10 maj 2015

Dziś się chwalimy, czyli moja wygrana w konkursie Clinique!

Cześć Kochani!
Jakiś  czas temu brałam udział w konkursie zorganizowanym przez firmę Clinique, a dokładniej był to konkurs na ich FB #cliniquesmileweek. Zadaniem, które należało wykonać było tylko i wyłącznie opublikowanie swojego uśmiechu, tak, uśmiechu w dowolnej interpretacji. Zgłoszeń było bardzo wiele, konkurs miał 7 etapów, w każdym etapie wyłoniono po 5 zwyciężczyń, czyli w całym konkursie mogło wygrać 35 Kobiet. Moja radość nie miała granic kiedy okazało się, że mój uśmiech znalazł się w tej szczęśliwej 35-tce :-) Nagroda, którą otrzymałam to nic innego jak najnowsza pomadka Pop Lip Colour and Primer w odcieniu Poppy Pop! Jeżeli jesteście ciekawi mojej nagrody, zapraszam oczywiście dalej. 
'Formuła Clinique Pop Lip Colour + Primer powstała na bazie masła shea i murumuru, tworzących elastyczną mieszankę polimerową, zapewniającą ustom skuteczniejsze nawilżanie. Wbudowana baza sprawia z kolei, że kolor gładko rozprowadza się na wargach sprawiając, że stają się one aksamitne w dotyku. Dzięki polimerom kolor pozostaje żywy i intensywny przez cały dzień, gwarantując Twoim ustom pełen stopień krycia oraz gładszy i pełniejszy wygląd' 

Już po ogłoszeniu wyników wiedziałam jaki kolor otrzymam, aczkolwiek z racji tego, że jest to względna nowość, nie było w sieci żadnych recenzji ani też przybliżeń odcieni, dlatego z wielką niecierpliwością oczekiwałam na paczuszkę. Po jej otwarciu uśmiech na mojej twarzy malował się od ucha do ucha! Przepiękny koral wpadający w pomarańcz, absolutnie genialny kolor, którego bardzo brakowało w mojej skromnej kolekcji! Mam nadzieję, że moimi zdjęciami przybliżę Wam jej piękno i być może zachęcę kogoś z Was do jej zakupu! 
Pomadka oczywiście miała już swoje testy i jak najbardziej mogę podzielić się z Wami swoimi spostrzeżeniami! Opakowanie bardzo klasyczne i minimalistyczne, czyli takie jakie lubię najbardziej, bez wątpienia cieszy oko i zadowoli każdą kosmetyczną sroczkę! Formuła niezwykle przyjemna, nawilżająca, już dawno nie miałam na swoich ustach pomadki, którą nosiłoby się tak komfortowo. Nakłada się ją bez problemu, nie trzeba się nawet posiłkować pędzelkiem. Kolor - tak jak widać - mnie rzecz jasna oczarował i już wiem, że ta pomadka będzie przeze mnie bardzo często użytkowana! 
Kochani, pomadka trzyma się bez zarzutu przez kilka godzin, pozostała bez szwanku po zjedzeniu jogurtu, natomiast po większym posiłku zaczęła delikatnie się ścierać, ale w bardzo subtelny i niewidoczny sposób, nie gromadzi się w załamaniach, ani też nie migruje po naszej twarzy! Po prostu wraz z upływającym czasem (po dobrych 6 godzinach) zaczyna blednąć, ale mimo to, wciąż jest obecna na naszych ustach i wciąż je upiększa. Coś niebywałego! Przynajmniej ja do tej pory nie spotkałam się z tak subtelnym znikaniem z ust, przy tego typu wykończeniu pomadki. Niestety zostawia ślady, szczególnie na kubkach i szklankach, co nie wygląda zbyt estetycznie, ale naprawdę można jej to wybaczyć. Nie przesadzałabym też ze stwierdzeniem, że wytrzyma cały dzień w idealnym stanie, bo jest to po prostu nierealne, ale przyznaję, że to pierwsza nawilżająca pomadka, która wytrzymuje na moich ustach tak długi czas. Koszt tej pomadki to 99 zł w oficjalnym sklepie Clinique i o ile do tanich na pewno nie należy, jeśli tylko będę mieć trochę zbędnej gotówki na pewno pokuszę się o kolejne opakowanie, w końcu mamy wybór aż z 16 odcieni!
Czujecie się zachęceni do wypróbowania? Mam nadzieję, że choć odrobinę tak! I bierzcie udział w konkursach, bo jak widzicie na moim przykładzie, czasem to szczęście uśmiechnie się do nas i sprawi nam wielką niespodziankę! 
Ze swojej strony serdecznie dziękuję całemu zespołowi Clinique za zorganizowanie tak świetnego i tak roześmianego konkursu, a na zakończenie moje pierwsze zdjęcie z Pop Lip Colour and Primer!
Miłego wieczoru Kochani!

75 komentarzy:

  1. O nieee ale zazdroszcze! Ten kolor jest idealny! Szukaj mi teraz zamiennika tańszego ale to już bo sie zakochalam! Boski!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy zobaczyłam ten kolor - przepadłam bez reszty, także rozumiem Cię doskonale! :-) Jejku, gdybym tylko wiedziała o takim zamienniku byłabyś pierwsza, której bym o nim powiedziała :-)

      Usuń
  2. Gratuluję, kochana Ty masz tak piękny uśmiech, że musiałaś to wygrać!pomadka pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję Ci Gosiu :-* To bardzo miłe co mówisz!

      Usuń
  3. Ostatnio kupiłam tą pomadkę i przepadłam! Jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie tylko ja się w niej zakochałam :-) Bardzo mnie to cieszy!

      Usuń
  4. Tak jak już pisałam na Instagramie - kolor petarda :) Bardzo mi się podoba i bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-* Petarda bez dwóch zdań! Dziękuję Ci Kochana!

      Usuń
  5. Kolor jest przeboski - do tego masz śliczne zęby - super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Kochana - to wyjątek - z reguły nie mam w ogóle szczęścia w grach i konkursach :-) Los mnie bardzo zaskoczył :-)

      Usuń
  7. gratulację... ps piekny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje, piękny kolor, a ostatnie zdjęcie świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny konkurs:) gratuluje wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje serdecznie :) Za taki uśmiech nagroda należała się jak najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wooooooooooooooooooooow <3 CUDOWNY KOLOR ! no zazdroszczę :D ! świetna nagroda <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować, dziękować :-) Może to nieskromnie powiedziane, ale kolor jest fantastyczny :-)

      Usuń
  12. z tego wynika, że masz piękny uśmiech i musisz go cały czas pokazywać :) pomadka ma bardzo eleganckie opakowanie :) gratuluję wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję, choć to nie do mnie należy ocena, jeśli się faktycznie podoba, cieszę się niezmiernie :-)

      Usuń
  13. Gratuluję wygranej! Oby ta pomadka dobrze Ci służyła. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O, gratuluję Ci bardzo :) piękny odcień ma ta szmineczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Przesliczny odcien, cudownie Ci w nim! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz w niej niesamowicie, gratulacje;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, gratuluję wygranej + życzę udanej zabawy z kosmetykami! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne ostatnie zdjęcie! :) Cóż za energetyczny kolor, wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana, Ty idź do reklamy pasty do zebow!!
    Pomadka zapewne godna uwagi. Kolor - dla Ciebie stworzony, ja niestety generalnie poruszam sie w krainie nudnego nude:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee, gdzie ja do reklamy! Kobieto! Chcesz żeby odbiorniki telewizyjne popękały? :-D

      Usuń
  20. Wow cóż za wyrazista czerwień - gratuluję kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje. Kolor pomadki piękny ale ja bym nie miała odwagi na co dzień takiego nosić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już taką odwagę w sobie znalazłam :-)

      Usuń
  22. Gratuluję kochana ! :D
    Śliczny upominek dostałaś i jakie piękne usteczka :) Super !

    OdpowiedzUsuń
  23. Ty farciaro !
    Opakowanie mi się mega podoba, a kolor... ahhhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, tak! Przyznaję, fartnęło mi się niesłychanie :-D

      Usuń
  24. piękny odcień, gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję w takim razie wygranej! Pomadka rzeczywiście ma piękny odcień, a skoro jeszcze długo się utrzymuje i jest lekko nawilżająca, to nic tylko jej używać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak właśnie czynię, wręcz codziennie :-)

      Usuń
  26. A właśnie dziś odczytałam maila od Clinique i zastanawiałam sie czy chce i jeśli tak to który kolor :D już wiem - chce!;) Te Twoje usta są idealnie idealne!<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam od razu idealne - chyba się zarumienię :-) HaHa - popatrz co za zrządzenie losu! Nie żebym namawiała, ale zakupu raczej żałować nie będziesz ;-)

      Usuń
  27. Gratuluję wygranej :) Pomadka wygląda rewelacyjnie, no i ta trwałość!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ogromne gratulacje! Kolorek świetny na wiosnę i lato, widać, że formuła też dość lekka i ładnie leży na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wielkie gratulacje ! Kolor jest piękny wręcz idealny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Łoooł <3 Przecudownie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny kolor, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję wygranej. Kolor jest bardzo ładny, chociaż osobiście wolę takie szminki oglądać na ustach innych kobiet. Sama sięgam raczej po nudziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, dopiero jakiś czas temu otworzyłam się na takie mocne kolory, ale to raczej ze swojego lenistwa, stawiam na mocne usta, delikatniejsze oko, co jak wiadomo zajmuje o wiele mniej czasu :-) I makijaż gotowy!

      Usuń
  33. Bardzo ładne opakowanie :) niestety kolor zupełnie nie w moim guście, ale Tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie wiem czy mi byłoby do twarzy w tym odcieniu, ale Tobie bardzo pasuje :) Gratuluję wygranej i oby służyła Ci jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowny odcień :D I jakie gustowne opakowanie :) No i piękne są te Twoje gęste brwi! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One wcale nie są gęste :-) Żebyś Ty wiedziała ile ja muszę się namęczyć, żeby one przyzwoicie wyglądały :-)

      Usuń
  36. Już Ci mówiłam, że masz czarujący uśmiech a wygrana to tylko potwierdza ;) Pomadka pasuje do Ciebie idealnie, jest taka energetyzująca. Tworzycie razem piękna całość :)) Ostatnie zdjęcie do oprawienia w ramki ;D Suuuper!

    OdpowiedzUsuń
  37. gratuluję wygranej :) piękny odcień ma ta pomadka i ślicznie w niej wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.