19 cze 2015

'Syrenka' vol. 2, czyli Semilac 001 + Pyłek Indigo

Cześć Kochani!
Jakiś czas temu na Instagramie mogliście zobaczyć moje pierwsze podejście do pyłku z Indigo, który potocznie nazywamy 'efektem syrenki', wtedy nie byłam zachwycona, być może z racji złego doboru kolorów, dla tych którzy nie są zorientowani dodam, że wspomniany pyłek dość znacznie zmienia odcień wybranego koloru. Tym razem postawiłam na klasyczną biel, którą to pyłek bajecznie udoskonalił a efekt możecie podziwiać poniżej. Zapraszam.
Jak Wam się podoba? Bo mnie to połączenie niezwykle przypadło do gustu!
Moc uścisków dla Was i do zobaczenia!

60 komentarzy:

  1. super jest ten pyłek :) ja kupiłam sobie dwie podróby na wypróbowanie tylko w innych kolorach i niestety nie jest to efekt syrenki, raczej brokatu, ale tak czy siak podoba mi się, no i kosztowały po 2 zł za sztukę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam opinie o tych "podróbkach" pyłku i faktycznie krąży taki fakt, że jest to raczej brokatowe wykończenie aniżeli "syrenki". Tak jak wspominałam na kolorze koralowym efekt nie podobał mi się, był bardzo przekombinowany, jednak na tej bieli wygląda obłędnie!

      Usuń
  2. Piękneee *.* Kojarzy mi się trochę z kryształem Opal :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dokładnie to samo połączenie dziś na paznokciach :) Ja ostatnio bardzo polubiłam się z tym lakierem. Niby biały, bo biały, ale jaki piękny i subtelny efekt daje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biel ma w sobie coś! Chociaż solo jest u mnie po raz pierwszy na paznokciach! No prawie solo :-)

      Usuń
  4. Miałam okazję się zachwycać na insta...coś pięknego Syrenko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Syrenka daje wspaniały efekt, ostatnio miałam i wiele osób pytało "Co to za lakier?" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, też mnie spotkało już kilka razy :-)

      Usuń
  6. Pięknie! :) Bardzo mi się podoba ten efekt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie Ci to wyszlo <3 Jade do Ciebie na zrobienie pazurkow :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-* W takim razie zapraszam serdecznie :-)

      Usuń
  8. Bardzo podoba mi się ten efekt syrenki w połączeniu z bielą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również, na innych kolorach to już nie to samo!

      Usuń
  9. Słyszałam o nim .Piękny efekt daje;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale mi się podoba ten efekt! :) a ten micel z biedronki tragedia.. właśnie mnie tak podrażnił, że jak nakładałam krem to myślałam że padnę, tak szczypało :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale wiem o czym mówisz! Na szczęście ten micel to już tylko wspomnienie :-)

      Usuń
  11. Piękny efekt ,perfekcyjny kolor na lato!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na pewno jest to dobra propozycja na lato, do opalonych dłoni - idealna!

      Usuń
  12. No Aguś pazurki są piękne, aranżacja genialnie ich urok podkreśla... Ale - na boginię - powiedz mi, o co chodzi z efektem syrenki, bo zaczęłam nerwowo miotać się przed kompem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu moja najdroższa, jakby Ci to sensownie wytłumaczyć... Ten drobniutki pyłek ma pozostawić warstwę iskrzącą się niczym miliony malutkich drobinek, mieniąc się szczególnie w słońcu! Ma nadawać trochę baśniowy efekt i pewnie stąd nazwa. I w słońcu faktycznie najlepiej widać jego moc, bardzo wręcz holograficzną, ale uchwycić to na zdjęciu to wielka sztuka! Tak jak piszą Dziewczyny, na bieli wygląda to zdecydowanie najbardziej elegancko i trafnie. Czy moje wyjaśnienie Cię satysfakcjonuje? :-D

      Usuń
  13. Jaki fajny efekt! Pierwszy raz widzę taki pyłek. ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie to wygląda:)) efekt przy tym kolorze jest mega oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne połączenie! Bardzo mi się podoba, same chętnie bym nosiła takie pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz wszystkie stylizacje z tym pyłkiem, mi się podoba uroczy jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdecydowanie nastał czas pyłku z Indigo!

      Usuń
  17. Piękny efekt! Moje pierwsze skojarzenie - ślubne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym pomyślałam, ale jednak jeśli o mnie chodzi są trochę zbyt wyraziste na własny ślub :-)

      Usuń
  18. piękny...strasznie mi się podoba ten efekt

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz bardzo ładne paznokcie, nie mówiąc już o tym, że lakier z tym pyłkiem wygląda na nich no fantastycznie! :) Prezentują się bardzo oryginalnie, zawsze to coś innego niż tylko pomalowanie paznokci na wybrany kolor.
    Muszę swoje paznokcie chociaż pomalować,bo o kombinowaniu z pyłkami i zdobieniami chyba nie mam co marzyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, aczkolwiek wciąż nad nimi pracuję, a jeszcze nie osiągnęłam tej długości o której myślę :-) Pyłek jest tak prosty w użytkowaniu, że aż grzech z niego czasem nie skorzystać :-)

      Usuń
  20. Jestem oczarowana jak ładnie to wygląda. Po prostu woow! Opalone dłonie dodatkowo potęgują efekt jasnego mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda! Dlatego latem można troszeczkę pokombinować z manicure. A pyłek polecam serdecznie! :-)

      Usuń
  21. Chyba spróbuję takie zrobić na wakacje :) masz piękną płytkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Gosiu! Polecam wypróbować! Efekt na pewno niebanalny!

      Usuń
  22. Efekt jest bardzo elegancki! Mimo, że ja nigdy za czymś takim nie przepadałam, to w tym wypadku muszę zmienić zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja nigdzie nie mogę dorwać tego pyłku, wszędzie sprzedane :/ Szukam dalej i nie poddaję się bo pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten z Indigo jest tutaj do kupienia: http://sklep.snstudio.pl/efekt-syrenki-c-53_212.html koszt to 7 zł

      Usuń
  24. podgapiłam od Ciebie połączenie białego z syrenką:) tylko ja mam biały kolor Mr. White z Indigo:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moje klietnki lubią takie polączenia ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki cudowny efekt końcowy :)) Piękne pazurki masz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie to wygląda...:) Zaczęłam właśnie swoją przygodę z Semilacami i poszukuję tego pyłku z Indigo - gdzie go zakupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swój pyłek otrzymałam w prezencie, ale jest on dostępny na oficjalnej stronie Indigo, kosztuje w granicach 7-8 zł Kochana!

      Usuń
    2. O, jest i tutaj: http://sklep.snstudio.pl/efekt-syrenki-p-3086.html

      Usuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.