13 wrz 2015

'I Love Semilac' Mój manicure na urlop i zakończenie lata!

Cześć Kochani!
Chyba nie tylko mnie ten czas pędzi jak szalony, czasami nie wiem nawet jaki mamy dzień, ale nie o tym dziś! Osoby, które obserwują mnie na IG wiedzą, że właśnie rozpoczęłam swój dwutygodniowy urlop, jutro wyruszam na tydzień nad morze, a potem zobaczymy. Na pewno właściwie spożytkuję ten czas. Z tejże okazji chcę Wam zaprezentować manicure jaki wykonałam, pomimo, że zarzekałam się ostatnio, że mięta już u mnie nie zagości, złamałam się! Jeśli jesteście ciekawi - zapraszam do oglądania!
Korzystałam oczywiście z lakierów Semilac, póki co nie zawiodłam się na nich, choć nie wykluczam wypróbowania innych marek. Tak jak widzicie postawiłam na sprawdzoną miętę (Mint - 022) w połączeniu z idealną szarością (Stylish Gray - 105) przełamanych bielą (Strong White - 001) z dodatkowym pyłkiem syrenki z Indigo! Właśnie z tą bielą mam zawsze najwięcej problemów, wiem, że nie tylko ja! Kilka razy zdarzyło się już jej marszczenie pod lampą, czego efektem było niestety całkowite zdjęcie koloru i rozpoczęcie pracy od nowa. Jednak jak widzicie - w końcu się udało uzyskać idealne wykończenie. Nie pamiętam gdzie wypatrzyłam to połączenie, ale bardzo zapadło mi w pamięć i już od dosyć dawna chciałam wypróbować je u siebie! Jeśli o mnie chodzi - jestem zachwycona efektem końcowym! 
A Wam Kochani jak się podoba? Przeszliście już na typowo jesienno - zimowe odcienie czy może wciąż nie możecie rozstać się z tymi letnimi, soczystymi kolorami? 
Ściskam Was mocno i zapraszam na swojego Instagrama (klik), gdzie jestem zdecydowanie częściej! 
Buziaki! 

35 komentarzy:

  1. Ta mięta bardzo mi się podoba! Zresztą całe zdobienie jest bardzo fajne.
    Udanego urlopu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem absolutnie oczarowana tą miętą! A urlop jak najbardziej udany, dziękuję :-*

      Usuń
  2. Piękne:). Ja nie stosuję podziałów na kolory jesienno- zimowe czy wiosenno-letnie;). Generalnie nawet nie wiedziałam, ze taki istnieje! A wogole gdzies Ty była, jak Cie nie było;). Juz myslalam, ze sprulaś ze smokiem wawelskim;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, myślę, że taki podział jest dość subiektywny i jest uzależniony od upodobań każdej z nas :-) Smok Wawelski jest na swoim miejscu, a ja niestety zostałam trochę przytłoczona i prywatą i pracą, powoli wracam do swojej codziennej równowagi :-) Tak szybko się mnie nie pozbędziecie :-D :-D

      Usuń
  3. Piękne :) ta mięta jest cudowna, mam ją w swojej kolekcji :) Ja jeszcze mam na pazurkach typowo letni kolor, ale już zamówiłam kilka jesiennych lakierów Semilac i niedługo już przywitam jesień również na paznokciach ;)
    Udanego wypoczynku ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem przed wyborem kilku kolorów na nadchodzącą jesień i zimę, ale już w sumie są upatrzone :-) Kilka dodatków i zamówienie będzie gotowe!

      Usuń
  4. u mnie już królują zimowo- jesienne odcienie ale to też dlatego, że wolę je o wiele bardziej niż te letnie :D jestem po ciemnej stronie mocy haha :D ten odcień mint jest prześliczny ale powiem CI, że nie umiałabym funkcjonować z tą długością, ja paznokcie muszę mieć krótkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :-D Przyznaję, że pisząc ten komentarz mam już krótkie pazurki :-D Aż sama w to nie wierzę! Podobała mi się tamta długość, ale faktycznie coraz ciężej mi się z nią funkcjonowało, może za jakiś czas zapuszczę je ponownie, na razie nastąpił powrót do mojej wygodnej klasyki :-)

      Usuń
  5. Śliczne :) Szczególnie mięta i ten taki szary :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobne do moich wakacyjnych szponów ! :D
    cudne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A faktycznie! Twoje bardzo mi się podobały :-D

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepiękne!
      Starannie zrobione,mi niestety zawsze dotykają skórek;/

      Usuń
    2. Dziękuję Ci pięknie! :-* Co do wykończenia, myślę, że to kwestia wprawy!

      Usuń
  8. Świetne połączenie kolorystyczne :) Życzę udanego wypoczynku nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypoczynek się udał! A manicure potęgował dobry nastrój :-)

      Usuń
  9. Bardzo ładne pazurki. Ja na razie zrezygnowałam z hybrydy ponieważ moje paznokcie przez ich ściąganie strasznie się zniszczyły i połamały. Musiałam je niestety ściąć i to dość króciutko więc teraz daję im czas na regenerację :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego tak się stało? Pomimo tego, że raczej często zmieniam kolor, z racji tego, że szybko rosną mi paznokcie, moja płytka jest tak mocna, że ciężko było mi ją spiłować. Ale do poprawnego ściągania hybryd bardzo się przykładam i poświęcam na to naprawdę sporo czasu.

      Usuń
  10. Odcien tej mięty jest na prawdę piękny :) Miłego urlopu! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne paznokcie :) mam nadzieję że wypoczynek się udał :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolory i kształt płytki godny pozazdroszczenia ♥ To Twoje naturalne przy przedłużane migdałki? Bo wyglądają fantastycznie! ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.