15 maj 2015

Makijaż z Foliowym cieniem MUR 'Rose Gold' w roli głównej!

Cześć Kochani!
Jak widać mobilizacja w pełni! Ostatnio prezentowałam na blogu Awesome Metals Foil Finish od Make Up Revolution w odcieniu 'Rose Gold' i bardzo wiele z Was chciało zobaczyć jak prezentuje się ona na oku, z racji tego postanowiłam na szybko (a wręcz bardzo szybko) coś stworzyć, aby zaspokoić Waszą ciekawość, mam nadzieję, że mi się to udało. Zapraszam do oglądania i oczywiście wyrażenia swojej opinii!
Lista kosmetyków:
1. Podkład Double Wear 1N2
2. Puder MAC BLOT - Medium
3. Meteoryty Guerlain - Medium
4. Puder Inglot w odcieniu 505
5. Kredka do brwi Catrice - 040
6. Żel Brow Artist Plumper L'Oreal 
7. Foliowy cień Rose Gold MUR
8. Paleta Naturally Yours Zoeva
9. Tusz They're real Benefit
10. Pomadka-Błyszczyk Celia 602
I to by było na tyle!
Podoba się?
Pozdrawiam Was gorąco i do zobaczenia!

79 komentarzy:

  1. Jak zwykle pięknie Aguś :) Bardzo mi się podoba ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że piorunem zadziałałaś. :D Wygląda zachwycająco, śmiem twierdzić, że na oku ten cień wygląda jeszcze piękniej niż w opakowaniu. So glow! ☺ Swoją drogą masz fach w ręku, bo wykonałaś go nieźle. Taki makijaż super sprawdziłby się jako ślubny. Po prostu świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się człowiek zepnie w sobie to może naprawdę wiele zdziałać, a tak naprawdę wyjątkowo późno poszłam wczoraj spać :-) Ale tym bardziej się cieszę, że nie poszło to na marne i podoba się Wam moja propozycja :-*

      Usuń
  4. Jaki cudowny makijaż:) Gratuluję udanego zakupu. Teraz i ja chciałabym mieć tę folię, bo efekt powala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam, jest co prawda z nią troszeczkę zabawy przy nakładaniu, nieraz naprawdę potrafi spłatać figla, ale efekt nam to w pełni wynagradza, co widać na powyższych zdjęciach :-)

      Usuń
    2. Chyba warto się trochę pomęczyć dla takiego efektu:) Będę miała tę folię na względzie;)

      Usuń
  5. O kurcze... Nie wiem co powiedziec. Jestem zachwycona! To Ty jestes na zdjeciu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekaj, bo teraz to ja nie wiem co powiedzieć! Czymże ja zawiniłam, że Ty zaniemówiłaś?! ;-D Kochana, z której by strony nie patrzeć, to chyba jednak jestem ja :-D

      Usuń
    2. Wygladasz jak modelka!

      Usuń
    3. Dziękuję za komplement, z całą sympatią do Ciebie Kasiu, aczkolwiek uważam go za nadto przesadzony! :-)

      Usuń
    4. W życiu nie prawie przesadzonych komplementów! Naprawdę myslalam, ze wymalowałas modelkę. Jestes bardzo piekna kobieta! A pamiętaj - komplement od kobiety ma wartość podwójna :)

      Usuń
    5. Pamiętam Kochana doskonale, w takim razie pozostaje mi tylko podziękować pięknie za Twoje słowa! Wiele dla mnie znaczą!

      Usuń
  6. Wow nie spodziewałam się takiego efektu! Bardzo ładnie, aż zazdroszczę umiejętności ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny ten cień i makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta folia jest cudowna, pięknie się mieni:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale:) Widzę, że mamy kilka takich samych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo! Ciekawe czy jesteś z nich tak samo zadowolona jak ja :-)

      Usuń
  10. Piekny i makijaz i zdjecia i oczywiscie MODELKA rowniez :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie mi się podoba:)
    Kochana mój blog ma nowy adres http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spojrzałam na miniaturkę w obserwowanych i od razu westchnęłam: jak pięknie! A w powiększeniu wygląda jeszcze lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, ża tak Ci przypadł do gustu :-)

      Usuń
  13. Pięknoto Ty z idealną cerą:) ten cień jest trudny w aplikacji dla mnie ale ładnie go nałożyłaś. Ładniutki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, wierz mi, ona nie jest idealna! Czasami wręcz doprowadza mnie do szału :-)

      Usuń
  14. No Kochana... jak dla mnie rewelka !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz prześlicznie :-) Bardzo mi się podoba efekt tego cienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! :) Czaję się na ten cień już tyle czasu i wciąż mi nie po drodze ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Luuubię połysk na powiecie :DDD Shajn brajt lajk a dajmond hehe ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Makijaż śliczny. Lubię brązy. Paletka cieni super

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny makijaż, cały czas myślę nad zakupem tej paletki zoeva:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paleta jest rewelacyjna, nie żałuję jej zakupu, na pewno niedługo napiszę o niej coś więcej :-)

      Usuń
  20. super makijaż bardzo w moim stylu :) a ten cień...muszę go mieć!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny makijaż, ten złoty cień bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  22. Faktycznie ten kolorek folii wygląda o wiele ładniej i ciekawiej. Makijaż wygląda bardzo elegancko i ten błysk który tak lubię :-). Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, cieszę się, że zmieniasz zdanie o folii :-) Może niedługo zobaczę Twój kolor na Twoim oczku :-)

      Usuń
    2. Na blogu jest już prezentacja folii w moim wydaniu tutaj http://ewelina-j-makeup.blogspot.com/2014/10/makijaz-wieczorowy-makeup-revolution.html

      Usuń
  23. Piękny makijaż i piękna Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. beautiful post :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Efekt bardzo w moim guście, bo uwielbiam taki właśnie połysk na oku :) Pięknie Ci w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zachwycający makijaż, folia robi na mnie ogromne wrażenie. Patrzę i podziwiam Aguś i już chce więcej Twoich makijaży ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, gdyby tak doba miała możliwość rozciągnięcia się - wtedy wszystko byłoby możliwe ;-D Dziękuję Ci Kochana za dobre słówko :-*

      Usuń
    2. Oj wiem, ja także ostatnio żyję w jakiejś innej przestrzeni czasowej ;))

      Usuń
    3. Możemy przybić sobie piątkę! :-)

      Usuń
  27. Piękna jesteś :) A makijaż perfekcyjny i cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny make up, naprawdę super ! + obserwuję. Ze względu na to iż dopiero zaczynam liczę na rewanż. : )

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygląda obłędnie!! Kocham takie mokre wykończenie na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. prześliczny makijaż :D bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ile bym dała żeby umieć tak przepięknie pomalować oko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie, to bardzo miłe!

      Usuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.