22 wrz 2015

Kolejny rosyjski specyfik w moich rękach, a raczej na moich włosach! Efekt?

Cześć Kochani!
Jeśli obserwujecie mnie na Instagramie (klik) wiecie, że wczoraj wróciłam z tygodniowego pobytu nad naszym polskim morzem, z którego jestem niesamowicie zadowolona, pogoda mi jak najbardziej dopisała, spędziłam cudowny czas i maksymalnie zregenerowałam swój dość ostatnio obciążony organizm. Jednak dzisiejszy wpis chciałabym poświęcić rosyjskiemu produktowi do włosów, który trafił do mnie trochę przypadkowo, a jak wiecie nie pałam sympatią do produktów zza wschodniej granicy. Jeśli jesteście ciekawi jak jest tym razem - zapraszam do lektury. 
Tak jak widać na powyższym zdjęciu, produktem o którym mowa jest Rokitnikowy szampon do włosów suchych i zniszczonych z efektem laminowania od Natura Siberica Professional. Szampon ten wybrałam sobie dzięki wygranej w konkursie u Marty z bloga Kosmetycznie i Modnie (klik), na który oczywiście serdecznie zapraszam. Marta doskonale wie o mojej awersji do kosmetyków rosyjskich i obie zastanawiałyśmy się jaka będzie moja opinia o tym szamponie. 
Zacznę od szaty graficznej, która jest bez wątpienia obłędna i zadowoli najbardziej wysmakowane gusta estetyczne, pomimo, że raczej nie lubię ferii barw i przesady tak w tym przypadku skapitulowałam i naprawdę zachwycam się opakowaniem. Jest bezwarunkowo ozdobą w naszej łazience, a do tego jest praktyczne, dzięki zamknięciu typu press. 
Szampon ma zacne zadania do spełnienia, a mianowicie według producenta ma odbudować strukturę uszkodzonych włosów, ma utworzyć na ich powierzchni warstwę ochronną, poprawić ich gęstość oraz ułatwić rozczesywanie. 
Wchodzące w skład szamponu witaminy i aminokwasy odżywiają i działają regenerująco, sprawiają, że po użyciu szamponu włosy stają się gładsze, sprężyste i bardziej posłuszne.
Skład:
Co zaskoczyło mnie przede wszystkim? Otóż jak na naturalny szampon niesamowicie dobrze się pieni, co jak wiadomo nie jest powszechnym zjawiskiem. Już niewielka ilość wystarcza na dokładne oczyszczenie długich i gęstych włosów, jakich to jestem posiadaczką - za to oczywiście gigantyczny plus. Produkt bardzo przyjemnie pachnie i zapach ten utrzymuje się na włosach przez pewien czas. Konsystencja jest idealna, ani nie za gęsta ani też nie ucieka przez palce. 
A jak jest z działaniem? Szampon faktycznie nawilża i zmiękcza moje włosy, lekko je dociąża, ale nie obciąża, a tym samym nie sprawia, że włosy wyglądają nieświeżo. Zauważyłam, że mniej się elektryzują i na pewno o wiele łatwiej jest mi je rozczesać i to bez użycia odżywki. W jego silnie regeneracyjne właściwości nie wierzę bo takowych nie zauważyłam, ale z pewnością jest to produkt godny uwagi! Świetnie oczyszcza włosy, a dodatkowo przedłuża trwałość tej świeżości, co jest niewątpliwym atutem. Używam go od kilku tygodni, jest bardzo wydajny i widzę, że moje włosy prezentują się lepiej, z czego nie ukrywam bardzo się cieszę. 
Przyznam też, że jestem zaskoczona, że ten rosyjski specyfik tak pozytywnie mnie zaskoczył. Jego cena oscyluje w granicach 22-24 złotych za butelkę o pojemności 400 ml, także nie jest to cena przesadzona, biorąc pod uwagę jego naturalny skład i bez wątpienia świetne oddziaływanie na nasze włosy. Nie wiem jak poradziłby sobie z włosami bardzo zniszczonymi, ale ja jestem z niego zadowolona i z pewnością kupię kolejne opakowanie! Tak, aż sama nie wierzę w to co piszę! Marto - stanęło na Twoim! Ale dziękuję, że dzięki Tobie mogę choć trochę zmienić swój stosunek do wschodnich kosmetyków! 
A Wy Kochani mieliście styczność z tą marką lub może z tym szamponem? Jakie są Wasze doświadczenia? Podzielcie się nimi ze mną, a ja tymczasem życzę Wam miłego wieczoru i do zobaczenia!

28 komentarzy:

  1. Tego szamponu jeszcze nie miałam , ale bardzo lubię rosyjskie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przeciwieństwie do mnie :-) Choć ten szampon odrobinę przełamał tę zasadę :-)

      Usuń
  2. A kochana, ja to wielkich oczekiwań wobec szamponów nie mam. Bardziej wierze w działanie odzywek etc. Szampon ma umyć. Tego akurat nie znam, a co do rosyjskich kosmetykow- hmm... Albo kocham albo bardzo nie lubie- szczegolnie tej przereklamowanego babci. Zdecydowanie wolę rosyjska literaturę:).
    Miło, ze już wróciłaś! Wypatrywałam niecierpliwie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciłam, wróciłam Kochana! :-* Ten urlop jest dla mnie zbawieniem! A dodatkowo zbliża się jesień, także i czasu znajdzie się więcej na przesiadywanie przed komputerem, teraz różnie z tym bywa :-) Rosyjska babcia u mnie okazała się totalną porażką, brr! Ale to niebieskie cudo spisało się bardzo dobrze :-)

      Usuń
  3. Opakowanie świetne. Kilka rosyjskich kosmetyków poznałam i mam co do nich mieszane odczucia. Jedne sprawdziły się rewelacyjnie, o innych szkoda gadać. Na ten szampon mam ochotę od jakiegoś czasu, tylko upewniłaś mnie w decyzji o jego zakupie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, szata graficzna to jego niewątpliwy atut! Chętnie przeczytam jak sprawdzi się u Ciebie jak już się na niego zdecydujesz :-)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jakiś czas temu też nie miałam o nim pojęcia :-)

      Usuń
  5. Nigdy nie spotkałam się z szamponem z efektem laminowania - bardzo mnie zaciekawił :) Ogólnie ostatnio zaciekawiły mnie rosyjskie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt laminowania to odrobinę przesadna definicja według mnie, nie mniej jednak jest na pewno produktem godnym uwagi!

      Usuń
  6. Nie wierzę :P Chętnie sama się przekonam jak działa ten szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że wreszcie jakiś naturalny wschodni produkt do włosów się u Ciebie sprawdza! :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie te rosyjskie kosmetyki nie kuszą, ale może kiedyś wpadnie mi w ręce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory były to same porażki, ale jak widać znalazłam wyjątek od reguły :-)

      Usuń
  9. Nie korzystałam z produktów tej marki, natomiast produkty rosyjskie u mnie już nie raz zagościły więc i na ten szampon przyjdzie pora. Tym bardziej, że opinia jest pozytywna. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A myślałam, że te wszystkie rosyjskie kosmetyki to pic na wodę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tej wersji nie miałam, ale miałam kolorowego brata intensywnie nawilżającego i był bardzo dobry, ale przyspieszał znacznie przetłuszczanie. No i ten zapach mi nie pasuje. :( Ale Natura Siberica to naprawdę świetna firma, która pasuje moim włosom. :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ha! Wiedziałam, że mam rację:) Cieszę się, że, jak mam nadzieję, Twój stosunek do rosyjskich kosmetyków zmienił się nieco na lepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze żadnych rosyjskich kosmetyków ale ten szampon mnie zainteresował :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj kusisz, kusisz :) Ja z kolei nawet lubię kosmetyki rosyjskie, szczególnie właśnie te do pielęgnacji włosów. Miałam kiedyś szampon rokitnikowy, ale innej marki (Planeta Organica) i byłam bardzo zadowolona. Na ten pewnie kiedyś też się skuszę, bo to już kolejna pozytywna recenzja jaką o nim czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Akurat z tej firmy nie miałam szamponu, ale polecam z Planeta Organica "szampon z olejem rokitnikowym" i z Love2mix Organic "szampon nawilżający z ekstraktem z jagód acai i protein perły" :) Będę musiała wypróbować powyższego, którego testowałaś, bo bardzo lubię rosyjskie mazidełka :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nie miałam jeszcze żadnego więc mój stosunek do tych kosmetyków jest nijaki ale opinie czytam bardzo zróżnicowane :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna szata graficzna, zachęca do wypróbowania ;)

    OdpowiedzUsuń

  18. Love your style is really beautiful!Welcome to share more popular fashion clothing
    lv handbag shop   http://www.2015chichandbag.com
    louisvuittonstore
    charming bagshops http://www.handbagstyleinfo.com
    michaelkorsmks
    parajumpersoutletcollection
    chanelshops
    shopslvbag   http://www.2015shopslvbag.com
    cocobagsale
    cocobag absolutely stunning http://www.2016bagshop.com
    cocobagsaleonline
    jacketsalemalls hot sell
    Love your handbag http://www.shoeshopsfitflop.com
    bagoutlet
    globalhandbag   http://www.globalhandbag.com

    Like your style!Click us with popular fashion accessories
    tophandbag   http://www.chanelshandbagoutlet.com
    louisvuittonhandbag http://www.2016louisvuittonhandbag.com
    Exquisite luxurylv
    bagshoeshop
    monclershopitaly http://www.monclershopitaly.com
    louisvuittonshop
    nobiscashops
    louisvuittonbag
    dresspecialsuk  http://www.dresspecialsuk.com
    shopchichandbag
    monclerujacket  http://www.handbagstyleinfo.com
    onlinecocobag
    2016handbag  http://www.2016handbag.com
    handbagstyleinfo

    Love your style you look gorgeous!Share collocation more popular fashion accessories!
    louisvuittonlvbag http://www.2015baglvlouisvuitton.com
    cocobag
    lvbagukshop   http://www.chanelshandbagoutlet.com
    hollisteroutletestore
    louisvuittonshop http://www.shopchichandbag.com
    shoplvbags   
    shopmcQueenbags http://www.topbaglv.com
    Vivienne Westwoodmaikun
    topbagshops  http://www.2015topbagshops.com
    designersbagstyle  http://www.designersbagstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam z nim styczności ale wiem, że chcę mieć :D Buteleczka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.