29 wrz 2015

Nieoczywista czerń od Semilac czyli 'Night in Vegas'

Cześć Kochani!
W związku z powrotem do pracy i z tym, że dość długa płytka zaczęła mi trochę utrudniać w codziennych czynnościach postanowiłam dokonać małej metamorfozy moich paznokci. Może to efekt nadejścia tych chłodniejszych dni, a może fakt, że dokupiłam kilka nowych, ciemnych kolorów do swojej kolekcji? Nie wiem. Tak czy siak nastał nowy manicure, którym chciałam się z Wami podzielić. Wszystkich zainteresowanych zapraszam dalej. 
Tak jak wspominałam dokupiłam kilka odcieni, a wśród nich znalazł się kolor '081 - Night in Vegas', który jest niezdefiniowaną czernią, przepięknie mieniącą się niczym małe klejnociki. Starałam się jak mogłam aby uchwycić to co w nim najpiękniejsze! Jestem nim oczarowana, a to dlatego, że nie jest to typowy lakier z dodatkiem brokatu, raczej powiedziałabym, że wygląda jakby miał zatopione w sobie malutkie kryształki, które odkrywają swoją moc przy każdym ruchu dłoni. Coś pięknego!
Jak Wam się podoba Kochani? 
Czy hybrydowe maniaczki mają już go w swojej kolekcji? :)
Ściskam Was mocno i życzę wieczoru pełnego relaksu!

20 komentarzy:

  1. Wow ! Faktycznie jest piękna... jak odległa galaktyka - pięknie wygląda na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo trafnie go określiłaś Kochana! Dziękuję :-*

      Usuń
  2. wow, zabójczo piękny kolor :) te drobiny nadają mu charakteru :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo elegancko prezentuje się na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne, jeszcze nigdy nie miałam hybryd.. szkoda by było ogromnej ilości moich zwykłych lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kryształki wyglądają jak gwiazdy nie niebie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No no, piękny kolorek :) Jeszcze go nie mam, ale po Twoim poście może się to szybko zmienic ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny kolor, jeszcze takiego nie miałam na pazurkach, ale od semilaca ogólnie miałam już kilkanaście kolorów i wszystkie bardzo mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam hybrydę ja używam CND Shellac...
    Kolor ślicznie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest piękny! Choć zastanawiam się, co by było, gdybym kupiła zwykły czarny i dała trochę brokatu....;) może by wyszło na to samo:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.