14 maj 2015

Folia w makijażu? Jak najbardziej - przy użyciu Awesome Metals Foil Finish od Make Up Revolution!

Cześć Kochani!
Nie wiem jak długo polowałam na foliowy cień od MUR, głównie dlatego, że zdecydowałam się na odcień Rose Gold, który był wiecznie niedostępny i wciąż brakowało go w magazynach. Na moje szczęście pewnego razu powrócił do sprzedaży i takim oto sposobem znalazł się u mnie. Zapewne większość z Was słyszała o nim, bądź też miała z nim osobiście do czynienia, ale jeśli jesteście ciekawi mojego zdania na temat tego cuda, zapraszam do lektury. 
Zestaw jaki otrzymujemy składa się z foliowego cienia, primera w płynie oraz metalowej podkładki, na której możemy rozrobić cień z wcześniej wymienionym primerem. Całość zapakowana jest w estetyczne pudełko z logiem marki. Koszt foliowego cienia oscyluje w granicach 20 zł.
Kolor - nie bez powodu byłam uparta na Rose Gold, przepiękne różowe złoto miesiące się na wiele sposobów, jest to odcień idealny na co dzień, na wieczór, do lekkiego zaakcentowania, lub też jako główny element makijażu. Nigdy wcześniej nie miałam styczności z taką formą, dlatego była to dla mnie zupełna nowość, cień ma konsystencję płatków, odrywających się od siebie. Przy aplikacji go w takiej formie (na sucho) na nasze oko musimy uważać aby cień nie zbił się w jeden element, o co naprawdę nietrudno, bo jest dość tępy, dlatego bez wątpienia o wiele prościej nakładać go po uprzednim połączeniu z primerem, który sprawia, że jego konsystencja zmienia się na bardziej miękką i powoduje efekt jednolitej tafli. 
Na naszych powiekach wygląda obłędnie, użyłam go bodajże trzy razy i za każdym razem byłam zachwycona. Jeśli chodzi o trwałość, to o ile przyłożymy się do jego poprawnej aplikacji, pozostaje z nami nienaruszony aż do demakijażu. Nie skleja powiek, ani też nie zbiera się w załamaniu.
Tak prezentuje się po wymieszaniu go z primerem i tak jak już wcześniej wspomniałam o wiele łatwiej się z nim wtedy pracuje, aczkolwiek sądzę, że wszystko jest kwestią wprawy i przyzwyczajenia do produktu, bo na pewno jest inny niż wszystkie, z którymi do tej pory było mi dane pracować. 
Nie żałuję, że zdecydowałam się na jego zakup, pomimo tego, że nie jest to produkt do codziennego stosowania, ale na ważne okazje, kiedy chcemy postawić na rozświetlenie i przepiękny blask - jest po prostu niezastąpiony. Za taką cenę naprawdę warto.
A Wy Kochani mieliście z nim do czynienia? Dajcie znać czy jesteście z niego zadowoleni, a tymczasem pozdrawiam Was gorąco!

43 komentarze:

  1. pierwszy raz czytam o folii... chciałabym zobaczyć makijaż z nią:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wykluczam, że jak tylko znajdę wolniejszą chwilę na dobre zdjęcia, taki makijaż się tutaj pojawi Kochana!

      Usuń
    2. w takim razie czekam niecierpliwie.

      Usuń
  2. Jako żywo nigdy czegos takiego nie widziałam! Ty to masz nosa do cudeniek. Makijaz z cieniem foliowym prosze zaprezentować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On jest już dość dobrze znany Kochana! Do mnie dotarł wyjątkowo późno! :-) Myślę, że za jakiś czas zaprezentuję ;-)

      Usuń
  3. Pierwszy raz wypatrzyłam tę folię u Maxineczki.:) Zmaluj jakiś makijaż z wykorzystaniem tego cienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie pamiętam u kogo, możliwe, że właśnie u niej :-)

      Usuń
  4. Mnie jakoś kosmetyki tej marki w ogóle nie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedyna rzecz póki co od nich, ale tak się uparłam na tę folię, że w końcu musiała być moja!

      Usuń
  5. Jest przepiękny, a na oku to już pewnie obłędnie się prezentuje. Sama też lubię na powiekach mieć coś takiego rozświetlającego. Koniecznie makijaż prezentacyjny z tym cieniem musi się u Ciebie na blogu znaleźć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję, że się znajdzie! :-) Żeby tylko doba się rozciągała :-) Dlaczego wszystko musi rozbijać się o wolny czas!

      Usuń
  6. Same pozytywne opinie, jak dotąd słyszałam o tych foliowych cieniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie im się nie dziwię, aczkolwiek troszeczkę zabawy z ich aplikacją jest.

      Usuń
  7. Ale cudny kolorek i wierzę, że na powiekach wygląda obłędnie- koniecznie pokaż nam makijaż z tymi cieniami <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor ! ;))
    www.marynasiaa.blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ Ty potrafisz wyszperać cudowności i kosmetyczne lądy dla mnie nieznane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jeszcze mogę czymś kogoś zaskoczyć :-)

      Usuń
  10. piękny, mam chrapkę na nie, ale już dużo mam takich błyszczących cieni i wgl wszystkiego mam dużo więc się powstrzymuję :D ale kiedyś na pewno go dopadnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pomimo, że nie jestem fanką błysku, to jednak ta folia urzekła mnie absolutnie!

      Usuń
  11. Bardzo ładnie wygląda ten cień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa jak się prezentuje na oku :) Swoją drogą bardzo ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że usatysfakcjonowałam makijażem :-)

      Usuń
  13. Kolor prześliczny, ale nie wiem czy taka forma przekonała by mnie do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny ten cień (folia), powiem szczerze, że od dawna myślę nad zakupem ;) a tej marki mam już paletkę i rozświetlacz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to debiut jeśli chodzi o MUR, ale bardzo udany :-)

      Usuń
  15. Absolutnie piękny efekt tafli :-) Śliczny odcień wybrałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie jest chyba jednak najładniejszy ze wszystkich dostępnych.

      Usuń
  16. Mam folię w kolorze Pure Platinum ale mam co do niej mieszane uczucia..Póki co leży schowana gdzieś na dnie. Może bliżej jesieni i zimy znów po nią sięgnę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to nie są łatwe cienie. Ale tak jak już wspominałam warto się napracować dla uzyskanego efektu :-)

      Usuń
  17. Jak to cudownie wygląda na skórze!!!!!! wow!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam na nią niesamowitą ochotę od x czasu :D Czekam na make up w Twoim wykonaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wybacz, że ja tak od tyłu komentuję... bo już widziałam makijaż jaki wykonałaś z użyciem tej folii. Jest obłędny i to najlepsza rekomendacja, że warto ją mieć u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ladny kolor, ale nie do konca przekonana o Foils shadows jestem ... mamy bardzo ladne z milani ale nie sa dobre ... :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.