2, czyli jak łatwo skraść Kobiece serce!

Cześć Kochani!
Odebrałam swoje zamówienie z MintiShop, nie ukrywam, że czekałam na nie z niecierpliwością, gdyż pokusiłam się o nowe pędzle Zoeva Vegan Brush-Set Bamboo vol.2 Kiedy tylko pojawiły się pierwsze wzmianki i zdjęcia nowej serii od razu przykuły moją uwagę i choć zdarzały się głosy, że farbowane włosie niektórym osobom nie przypadło do gustu ja, mając je już w swoich rękach, nie zaprzestaję uwielbienia nad nimi, są dokładnie takie jakich się spodziewałam, a ich miękkości nie da się opisać. Zapraszam na krótką foto-relację!
Pędzle są wykonane z prawdziwego, bambusowego drewna. Ich uchwyty zostały dopracowane ręcznie, dzięki temu produkt staje się wyjątkowy i unikatowy. Sztuczne włosie typu taklon jest niesamowicie miękkie i niezbyt zbite. Całość składa się z 8 pędzli, pięknej kosmetyczki i fenomenalnej tuby.
W skład wchodzą następujące pędzle:

  103 Defined Buffer - do nakładania podkładu
  109 Face Paint - do konturowania twarzy 
  128 Cream Cheek - do różu, do bronzera
  105 Highlight - do aplikacji rozświetlacza, różu
  142 Concealer Buffer - do aplikacji korektora
  227 Soft Definer - do aplikacji i blendowania cieni
  234 Classic Shader - do aplikacji cieni na całej powierzchni powieki
  317 Wing Liner - do eyelinera
Design całego zestawu jest zachwycający, w stosunku do każdego pędzla możemy znaleźć swoje własne, idealnie dopasowane zastosowanie, a jak już wcześniej się przekonałam, praca z pędzlami firmy Zoeva to czysta przyjemność.
Dodatkowo od firmy MintiShop otrzymałam próbki bazy pod cienie firmy Zoeva, matującą znam bardzo dobrze, jestem nią zachwycona, a perłową bardzo chętnie przetestuję. Ponadto znalazłam zniżkę do sklepu DeeZee, z której raczej nie skorzystam bo nie mają tam mojej rozmiarówki oraz oczywiście standardowo przepyszną krówka <3
 Jeśli zastanawiacie się nad tym zestawem, to ze swojej strony polecam gorąco, jest jeszcze piękniejszy niż na zdjęciach i warto w niego zainwestować każdą złotówkę. 
Dajcie znać koniecznie co sądzicie o moim nowym nabytku, a tymczasem pozdrawiam Was gorąco i do usłyszenia ♡♡♡

79 komentarzy:

  1. Wysoka estetyka kusi...ale przyznam sie- mam jeden jakiś grubawy, bo kompletnie nie umiem z pędzli korzystać:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie wyobrażam sobie makijażu bez pędzli...

      Usuń
  2. Oooo ale niespodzianka ! Nie wiedziałam, że się na nie skusiłaś. Z tych Golden Rose 2 zrezygnowalas ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zrezygnowałam, ale odłożyłam je na trochę później :-) Tuba zaważyła na decyzji, set do oczu musi poczekać :-)

      Usuń
  3. Tez myślę nad ich zakupem :-) ale zastanawiam się jeszcze nad wcześniejszą wersją tych Golden Rose :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Golden Rose vol. 2 też jest w planach :-) Set do oczu!

      Usuń
    2. To mam teraz dylemat, którą wersję zamówić :-)

      Usuń
    3. Oj to jest problem, nie da się ukryć! Weź te które są bliżej Twojej estetyki i które są Ci bardziej potrzebne :-) Tak na już!

      Usuń
    4. Różowe mi się podobają z tym pudelkiem, a tu znów urzekła mnie tuba :-) i dylemat ogromny :-)

      Usuń
    5. Ja pudełeczko odpuszczę i jeśli zamówię to ten klasyczny zestaw tylko z kosmetyczką :-)

      Usuń
    6. a ja drogerię mam na miejscu i dziś byłam oglądać te zestawy i nie mogę się zdecydować :-)

      Usuń
    7. Szczęściara, mnie pozostaje zakup online :-)

      Usuń
    8. zdecydowałam się jednak na te :-) bo akurat tu jest więcej pędzli do twarzy, co mi bardzo pasuje :-) jutro będą moje :-)

      Usuń
    9. Świetnie, na pewno będziesz mieć z nich tyle radości co ja :-)

      Usuń
  4. Tyle masz tych pędzli, a ja nie mam nawet jednego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądają! Obudziłaś we mnie pokusę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne są:) tez mi sie marzą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia są po to aby je spełniać, choćby drobnymi kroczkami!

      Usuń
  7. Piękne są:) Chyba sobie zrobię taki prezent bo strasznie mnie zachęciłaś do ich kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat ta seria nie trafiła w mój gust ;) Końcówki włosia od nowości wyglądają na "brudne" :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkałam się z takimi opiniami, ale co w takim razie z pędzlami, które mają czarne włosie, jak np Hakuro? :-) Brudne węgielki!

      Usuń
  9. No piękne, nic dodać nic ująć. Tuba kusicielka ;D Ja chwilowo przystałam w zakupach ale co się odwlecze ..;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tuba to zdecydowana 'kropka nad i', która zwieńczyła to dzieło :-)

      Usuń
  10. Jejku, jesteś okrutna i kusisz tymi wspaniałymi pędzlami! :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie sliczne sa te pedzle i juz sobie wyobrazam jakie miekkie i przyje,ne w dotyku:)
    Pozdrawiam
    Jolahogg.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Woow, ale piękna tuba z cudnymi pędzlami <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, robią wrażenie !!! :) Moja koleżanka je ma i jest nimi oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG!są cudowne!mega piękne. Widzę, że więcej tutaj pędzli do twarzy, fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zoeva coraz bardziej zaskakuje! Miłego malowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekne sa! Wlasnie czekalam na weganskie pedzle od Zoeva, bo jakos nie moge przekonac sie do tych z naturalnym wlosiem. Mysle tez czy nie kupic pedzli z Ecotools, bo mam pare i dobrze mi sluza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widzę pędzle Ecotools mają dobre opinie, także jeśli przykładasz do tego taką wagę, pewnie byłby to dobry wybór. Bamboo vol. 2 polecam bez mrugnięcia okiem.

      Usuń
  17. Piękny ten zestaw :) i ta tuba super, szkoda, że przy golden rose vol.2 takiej nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wtedy bardzo prawdopodobne, że byłby to zestaw idealny!

      Usuń
  18. ale piękne :)
    Pozdrawiam
    kosmetyczny-kuferek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Pędzle przepiękne, ja ostatnio zaopatrzyłam się w beżowy zestaw do oczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest u mnie następny w kolejce do zakupu :-)

      Usuń
  20. cudowny zestaw pozazdrościć <3

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygladają bardzo ekskluzywnie. :-) kobieca "sroka" zadziałała.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten zestaw ma wszystkie te pędzle które dopełniłyby mój idealny zestaw do makijaży twarzy i oczu...ale niestety estetycznie jakoś nie bardzo do mnie przemawiają...najbardziej podobają mi się te normalne z czarnym trzonkiem i srebrną skuwką...wolę taką klasykę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasyka jest fajna, jak najbardziej, ale jednak cała reszta kusi swoim niebanalnym designem!

      Usuń
  23. Jej..... zakochałam się! ten zestaw jest po prostu cudny, chce taki!!!!!! Muszę w końcu w pędzle zainwestować!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię zamawiać w Minti:) Przyznam jednak, że nie mam manii pędzli;) Chyba mam wszystkie potrzebne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam, ja gdybym mogła przygarnęłabym wszystkie :-)

      Usuń
  25. Ja jestem pędzelkową fetyszystką ach <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie ten set nie przekonuje, inne wizualnie zdecydowanie bardziej mi się podobają :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie ma na świecie rzeczy, która podobałaby się nam wszystkim, nasze gusta są różne, dlatego jest tak ciekawie :-)

      Usuń
  27. Wcale nie potrzebuję tych pędzli, wcale nie potrzebuję... Oj chyba jednak potrzebuję :) Wyglądają naprawdę elegancko i pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie mów :-) U mnie to niestety nie działa!

      Usuń
  28. Są naprawde piękne, ja narazie używam HAKURO, ale kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne są! Kiedyś i ja się dorobię takich:-)
    Zawsze myślę, że jeszcze nie teraz... heh

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie ładne :D I jakie etui mają fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Zestaw jest bosssskiii!!! Matko, jak mi się podoba!! A ten pędzel nr 128 <3 Może się skusze na ten zestaw w przyszłym miesiącu:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładnie wyglądają chociaż te wcześniejsze zestawy bardziej mnie kuszą, szczególnie set do oczu, bo pedzli do makijażu twarzy mam kilka i właściwie jestem z nich zadowolona, ale do oczu przydałoby się więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Set do oczu też jest w planach, aczkolwiek teraz jakoś ta tuba no i pędzel 109 przeważył szalę na korzyść Bamboo!

      Usuń
  33. Ale zazdroszczę Ci tych pędzelków...ja niestety nie ma funduszy teraz na taki wydatek, ale zbieram :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziarnko do ziarnka i uzbiera się miarka!

      Usuń
  34. W czerwcu je sobie zamówię, są piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.