26 cze 2015

Mini haul zakupowy, czyli co ostatnio trafiło w moje ręce!

Cześć Kochani!
Dziś post z serii tych bardziej luźnych, dotyczących zakupów jakich dokonałam w ostatnim czasie, nie ma tego zbyt wiele, większa część jest z pielęgnacji, mniejsza dotycząca kolorówki, w większości są to kontynuacje ulubieńców, ale zdarzyła się i jedna nowość, której jestem bardzo ciekawa! Wszystkich zainteresowanych zapraszam do oglądania!
1. Oczyszczający żel do mycia twarzy ze szczoteczką BIOLIQ
Zacznę od nowości, która strasznie mnie intrygowała i jest już w ostrej fazie testów, póki co bardzo się z nim polubiłam, zobaczymy jak sprawdzi się na dłuższą metę, szczoteczka fenomenalnie ułatwia zadanie i świetnie oczyszcza naszą twarz. Zapach bardzo przyjemny, a dokładna recenzja pojawi się za jakiś czas, kiedy będę pewna swojej opinii o nim. 
2.  Żel oczyszczający do twarzy AVENE CLEANANCE
Jest to już kolejne moje opakowanie, żel sprawdza się u mnie rewelacyjnie, nie wysusza skóry a dokładnie ją oczyszcza, jest dość wydajny jednak póki co musi poczekać na swoją kolej z racji testowania nowości od Bioliq.
3. Woda termalna URIAGE
Tego produktu już chyba nie muszę nikomu przedstawiać, idealna na lato, celem odświeżenia i nawilżenia, świetna na zaczerwienienia - łagodzi, koi i regeneruje naszą skórę! Nie wiem które to opakowanie, ale jej zapas zawsze musi być obecny!
4. Rajstopy w spray'u Sally Hansen
Jest to moje drugie opakowanie, kupione z myślą o nadchodzącym lecie, kiedyś wspominałam, że choćbym nie wiem ile leżała na plaży czy też korzystała z solarium (co mi się jednak nie zdarza) pomimo, że moja górna część ciała będzie zachwycać piękną opalenizną, nogi pozostaną białe jak u młynarza, nie wiem taki już mój urok, choć jest to bardzo irytujące. W takim właśnie wypadku sprawę ratują te rajstopy w spray'u, przynajmniej jeśli bardzo zależy mi na dobrym wyglądzie moich niedoskonałych nóg. 
5. Balsam do ust EOS
Tak jak wspominałam w jego wcześniejszej recenzji jest to balsam idealny na lato, przynajmniej jeśli chodzi o mnie, kiedy moje usta nie są aż tak wymagające jak w porze zimowej. Tym razem skusiłam się na obłędną wersję 'Coconut Milk', która jest tak pyszna i słodka, że aż chciałoby się ją zjeść. Naprawdę polecam! 
6. Farbka do ust Lip Lava od MAKEUP REVOLUTION
Już dawno chciałam wypróbować tę farbkę, czytałam o niej naprawdę mnóstwo dobrych recenzji, moja zapewne pojawi się już całkiem niedługo, dziś mogę powiedzieć, że farbka świetnie pokrywa nasze usta, jest fenomenalnie nasycona, a kolor który wybrałam - Unleash - wprost idealny na letnie dni, bardzo żywy, soczysty i wyrazisty! Czyli dokładnie taki jak lubię! 
7. Kredki do brwi CATRICE
Zapas moich ukochanych kredek do brwi, bez których nie wyobrażam sobie już swojego codziennego makijażu. Mój kolor to 040, którego notorycznie brakuje w pobliskich mi drogeriach, dlatego byłam zmuszona dorwać je w sieci.  Gdyby te kredki były jeszcze troszeczkę bardziej wydajne, byłoby perfekcyjnie.
I TO NA TYLE!
Znacie moich wybrańców? Coś Was szczególnie zainteresowało?
Uściski dla Was i do zobaczenia!

61 komentarzy:

  1. Rajstopy w spray'u to hit, aczkolwiek Ja się jeszcze na niego nie skusiłam :)
    Żel do mycia twarzy z Avene miałam, ale osobiście wolę LRP Effaclar :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hit, który ratuje mnie z opresji :-) Mnie z kolei Effaclar zbyt wysuszał twarz i musiałam zrezygnować, choć świetnie oczyszczał i był bardzo wydajny!

      Usuń
  2. bioliq mnie zaciekawił odkąd pierwszy raz zobaczyłam reklamę w tv :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyś wiedziała, u mnie było dokładnie tak samo! I cieszę się, że w końcu się na niego zdecydowałam!

      Usuń
  3. Ciekawi mnie Twoja opinia o oczyszczającym żelu do mycia twarzy z BIOLIQ

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne zakupy!
    A wiesz, ja mam tak samo z nogami, choćby nie wiem co, nie chcą mi się opalić ;-) Dlatego także bardzo chętnie sięgam po te rajstopy od Sally!
    Wodę Uriage także uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przybijam sobie piątkę z Tobą! Przyznasz, że to jest bardzo uciążliwe!

      Usuń
  5. zaciekawily mnie kredki to brwi z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam z całego serca, fantastyczny produkt w rewelacyjnej cenie!

      Usuń
  6. Świetne zakupy, chociaż nic z tego nie miałam :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybym nie miała luny skusiłabym sie na ten Bioliq:) Eosy i Uriage też lubię, choć woda Caudalie jeszcze lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja póki co nie mam doświadczenia ze szczoteczkami, poszłam po najmniejszej linii oporu i póki co jestem zadowolona :-)

      Usuń
  8. Miałam tylko Uriage, fajny produkt, ale nie niezbędny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem dla mnie jak najbardziej niezbędny Kochana :-)

      Usuń
  9. Nie miałam nic,ale ciekawi mnie Bioliq:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię te kredki do brwi z Catrice:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wodę termalne uriage i ten żel z bioliq mam i bardzo lubię. Rajstopy w sprayu miałam, ale z marki W7 i u mnie jakoś nie było wielkiego wow! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te z Sally Hansen są naprawdę świetne i pomocne! Mam nadzieję, że z żelem Bioliq polubię się na dłużej!

      Usuń
  12. O, podoba mi się ta farbka do ust :) a rajstopy w sprayu kupiłam chyba w tamtym miesiącu, tylko zapomniałam pokazać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami w gąszczu kosmetyków łatwo coś przeoczyć :-)

      Usuń
  13. Swietne zakupy :) uwielbiam balsamy do ust z Eos ale tego jeszcze nie mialam:)
    Pozdrawiam
    Jolahogg.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja koleżanka ma ten żel ze szczoteczką z Bioliq i jest zachwycona. Czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa tego żelu z Bioliq ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam żel Avene i wodę Uriage :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie też intrygował ten żel Bioliq, ale ja używam Clarisonica, wiec chyba nie miałby u mnie racji bytu :) W tym miesiącu kupiłam swoją pierwsza kredkę do brwi i szczerze mowiac nie wiem jak mogłam wczesniej bez tego funkcjonować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie przy takiej konkurencji Bioliq nie ma czego szukać moja Droga :-) Ja nie mam jeszcze żadnej z tych słynnych szczoteczek sonicznych i póki co nie planuję zakupu, bo uważam, że są zdecydowanie za drogie, ale może kiedyś zmienię zdanie na ten temat :-) A jeśli chodzi o kredki do brwi, to ja nie wyobrażam sobie już funkcjonowania bez nich!

      Usuń
  18. Czekamna recenzję żelu z BIOLIQ :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiesz co :D Wyobraziłam sobie, że to jakiś gotowy box i aż westchnęłam z zachwytu..
    Same świetne produkty, które chciałabym wypróbować. Nie mam ani eosa, ani wody termalnej...ani kredki catrice. Grrrrr
    :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HaHa! Padłam jak to przeczytałam! :-D Jesteś niesamowita! A swoją drogą byłabym chyba pierwsza, która pisałaby się na taki zestawik w jakimś boxie :-)

      Usuń
  20. Bioliq mam i ja! :) Fajny gadżet i do tego spisuje się jak na razie całkiem nieźle :) Jak go wykończę to spróbuję rozbroić tubkę żeby sprawdzić czy da się tam wlać inny żel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O popatrz, taka myśl mi nie przyszła do głowy, ale również spróbuję coś zakombinować, choć z tego co widzę, może być to bardzo trudne zadanie, ta szczoteczka jest niezwykle silnie scalona z tubką!

      Usuń
    2. Ja myślałam o tym miejscu, które się przekręca on/off. Tylko nie chcę teraz kombinować, bo boję się że jak odkręcę to już się nie da złożyć :)

      Usuń
  21. Farbkę i Bioliq mam na swojej liscie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Intryguje mnie ta szczoteczka, można się spodziewać recenzji?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! W niedługim czasie, kiedy troszeczkę dłużej go poużywam na pewno recenzja się pojawi!

      Usuń
  23. Bioliq mnie zaciekawił ze względu na szczoteczkę. Wodę Uriage uwielbiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bioliq może być całkiem fajny, ogólnie używam szczoteczki manualnej do mycia twarzy, bardzo pomocna rzecz. :) Wody termalnej nie używam, ale ta Uriage jest dosyć dobrze znana. Może kiedyś wypróbuję, ot tak z czystej ciekawości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto ją wypróbować, ja też nie byłam do niej przekonana, myślałam, że jest bardzo przereklamowana, a jak widzisz wręcz uzależniłam się od niej i sprawuje się rewelacyjnie, latem to zdecydowanie punkt obowiązkowy! Bioliq póki co sprawuje się bardzo dobrze, zobaczymy co dalej!

      Usuń
  25. Jaki piękny kolor Lip Lavy.... Czekam, aż pokażesz na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokażę, pokażę Kochana! Już niebawem :-)

      Usuń
  26. Jestem ciekawa tej wersji EOSa i kredka do brwi również jest interesująca :) Koniecznie pokaż jak farbka prezentuje się na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też uwielbiam kredkę Catrice 040 :D Zamawiam ją zawsze z internetu ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. też bardzo lubię tą wodę termalną :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja lubie wodę oczyszczająca z avene :) a woda termalna to już klasyk u mnie :)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Love it :) INTERNATIONAL GIVEAWAY on my FRENCH BLOG: SUMMER DRESS :) :)

    www.taimemode-fashionblog.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam tą kredke do brwi z Catrice, mój kolor to również 040 :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem ciekawa tego żelu z Bioliq :D A z Avene miałam próbkę tego żelu i troszkę ściągał mi skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie znam ale chciałabym eos i rajstopy :) w 7 ma takie rajstopy w promocji za 8 zł ale nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne nowości.
    Też tak mam z nogami, teraz już się w sumie nie opalam, ale pamiętam, że kiedyś to zawsze góra ciemna, a nogi jakieś 5 tonów jaśniejsze miałam :)
    Ciekawi mnie ten żel z Bioliq, tę szczoteczkę da się jakoś odkręcić od tubki, żeby ją umyć?

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak wiesz również używam rajstop w sprayu Sally Hansen, ale już mi nie są potrzebne gdyż już opaliłam nogi:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nic z Twoich nabytków niestety nie miałam:/ Zastanowiłabym się jednak nad wodą termalną:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Z tych rzeczy miałam wodę termalną i kredkę do brwi, która co prawda jest fajna, ale kolor niezupełnie pasuje do moich włosków. Ja mam jej jaśniejsza wersję, ale wolałabym coś wpadającego w szare tony, a nie jasno brązowe.

    OdpowiedzUsuń
  38. mam tego eosa :) i niebieska wersje tez :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Farba to ciekawy produkt :-) też lubię kredke z catrice :-) super zakupy :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Woda termalna przynosi ulgę w te upalne dni :) Zastanawiam się nad zakupem tych rajstop w spray'u, ale nie wiem jaki odcień wybrać, ten najjaśniejszy czy pośredni :)
    Żel z Avene to mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.