3 cze 2015

'Parlez-Vous Francais?' Manicure z lakierem Indigo!

Cześć Kochani!
Już nie pamiętam kiedy ostatnio zafundowałam sobie manicure z wykorzystaniem zwykłych lakierów, dzięki ShinyBox, który to ostatnio uraczył nas lakierem Indigo w przepięknym odcieniu, zrobiłam krótką przerwę od hybryd, aby sprawdzić jak będzie się u mnie prezentował. Zapraszam do oglądania. 
Otrzymałam lakier w odcieniu 'Parlez - Vous Francais?' i tak jak widać jest to piękna malinowa czerwień, której efekt jest oczywiście zależny od panującego światła. Praktycznie jedna warstwa wystarczyłaby do pokrycia płytki, jednak ja z przyzwyczajenia nałożyłam dwie. 
Często wspominam, że kiedy wykonuję zwykły manicure zazwyczaj wspomagam się Insta-Dri z firmy Sally Hansen, jestem z niego naprawdę zadowolona, choć w rankingu tego typu produktów i tak wygrywa Seche Vite. 
Lakier pięknie się aplikuje, ma bardzo wygodny pędzelek, gęstość odpowiednia. Jednakże pod względem trwałości u mnie się nie sprawdził, pomalowałam paznokcie w sobotę wieczorem, a już we wtorek musiałam je zmyć bo pojawiły się fatalne odpryski, szczególnie na prawej dłoni. Niestety, ale tańsze lakiery zachowywały się u mnie o wiele lepiej, choćby te z Golden Rose. Szkoda, bo sam lakier i jego formuła jest naprawdę fajna.
To oczywiście nie zmienia faktu, że u kogoś innego sprawdził się o wiele lepiej, także jeśli miałyście z nim do czynienia dajcie znać czy jesteście zadowolone, a tymczasem pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanego i leniwego długiego weekendu <3

33 komentarze:

  1. Też mi się trafił ten odcień, ale nawet nie próbuję, tylko oddam komuś, bo mam prawie identyczną czerwień z Sally Hansen i nie zamierzam zmieniać na nic innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam kilka odcieni czerwieni, ale chciałam go wypróbować, teraz wracam już do ukochanych hybryd :-)

      Usuń
  2. Śliczne masz paznokcie :) Jak na nie patrzę, to aż mi szkoda, że moje się kilka dni temu polamaly :( a kolor piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczne to one były, nie wiem co mnie podkusiło, żeby je tak skrócić :-) Na szczęście już rosną! :-D

      Usuń
  3. Kolor jest fantastyczny, szkoda że z trwałością nie najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie:). Lubie takie kolory. Ale nie umiem sama pomalowac:( dlatego oddaje swe paluchy w ręce fachowca. Noszę hybrydę, tyle ze nieprzerwanie od... pięciu lat. Az boje się sprawdzic, jak gigantyczne są straty pod lakierem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jeśli ktoś zajmuje się tym fachowo, nie masz się czego obawiać! Ja już też wróciłam do hybryd i na razie zmiana mi nie grozi! :-)

      Usuń
  5. uwielbiam czerwień na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor jest przepiękny (dostałam ten sam)! Ale z trwałością u mnie też nie za dobrze (2 dni), tyle że u mnie wszystkie lakiery słabo się utrzymują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to po prostu wina lakieru! A szkoda, bo kolor jest fantastyczny!

      Usuń
  7. Śliczny kolor:)
    Ja hybryd jeszcze nie miałam,ale zamierzam sobie kupić i sama sobie robić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Jak już raz spróbujesz - przepadniesz :-)

      Usuń
  8. Kolor piekny, trwałość...szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba czerwień na paznokciach - jest taka elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie nie ma mocnych i Seche Vite bije wszystko na głowę - oprócz hybryd oczywiście które uwielbiam ostatnimi czasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod tym obiema rękami :-D

      Usuń
  11. Szkoda, że jego trwałość jest słaba, bo kolor sam w sobie bardzo ładny i elegancki! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kolorek , czeriweń jest ponad czasowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam go z SB ale jeszcze nie testowałam

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam w szafie nic czerwonego, ale ten odcień na paznokciach po prostu uwielbiam :) Indigo znam od niedawna i bardzo ciekawią mnie te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasami szaleję z czerwienią, ale przeważnie na moich paznokciach jest półtransparentna biel:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Elegancko wygląda ta czerwień. :) No cóż może zbyt trwały nie jest ten lakier, ale dla koloru można mu to wybaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham czerwienie, a ta wygląda obłędnie. Patrzę i podziwiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakościowo wypada blado, ale przyznam, że kolor ma piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.