30 cze 2015

Orzeźwiająca nowość w rodzinie Semilac, która skradła moje serce - '143 - Fresh Lime'

Cześć Kochani!
O ile synoptycy tym razem się nie mylą, nad Polskę ma napłynąć fala iście letnich upałów, a ode mnie dla Was napływa iście soczysty i orzeźwiający manicure z wykorzystaniem jednej z nowości firmy Semilac, którą to jest fantastyczny odcień kryjący się pod nazwą 'Fresh Lime'. Wszystkich zainteresowanych zapraszam oczywiście do oglądania.
Zauważyłam, że wraz z nadejściem wiosennych i letnich dni mam w sobie chęć eksperymentowania i małego odejścia od ulubionej klasyki, jaką jest chociażby czerwień czy też naturalne, pastelowe odcienie. Przypuszczam, że następnym przystankiem będzie odcień mięty, a póki co zachwycam się limonką, która przy lekko opalonych dłoniach, wygląda po prostu obłędnie. 
A Wam jak się podoba ten kolor? 
Pozdrawiam Was serdecznie i ściskam mocno!

63 komentarze:

  1. Ładny kolorek. Ja ostatnio maluję paznokcie na bardziej naturalne kolory, beże i róże. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na lato zachciało się jakiejś odmiany i ciągle zachwycam się czymś innym :-)

      Usuń
  2. Bardzo pięknie - łapki opalone więc efekt znakomity. Ja przed zasadniczym urlopem planuję zlikwidować moją hybrydę i dać pazurom nieco odpocząć, bo przesadziłam - noszę od czterech lat non stop... Aż się boję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wcale nie być tak źle, tym bardziej jeśli hybrydy są dobrze wykonywane, a robisz je u profesjonalistki :-) Nie ma się czego bać!

      Usuń
    2. Oj ja wiem kochana czego sie boje... Przed hybrydą nosiłam przez hmm... 8 lat akryle i żele... Paznokcie sa silne ale niestety w skutek braku światła zmieniły kolor i pojawiły sie odbarwienia. Białe plamy znikają po kilku dniach nasłonecznienia niemniej jednak srednio to wyglada i do pracy tez raczej nie zaryzykuje zeby z tym isc;)

      Usuń
    3. Poznając dokładniej historię Twoich paznokci lekko zmieniam swój pogląd, przyznaję, że jednak jest się czego obawiać :-) Takie przebarwienia wyglądają fatalnie i narzucają brak estetyki, a co za tym idzie, niezorientowana osoba może nas posądzić o niedostateczną higienę tych nieszczęsnych pazurów, o zgrozo!

      Usuń
    4. No tego tez sie obawiam;))

      Usuń
  3. Genialny kolor :) Chcę go! :) U mnie króluje teraz bananowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam i też polubiłam, choć jest na pewno spokojniejszy :-)

      Usuń
  4. Świetny kolor !:) Właśnie takiego potrzebuję aby dopasować go do mojego wyraźnego wisiora !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! W słońcu prezentuje się genialnie!

      Usuń
  5. piękny, ale niestety po tygodniu blaknie, traci swój kolor...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgodzę się, te zdjęcia były zrobione od razu po wykonaniu manicure, właśnie mija tydzień z limonką i nic a nic nie straciła na swoich właściwościach, tyle, że ja robiłam ją na białym podkładzie, może w tym tkwi problem.

      Usuń
    2. Bardzo możliwe, albo trafiła mi się jakaś trefna buteleczka :) ja po tygodniu poprawiałam jeden paznokieć, to kolor baaaardzo się różnił.

      Usuń
  6. Limonka jest czaderska, choć mięta też nie jest zła! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięta jest już na stopach, duet po bandzie :-)

      Usuń
  7. Ale razi! :) Faktycznie na opalonych dłoniach wygląda świetnie, ale u bladziochów już takiego ładnego efektu by nie dawał.Kolor wakacyjny jak nic! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, z reguły takie neonowe odcienie lepiej wyglądają przy opalonych dłoniach!

      Usuń
  8. Jaka żarówa! Ale nie do końca w moim stylu, zbyt krzykliwy nieco.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziś było ciepło, jutro ponoć ma być upał...
    I u mnie chęć czegoś nowego:P
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba koniecznie tę chęć zaspokoić moja Droga ;-D

      Usuń
  10. Jak mi się podobają takie kolory... u kogoś :) U siebie wszelkim żółciom i zieleniom mówię nie (przynajmniej na razie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś podchodziłam do takich kolorów jak pies do jeża, a teraz proszę :-)

      Usuń
    2. Może i na mnie kiedyś przyjdzie pora :)

      Usuń
  11. Extra kolor ! Chyba zrobię zamowienie na jakies letnie Semilaczki :D
    Czy ja dobrze widzę...jesteś mega opalona ?! A ja nadal jak córka młynarza ?!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie Kochana, koniecznie! :-) Zdjęcia są lekko filtrowane, ale nie narzekam, połowa ciała jest względnie, naturalnie opalona, gorzej z drugą połową - nogami, mąką zasypane to mało powiedziane :-D :-D

      Usuń
  12. Kolor fajny, typowo letni, chociaż sama nigdy nie miałam limonkowych paznokci i raczej wolę takie kolory tylko jako dodatek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezły neon...idealny na wakacje!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zobaczyłam na fejsie, to od razu mi się spodobały, przepiękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Będzie wyglądał też świetnie na opalonych stopach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak! U mnie póki co gości mięta :-)

      Usuń
  16. Ja dopiero zaczynam przygodę z hybrydami i mam tylko Banana i Poppy Red ale niedługo na pewno będzie więcej. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością! Trudno się oprzeć pokusie zakupu nowych odcieni!

      Usuń
  17. Wygląda szałowo! Lubię takie intensywne kolory, szczególnie latem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny kolor, właśnie zamierzam zamówić kilka "Semilaczków", więc chyba dopiszę do listy - idealny na plażę ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez wątpienia jest to idealnie letni odcień!

      Usuń
  19. Lato, to taka pora roku kiedy pozwalam sobie na takie żywe kolory., ładnie sie prezentuje przy czarnych ubraniach, a ja kocham czerń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja co prawda nie ubieram się tylko na czarno, ale i bez tego kolor świetnie się prezentuje :-)

      Usuń
  20. Ojej, ale piękna ta limonka! Zapragnęłam ją mieć w swoich Semilacowych zbiorach! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny kolor.;) Byłabym w stanie nosić taką limonkę, zwłaszcza w letni czas.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. nigdy nie lubiłam takich jaskrawych kolorów, ale postanowiłam zaszaleć i zamówiłam semilaca fresh lime i muszę przyznać, że od razu przypadł mi do gustu. Czasami warto odejść od klasyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś byłam bardziej zachowawcza w swoich wyborach, jednak tego lata szaleję z kolorystyką swoje manicure!

      Usuń
  23. wow..ale kolorek :-D na ładnie opalonych dłoniach wygląda naprawdę ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadł Ci do gustu :-) Na lato jest naprawdę idealny!

      Usuń
  24. Super jest ten kolorek :-) moja siostra robi hybrydy więc mam możliwość zobaczenia wielu kolorów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! Masz dostęp pewnie do baaardzo wielu kolorów :-) Moja kolekcja jest jeszcze dość skromna!

      Usuń
  25. Rewelacyjnie się prezentuje ten kolorek!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.