23 lip 2015

ShinyBox & TwojaSuknia.pl - 'Perfect Beauty - Say Yes'!

Cześć Kochani!
Nadszedł czas na najnowszą edycję pudełek ShinyBox, tym razem jest to współpraca z portalem 'TwojaSuknia.pl', nie tylko ja zastanawiałam się jaki produkt miałby wieńczyć tę współpracę i zgodnie doszłyśmy do wniosku, że jedyną tego oznaką jest szata graficzna boxa, która oczywiście jest bardzo subtelna i kobieca. A jaka jest moja opinia o zawartości? Zapraszam dalej!
Bez większych wstępów przejdę do prezentacji zawartości pudełka! W tej edycji mieliśmy znaleźć aż 7 produktów, w tym 5 pełnowymiarowych. Oto i one:

1. Krem hialuronowy NOREL - poj. 25 ml, 49,00 zł / 50 ml
Każdy krem do twarzy testuję chętnie, mam tylko nadzieję, że nie zaszkodzi mojej skórze. Z firmą Norel spotykam się po raz pierwszy, także nie mam nawet najmniejszych przypuszczeń co do działania tego kremu.

2. Pasta cukrowa Sweet Skin - COSMODERMA - produkt pełnowymiarowy - 29,00 zł / 170 g
Do depilacji używam skutecznie wosku i raczej nie zmienię tego przyzwyczajenia, mogłabym co prawda spróbować czegoś nowego, jednakże po wstępnych opiniach osób, które miały już styczność z tą pastą straciłam na to jakąkolwiek ochotę. Z tego co czytałam jest to niesamowity bubel, także w tym przypadku jestem absolutnie na nie. 

3. Krem do opalania Etre Belle Sun Care - ETRE BELLE - 40 ml - 105,00 zł / 75 ml
Fajnie, że w pudełku znalazł się krem do opalania, nawet nie przypuszczałam, że Etre Belle ma w swojej ofercie produkty z takiej kategorii, jestem co prawda przed urlopem ale nie wiem gdzie go spędzę, także nie wiem też czy krem wykorzystam, szczególnie z tak wysokim filtrem, mam nadzieję, że tak. Choć byłoby też milej dla wszystkich urlopujących w pełnym słońcu, aby znaleźć w pudełku pełnowymiarową wersję tego kremu. 

4. Sztyft ochronny SILCATIL - produkt pełnowymiarowy - 19,00 zł / szt.
Moje stopy mają latem ogromną skłonność do otarć, do pęcherzy i odcisków, dlatego z chęcią przetestuję sztyft obiecujący tak wiele, aczkolwiek do tej pory nie spotkałam na swojej drodze produktu, który w sposób rzeczywisty pomógłby moim stopom. Zobaczymy. 

5. Dezodorant Dove Beauty - DOVE - produkt pełnowymiarowy - 11,99 zł / szt.
Tutaj mieliśmy dwa produkty, które otrzymaliśmy losowo, ja trafiłam na Dove, był jeszcze dostępny antyperspirant Rexony, który tak szczerze powiedziawszy wolałabym od Dove, który ma bardzo agresywny zapach. Co do działania nie wiem, nigdy nie używałam antyperspirantów w sprayu. 

6. Krem odżywczy - SHEFOOT - produkt pełnowymiarowy - 19,90 zł / 75 ml
Co prawda zapas pielęgnacji do stóp mam dość pokaźny, z racji tego, że latem muszę dbać o moje stopy w sposób szczególny, dlatego bardzo chętnie przetestuję ten krem, czytałam o nim sporo dobrych opinii, mam więc nadzieję, że i ja nie będę zawiedziona. 

7. Peeling myjący Tutti Frutti - FARMONA - Travel Size - 5,00 zł / 100 ml
Nie przepadam za tymi peelingami, choć oczywiście przyznaję, że zapach bardzo przyjemny, soczysty i owocowy, na pewno zużyję, lecz bez większych fajerwerków. 

Całość prezentuje się tak:
Według mnie nie jest to udana edycja, bardzo pospolita i prosta, co nie wyklucza faktu, że wielu osobom może przypaść do gustu, ja niestety po raz kolejny jestem zawiedziona zawartością boxa. Już od urodzinowej edycji rozważam rezygnację z subskrypcji, daję sobie jeszcze jedną szansę, edycję sierpniową i wtedy zobaczymy, jeżeli coś mnie bardzo pozytywnie zaskoczy - zostanę, jeśli ponownie edycja będzie słaba - decyzja będzie tylko jedna. Mam nieodparte wrażenie, że Shiny z miesiąca na miesiąc ma coraz gorszą kondycję, ale może tylko mi się wydaje. 
A co Wy sądzicie o tej edycji Kochani?
 Buziaki dla Was  i miłego wieczoru!

40 komentarzy:

  1. Koniecznie daj znac jak sie sprawuje ten sztyft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też się ta edycja nie podoba, gdzieś przeczytałam, że trochę jakby ktoś wpadł do rossmanna (czy tam superpharm) i wyszedł z niemal skompletowanym. Ale zdjęcia są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Edycja słabiutka, oj słabiutka!

      Usuń
  3. miałam ten peeling Tutti frutti:) mile go wspominam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fatalne to jest i tyle. Mnie żaden produkt nie przypasował. No moze ten Norel. Ale to tak na dwoje babka wróżyła. Tez daję ostatnią szanse, bo jakosc produktów coraz marniejsza. Generalnie zadnego z nich nie kupiłabym dobrowolnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że pudełko zadziałało na Ciebie tak jak i na mnie :-)

      Usuń
  5. Krem do stóp jest moim zdaniem rewelacyjny, mam nadzieję że u Ciebie również się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testuję i sprawdza się świetnie! Jedyny produkt z pudełka, który mnie naprawdę cieszy :-)

      Usuń
  6. Zawartość pudełka jest według mnie średnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie, calosc wyglada raczej tak przecietnie :/ Nie dziwie sie ze myslisz o zrezygnowaniu ze subskrypcji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety po tego typu pudełkach spodziewam się czegoś więcej. Nie zależy mi na pełnowymiarowych opakowaniach, niech będą to miniatury, ale produktów marek niedostępnych, luksusowych, nowych etc.

      Usuń
  8. Ja nie zamawiałam tego pudełka, ale najbardziej zaciekawił mnie krem z Norel :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak wiesz mi pudełko się spodobało :) Głównie dlatego że jest takie "przydatne", Shiny się dobrze wstrzeliło czasowo z kilkoma kosmetykami w moim przypadku :) A rezygnacja też mi już chodziła po głowie:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydatne może i jest Kochana, ale takie trochę na 'odwal się' :-/

      Usuń
    2. Ale za to lepiej przydatne niż kompletnie nie trafione :)

      Usuń
  10. Ja już na shiny nawet się nie napalam...rozczarowamie za każdym razem jak widzę u kogoś.
    Ps. Powracaaaaaaaaaaam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę - wypoczęta - powraca! Super Kochana :-* A o Shiny już lepiej nic nie mówmy ;-)

      Usuń
  11. Mnie nie zachwyciła zawartość.. słabiutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem i tak jest nieco lepiej, niż w ostatnich edycjach... chociaż widzę, że wiele dziewczyn się zastanawia nad rezygnacją,a mimo tego, nadal w to brną... ja się zastanawiam nad subskrypcją beGLOSSY, ale w sumie to najpierw muszę zużyć wszystkie kosmetyki z poprzednich edycji JOYBOX (nawet z tego powodu ostatniego pudełka nie zamawiałam)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brną z przyzwyczajenia, przynajmniej ja tak mam. Tyle miesięcy jesteś związana z tym pudełkiem, że jest trochę żal to opuścić, ale tym razem postawiłam sobie konkretny cel, jeśli nic mnie nie zachwyci w sierpniu - rezygnuję!

      Usuń
  13. nie powala na kolana ta zawartość :(

    OdpowiedzUsuń
  14. mam takiego samo zdanie jak Ty taka "pospolita" zawartość opakowania, bez szału :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam do udziału w moim rozdaniu : http://interendo.blogspot.com/2015/07/wielkie-rozdanie-2407-2408-u.html . W sumie do rozdania 20 nagród + 1 specjalna :)

    -15x 50ml woda perfumowana AVON LITTLE BLACK DRESS EAU FRAICHE dla niej
    -3x 75ml woda toaletowa AVON BLACK SUEDE ESSENTIAL dla niego
    -2x 150ml AVON SOLUTIONS DD BODY CREAM z SPF 15

    + 1 Nagroda Specjalna :) Specjalna co oznacza, że co to jest dowie się tylko Zwyciężca tej Nagrody:) Jestem boxiarą więc podpowiem, że to specjalnie przygotowany przeze mnie box ;) - interendob(l)ox ;D jak to dumnie brzmi ;) - jedyny taki niepowtarzalny w sieci :D

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W tym miesiącu przyzwoicie, ale bez fajerwerków.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem czy już to pisałam, ale mnie jakoś te pudełka nie specjalnie kuszą. krem do opalania to chyba najlepsza pozycja w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Kochana, ostatnio i mnie zmieniło się podejście do tych pudełek - zobaczymy, sierpień uważam za decydujący!

      Usuń
  18. ale średni ten Shiny... słabiutko w tym miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszyscy uważają, że jest średni, ja może nie jestem jakoś mega zadowolona, ale na pewno zużyję wszystkie produkty. :) Zastanawiam się czy nie przerzucić się na kupowanie raz na jakiś czas pudełek, w których wiadomo co dostaniemy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to na pewno jakieś rozwiązanie, choć cała zabawa polega na tej niewiadomej, która ostatnio jednak rozczarowuje, przynajmniej jeśli o mnie chodzi!

      Usuń
  20. całkiem fajna zawartość, chociaż wow nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dove, Tutti Frutti... litości:) Kiedyś te pudełka na prawdę były fajne, "serwowały" coś nowego, ciekawego, ale tendencja chyba jest spadkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie była Rexona i zapach też mocny, a do tego strasznie brudzi ciuchy.

    OdpowiedzUsuń
  23. czekam na recenzje sztyftu :D!
    Obserwuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię zapachy Tutti Frutti :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem zapachy są świetne i soczyste, ale za samym produktem jakoś nie przepadam!

      Usuń
  25. uzywam te dezodoranty z dove :) od czasu do czasu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.