8 maj 2015

Emulsja do nawilżania i łagodzenia Hydratic- Dermika Pharmatherapy

Cześć Kochani!
Nie jest tajemnicą, że dobre nawilżenie naszej skóry to podstawa, oczywiście musi dużo wody upłynąć abyśmy znaleźli odpowiednie produkty, które nam nie zaszkodzą, a przyczynią się do tego, że będziemy się czuć pięknie i komfortowo. Jakiś czas temu w moje ręce wpadła ta właśnie Emulsja do nawilżania i łagodzenia Hydratic firmy Dermika, jeśli jesteście ciekawi mojej opinii o niej, zapraszam oczywiście dalej.
Zadaniem emulsji jest wzmocnienie bariery ochronnej, ograniczenie nadmiernej ucieczki wody ze skóry, ukojenie podrażnień i skuteczne nawilżenie. 
Składniki aktywne
• Aktywna, biomimetyczna baza kosmetyku
• Kwas hialuronowy
• Biological Protecting Factor BPF
• Glikoproteiny
• Natlenowany olej kukurydziany


Opakowanie jest niezwykle estetyczne i wygodne, pompka, którą dozujemy odpowiednią ilość produktu nie zacina się i co najważniejsze nie strzela nieuregulowaną ilością kosmetyku po całym naszym otoczeniu, czego nie cierpię, dlatego za to bardzo duży plus. Emulsja jest bezzapachowa, ja akurat nie przywiązuję do tego większej wagi, chyba, że jakiś produkt wyjątkowo śmierdzi, co jak na razie raczej mi się nie zdarzyło, jednakże dla wrażliwych nosów jest to na pewno udogodnienie. Emulsja jest koloru białego, nie jest gęsta, aczkolwiek też nie przelewa się przez ręce- można by rzec, że jej konsystencja jest idealna. Wchłania się praktycznie od razu po nałożeniu, dlatego nie sprawi problemów osobom, które niezwykle spieszą się z rana. 
Przejdźmy do sedna, czyli jak emulsja wpłynęła na moją skórę. Otóż jestem z niej bardzo, ale to bardzo zadowolona. Przede wszystkim nie zapchała mnie, ani też nie spowodowała żadnych skutków ubocznych, co jest niewątpliwie plusem, bo moja skóra lubi być kapryśna. Nie podrażniła, ani też nie uczuliła - pełen sukces. Co najważniejsze? Już po pierwszych aplikacjach skóra staje się miękka, gładka i oczywiście nawilżona. Znika to nieprzyjemne uczucie ściągnięcia, a drobne podrażnienia ustępują. Bez wątpienia przywraca komfort naszej skórze, a po dłuższym stosowaniu bezapelacyjnie wyrównuje poziom jej nawilżenia. Stosuję ją od około dwóch miesięcy dwa razy dziennie i podejrzewam, że niedługo sięgnie dna.
Nie wiem czy kupię ponownie, ponieważ na chwilę obecną mam jeszcze zapasy nawilżaczy na dzień, a na noc chcę zakupić swojego bezapelacyjnego faworyta jakim jest Clinique Turnaround Overnight, a jak wiadomo tani to on nie jest, także zobaczymy. Jednak wszystkim zainteresowanym ze swojej strony mogę jak najbardziej polecić emulsję Hydratic, w szczególności osobom z wrażliwą i alergiczną skórą, myślę, że ta emulsja będzie dla nich skuteczna a jednocześnie nieinwazyjna.
Jeśli mieliście z nią do czynienia to dajcie znać koniecznie co o niej sądzicie a tymczasem życzę Wam miłego wieczoru! Do zobaczenia!

29 komentarzy:

  1. Aguś jaka jest cena takiej emulsji gdzie jest dostępna? Musze przyznać, że zaciekawilas mnie nią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co Kochana, różnie,w sieci z dostawą zawsze wychodzi drożej, na pewno jest dostępna w aptekach, pewnie w SP, w Rossmannie nie wiem, ale być może też. Musiałabyś się rozejrzeć za gablotką Dermiki, tutaj jest za niecałe 39 zł: http://bit.ly/1ImMY7Q plus koszty dostawy.

      Usuń
    2. Dzięki, rozejrze się, bo moja cera potrzebuje właśnie takich mocnych nawilżaczy, bo suche skórki atakują :(

      Usuń
  2. U mnie na razie czeka w kolejce, ale po tak pochlebnej recenzji pewnie nie będzie czekać długo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z niej naprawdę szczerze zadowolona!

      Usuń
  3. ja ciągle szukam swojego ideału :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z dermiki chyba miałam coś w liceum oj nie pamietam juz kiedy to było;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawilżenie skóry jest bardzo ważne. Oprócz dobrego kremu czy emulsji ważne jest też nawilżanie od wewnątrz :) Staram się w ciągu dnia wypijać co najmniej 2 litry płynów. To tak dla przypomnienia ;) żebyśmy pamiętały szczególnie latem, żeby zawsze mieć butelkę wody przy sobie, bo później nadrabianie tego na raz nic nie da, bo woda przez nas "przeleci". Skutki odwodnienia to przeważnie rozdrażnienie, ból głowy, mięśni, ale już nie będę straszyć i odchodzić od głównego tematu ;) Kończę, więc tym, że chętnie bym przetestowała tą emulsję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nawilżenie skóry trzeba dbać przede wszystkim od środka, te wszystkie kremy i emulsje to tak naprawdę dodatek, zawsze staram się być dobrze nawodniona, inaczej nie potrafię nawet funkcjonować.

      Usuń
  6. ja z dermiki niestety nigdy nic nie mailem ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam do czynienia z tą firmą, ale produkt wydaje się fajny i chętnie bliżej się mu przyjrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo bardzo mnie zaciekawiłaś ta emulsja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakoś nie przepadam za tą firmą :( ale jak zwykle świetna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję! Tak sobie myślę, że to chyba dopiero mój drugi produkt od Dermiki.

      Usuń
  10. Przydałaby mi się teraz szczególnie. Mam suchą cerę a ostatni krem jaki trafił w moje ręce mnie dodatkowo wysuszył...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to bardzo niefajnie! Może ta emulsja by Ci pomogła!

      Usuń
  11. Nie miałam tej emulsji, ale już ze względu na opakowanie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prostota i trochę taki apteczny wygląd!

      Usuń
  12. słyszałam że kosmetyki Clinique sa mega wydajne

    OdpowiedzUsuń
  13. to jest zdecydowanie coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już znalazłam swojego najlepszego nawilżacza, czyli krem Sampar:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawiłaś mnie nim i to bardzo :) Czeka już w kolejce kremów do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie emulsje,jednak nie tej nie używałam,a chętnie to zrobię;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z Twojego opisu wynika, że to produkt idealny dla mnie... zobaczę jak to wyjdzie w praktyce bo ostatnio nabyłam wiele pielęgnacji.. i obecnie mówię już stop ale dobrze wiedzieć, że mamy coś takiego na rynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie jestem zadowolona. Nakładam na twarz i momentalnie z niej znika. Niby fajnie ale nie daje przy tym żadnego nawilżania ani nie spełnia obietnic z ulotki. Wiązałam z nim duże nadzieje a tu taki psikus :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie jestem zadowolona. Nakładam na twarz i momentalnie z niej znika. Niby fajnie ale nie daje przy tym żadnego nawilżania ani nie spełnia obietnic z ulotki. Wiązałam z nim duże nadzieje a tu taki psikus :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.