11 lip 2015

Powiew morskiej bryzy w promieniach słońca, czyli Semilac 022 - Mint oraz 023 - Banana w akcji!

Cześć Kochani!
Dwa tygodnie bardzo szybko mijają, a wspominam o tym nie ze względu na potencjalny urlop, tylko ze względu na zmianę koloru na paznokciach. Manicure hybrydowy potrafi wytrzymać o wiele więcej, jednakże odrost, który się u mnie pojawia właśnie w granicach 1,5-2 tygodni jest dla mnie absolutnie nie do przyjęcia i oznacza tylko jedno: zmianę! Pozostaję nadal przy letnich barwach, bardzo morskich i słonecznych, a wszystkich zainteresowanych zapraszam oczywiście do oglądania!
Tytuł posta powstał bardzo spontanicznie, pomimo, że jest to odcień miętowy, można się w nim doszukać tej morskiej poświaty, a bananowy gradient to nic innego jak wspomniane słoneczne promienie, ale oczywiście wszelkie inne interpretacje również dopuszczam! To zestawienie bardzo współgra z upalnym latem oraz z tym co aktualnie gra w mojej duszy. Gradient wykonałam pędzelkiem od lakieru hybrydowego, wiem, że są różne szkoły, każdy ma pewnie swój ulubiony i sprawdzony sposób, jednak ta metoda jest mi póki co najbliższa.
Jak Wam się podoba Kochani?
Czekam na Wasze opinie, a tymczasem ściskam Was mocno i ślę pozdrowienia!

49 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie, idealnie na lato!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taki sam mini aktualnie na pazurkach, tylko ombre na innych palcach. Widzę, że Ty i moja kosmetyczka macie podobne wizję ;) Chociaż ja juz mam upatrzony następny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są to popularne, letnie kolory i połączenia ;-)

      Usuń
  3. jak cudnie! Rewelacja! Aqua di Gioa.... najlepszy zapach pod słońcem na gorące dni!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny manicure :) Bananowy kolor uwielbiam, a ten niebieski jest również piękny :)) Też mam obecnie gradient na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gradient to bardzo fajna, delikatna alternatywa na urozmaicenie swojego mani :-)

      Usuń
  5. Ślicznie wyszły:)
    Boski ten miętowy:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie to wygląda, idealnie na lato :) Muszę też spróbować wyczarować coś podobnego na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W słoneczku przepięknie to wygląda, dlatego polecam :-)

      Usuń
  7. Slicznie wyglada! Uwielbiam u siebie robic ombre! Moj pech, ze wczoraj zlamalam paznokcia i trzeba bylo obciac... a uznaje u siebie tylko naturalne paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie złamał się paznokieć u małego palca, ale szkoda jest mi spiłować wszystkie pozostałe, czekam na 'harda' i będę próbować go reaktywować :-)

      Usuń
  8. Piękne paznokcie i cieniowanie, ja moje zapuszczam na razie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje zapuściłam już na idealna dla mnie długość, oby tylko się utrzymały w tym stanie jak najdłużej :-)

      Usuń
  9. Mi się z syrenką skojarzyły :) Bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, faktycznie :-) Bardzo trafne skojarzenie :-)

      Usuń
  10. Oo też masz superanckie szpony. Ale jesteśmy wakacyjne laski :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co! :-) Pomimo, że jeszcze nie urlopuję to w końcu wakacje zobowiązują :-)

      Usuń
  11. Jej, jakie śliczne! Też bym takie chciała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A cóż stoi na przeszkodzie Kochana? :-)

      Usuń
  12. Przepięknie mani i kolorki <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale pięknie zrobione! Nie ma się do czego przyczepić!

    OdpowiedzUsuń
  14. Totalnie nie mój klimat, ale podziwiałm dokładność i piękny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej dziękuję za słówko uznania!

      Usuń
  15. Po prostu super! :-) i piękne masz paznokcie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co jestem zadowolona zarówno z długości jak i z ich stanu :-)

      Usuń
  16. Jakkie one są śliczne! aż mi szczęka opadła! Podobają mi się mega!
    Pozdrawiam i obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję za tak miłe słowa! :-*

      Usuń
  17. Ślicznie zrobione :)
    zapraszam do mnie i do obserwacji
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne paznokcie. A ja ciągle z transparentną bielą ,,szaleję":)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale ten gradient slicznie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny manicure, nie mogę się na niego napatrzeć, podziwiam za precyzję :) muszę też kiedyś połączyć ze sobą minta i banana, świetnie się razem prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! To zdecydowanie jedno z popularniejszych letnich połączeń!

      Usuń
  21. Połączenie moich ulubionych odcieni, które przywołuje na myśl wakacyjne klimaty :) Pięknie, interesująco i bez kiczowatej przesady!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Jest lekko, wakacyjnie, świeżo, ale bez przesady. Tak też lubię najbardziej!

      Usuń
  22. prześliczne paznokcie, lubię takie kolory :)
    obserwuję, jeśli możesz zaobserwuj :)

    syllenadagga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Sama bym chciała takie cudne pazurki :) No piękne!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ha! mam taki sam tylko też z efektem syrenki :) Na insta wrzuciłam wczoraj fotkę :P Twoje są naprawdę śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.