12 cze 2015

Propozycja letniego manicure czyli Semilac 038 - 'Coral Beach'!

Cześć Kochani!
Wraz z nadejściem ciepłych i tych prawie letnich dni postawiłam na nowy manicure hybrydowy, tym razem padło na kolor 038 - przepiękny, soczysty koral, którego bez wątpienia brakowało w moich zbiorach. Dla mnie jest to bez wątpienia uosobienie lata, wakacji, beztroski i zabawy. Kolor tak pozywtywny, że chciałoby się go nosić bezustannie. Zapraszam do oglądania. 
I jeszcze ujęcie w świetle dziennym - iście słonecznym!
Prawda, że piękny? Dla mnie jest to absolutnie faworyt na najbliższe dni! Tym bardziej, że otrzymałam za niego naprawdę mnóstwo komplementów! Polecam Wam z całego serca! A tymczasem gorąco pozdrawiam i uciekam na rower, a co! :-*

42 komentarze:

  1. Bardzo ładny. Ja niestety wczoraj fundnelam sobie jakiś zdechły pomarańcz:(. Srednio mi pasuje. Wolę swoje łapy w czerwieniach i wszelkich odcieniach niebieskiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami popełniamy błędy Kochana :-) Też uwielbiam czerwienie, aczkolwiek letnią porą lubię troszeczkę poeksperymentować :-)

      Usuń
  2. Piękny kolor idealny na nadchodzące lato :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor świetny! też mam teraz podobny tylko z Indigo :) uwielbiammmm takie kolory na lato! albo jakiś niebieski/kobaltowy/turkusowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę w końcu zrobić jakieś zamówienie z Indigo i wypróbować te ich hybrydy :-D

      Usuń
  4. kolor super! do moich bladych dłoni pasowałby idealnie, bo niestety kolor czerwony wyglada nieciekawie u mnie, a taki koral jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W taki razie polecam serdecznie! Naprawdę ten kolor świetnie się prezentuje, a latem w szczególności!

      Usuń
  5. Kolor bardzo energetyczny :) lubię czasem takie żywe kolorki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lato to idealna pora na takie wariacje :-)

      Usuń
  6. Piekny odcien :) Faktycznie na lato idealny ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę że kondycje wyrabiasz! Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę dla zdrowia, trochę dla wyglądu, a kondycja to fakt - z dnia na dzień coraz lepsza :-)

      Usuń
  8. Odcień przepiękny :) Ja rzadko noszę czerwienie w lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest kwestią własnego gustu i przyzwyczajenia :-)

      Usuń
  9. Piękny :) Najważniejsze, że Ty się z nim dobrze czujesz :))

    OdpowiedzUsuń
  10. łądny a jaki ty masz fajny kształt paznokci!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kształt dopiero się tworzy, niepotrzebnie skróciłam paznokcie, a teraz tęsknię za dłuższymi. Mam nadzieję, że szybko odrosną :-)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Hm, nie bardzo wiem czego tyczy się ten komentarz: koloru, wykonania? Cóż...

      Usuń
  12. ładnie wyglądają te paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W cale się nie dziwię, że zostałaś skomplementowana, bo paznokcie wyglądają przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny odcień! Ja tego typu kolory mogę nosić cały czas i chyba nigdy mnie nie znudzą.
    Poza tym kuszą mnie te hybrydy i chyba potrzebuję porządnego kopa motywacyjnego, aby sobie sprawić zestaw do ich wykonywania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana! Spróbuj raz, a potem to już z górki :-) To taka niesamowita wygoda! A przeliczając, koszt zestawu wróci się w naprawdę krótkim czasie!

      Usuń
  15. Piękny kolor! Idealny na wakacyjne szaleństwa;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny kolor :D I oddaj swoje paznokcie! Mają taki ładny kształt i są takie zadbane *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny kolorek :) Zastanawiałam się nad zamówieniem jakiegoś kolorku Semilac, bo koleżanka ma lampę UV :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny, choć ja raczej nie stawiam na takie kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak to mówi Radzka - Tobie dobrze w tym a raczej w nim :) piekny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.